eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Pokrycie warstwą ochronną fragmentu ścian ekranowych kotła L1



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pokrycie warstwą ochronną fragmentu ścian ekranowych kotła L1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340378577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ernsta Petersona 22

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-862

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pronatura.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pronatura.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/621505

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pokrycie warstwą ochronną fragmentu ścian ekranowych kotła L1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-255e03ea-e242-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190317/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MKUO ProNatura ZP/TP/33/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 495000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pokrycie - metodą napawania - 2 mm warstwą ochronną typu INCONEL 625 lub materiałem równoważnym górnej części tylnej ściany drugiego ciągu kotła oraz ścian bocznych. Miejsce pokrycia to fragment ścian sięgający ok. 1,5 m (+/- 0,1m) poniżej istniejącego pokrycia. Są to ściany szczelne zbudowane z rur Ø57 mm połączonych płatwiami. Łączna powierzchnia do pokrycia ma w rozwinięciu ok. 20 m². Zamawiający udostępni rusztowanie niezbędne do wykonania pracy, zbudowane zgodnie ze wskazówkami Wykonawcy. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały i narzędzia. W pliku „INCONEL.pdf” stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ pokazany jest fragment ściany kotła wymagający pokrycia warstwą ochronną.
Parametry równoważności do INCONEL 625: stop niklowo-chromowo-molibdenowy z dodatkiem niobu, który współdziałając z molibdenem usztywnia podłoże stopu dające wysoką wytrzymałość bez konieczności utwardzania poprzez obróbkę cieplną, odporny na szeroki zakres środowisk korozyjnych, a w szczególności na korozję wżerową i szczelinową, nie powodujący korozji elektrochemicznej w kontakcie z INCONEL 625.
Do zadań Wykonawcy należy uzyskanie akceptacji (zgody) UDT na wprowadzoną modernizację kotła (wykonane prace), w tym w razie potrzeby- na zastosowanie rozwiązania równoważnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AZZ WSI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962632824

7.3.3) Ulica: Hodowlana 3

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-601

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Kryteria wyboru ofert:
1) Oferowana cena - 80%
W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę.
2) Czas pracy wewnątrz kotła (T) - 20%
Ocena oferty nastąpi na podstawie wskazanego w ofercie przez Wykonawcę czasu pracy wewnątrz kotła, liczonego w godzinach od chwili udostępnienia przez Zamawiającego miejsca realizacji przedmiotu zamówienia przy czym czas ten nie może być dłuższy niż 72 godziny.
Jeżeli wykonawca zaoferuje czas pracy wewnątrz kotła dłuższy niż 72 godziny jego oferta zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści specyfikacji warunków zamówienia.
Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najkrótszy czas realizacji usługi.
2. Termin wykonania zamówienia: sierpień/wrzesień 2022 r. Czas pracy wewnątrz kotła nie może przekroczyć 72 godzin od udostępnienia przez Zamawiającego miejsca wykonywania prac. O dokładnym terminie realizacji Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.