eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Dostawa maszyn do czyszczenia nasion.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa maszyn do czyszczenia nasion.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.karczewska@pierog.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: inhort.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pierog.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Produkcja ogrodnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa maszyn do czyszczenia nasion.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55bb7f45-22c7-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Tytuł projektu: „Regionalne Centrum Bioróżnorodności Ogrodniczej jako ośrodek integrujący ochronę ex situ różnorodności biologicznej województwa łódzkiego”, Numer umowy o dofinansowanie: UDA – RPLD.05.04.01-10-0001/18-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 29/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 312894,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sitowego separatora nasion. Urządzenie, w którym proces technologiczny polega na czyszczeniu nasion z lekkich zanieczyszczeń
w strumieniu powietrza, natomiast pozostała masa dostaje się na sita. Pierwsze z otworami podłużnymi powinno separować nasiona na podstawie ich grubości, na drugim sicie, z otworami okrągłymi, odsiewane powinny być nasiona dobre (materiał cenny) na podstawie ich szerokości. Na końcu sit usuwane powinny być duże zanieczyszczenia (resztki kwiatostanów, liście). Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16613000-5 - Maszyny do czyszczenia, sortowania lub klasyfikowania nasion, ziarna lub warzyw suszonych

4.5.5.) Wartość części: 60270,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa separatora pneumatycznego do nasion. Urządzenie przeznaczone do oczyszczania i sortowania zanieczyszczonych nasion. Powinno pozwolić na rozdział dozowanego materiału na co najmniej dwie frakcje zależne od masy nasion opadających grawitacyjnie w strumieniu zasysanego powietrza. Separator nie powinien powodować uszkodzeń nasion, nie powinien wpływać na zmianę cech fizycznych i biologicznych nasion w trakcie separacji. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16613000-5 - Maszyny do czyszczenia, sortowania lub klasyfikowania nasion, ziarna lub warzyw suszonych

4.5.5.) Wartość części: 40757,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa maceratora do owoców – maszyny do ekstrakcji nasion.
Półautomatyczna maszyna do ekstrakcji nasion przeznaczona do ekstrakcji nasion z małych ilości owoców warzyw, takich jak pomidor, papryka, ogórek, bakłażany, melony oraz arbuzy i małe dynie do średnicy 120 mm.
• Ręczne podawanie owoców poprzez lej zasypowy do mechanizmu kruszącego. Lej zasypowy powinien być przechylny, tak aby maszyna mogła być kontrolowana wizualnie.
• Mechanizm miażdżenia owoców powinien posiadać obracające się wałki ze sworzniami (dolne okrągłe i górne ostre), pozwalającymi na łatwe kruszenie owoców z twardą skórą bez uszkodzenia nasion.
• Urządzenie powinno mieć przyłącze wódy, tak aby odpady mogły być wypłukiwane podczas procesu ekstrakcji.
• Urządzenie powinno być zaopatrzone w pojemnik o perforowanym dnie, (średnica otworów nie większa niż 1 mm) tak aby była możliwość odsączenia soku i jego odprowadzenia przez rurę o średnicy co najmniej 80 mm, którą można podłączyć do odpływu odpadów.
• Maszyna powinna posiadać kółka umożliwiające łatwe przemieszczanie jej w obszarze pracy.
• Wymagana wydajność:
• Wielkość jednorazowej partii czyszczonych owoców 1 - 10 kg.
Zgodnie z załącznikiem stanowiącym załącznik nr 1c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16613000-5 - Maszyny do czyszczenia, sortowania lub klasyfikowania nasion, ziarna lub warzyw suszonych

4.5.5.) Wartość części: 211867,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78916,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78916,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78916,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Techniki Leśnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 617-00-03-354

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 2D

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78916,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18935,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18935,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18935,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Techniki Leśnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6170003354

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 2D

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18935,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części 3 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 18.10.2021 r. do godz. 15:30, nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego, pełnomocnik Zamawiającego unieważnia postępowanie w zakresie części 3, na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.