eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skała › Zadanie nr 1 - Usługa zimowego utrzymania dróg w sołectwach: Zamłynie, Przybysławice, Rzeplin,Szczodrkowice,Stoki, Nowa Wieś



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zadanie nr 1 - Usługa zimowego utrzymania dróg w sołectwach: Zamłynie, Przybysławice, Rzeplin,Szczodrkowice,Stoki, Nowa Wieś

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKAŁA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 29

1.5.2.) Miejscowość: Skała

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-043

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skala@skala

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie nr 1 - Usługa zimowego utrzymania dróg w sołectwach: Zamłynie, Przybysławice, Rzeplin,Szczodrkowice,Stoki, Nowa Wieś

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-499981cf-31d3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001653/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Skała 2021-2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny
sposób zmienione;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95138,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

rzedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymanie dróg gminnych w Gminie Skała
w okresie od 1 listopada 2021r. do 15 kwietnia 2022r., w sołectwach: Zamłynie, Przybysławice,
Rzeplin, Szczodrkowice, Stoki, Nowa Wieś w zakresie:
 Odśnieżania sprzętem lekkim - szacunkowa ilość: 207 godzin pracy sprzętu,
 załadunku nadmiaru śniegu - szacunkowa ilość: 40 godzin pracy sprzętu
Razem szacunkowa ilość: 247 godzin pracy sprzętu w okresie od listopada 2021 – kwiecień 2022 r.
 przekazywania informacji drogą elektroniczną o rozpoczęciu akcji i zakończeniu w formie
meldunków do Zamawiającego codziennie do godz. 10.00
 patrolowania dróg pod względem konieczności i prawidłowości odśnieżania
 pozimowe sprzątanie dróg w terminie do 15.05.2021r.
1. Drogi muszą zostać odśnieżone w sposób nie utrudniający włączenia się do odśnieżanej drogi z dróg
przyległych w rejonie skrzyżowań.
2. Podczas likwidacji oblodzeń Wykonawca posypuje nawierzchnię drogi materiałami do
posypywania dróg dopuszczonymi do ogólnego stosowania tj. materiałem uszorstniającym
z dodatkiem materiałów chemicznych (soli, chlorku wapnia lub ich mieszanki). Należy stosować
posypywanie dróg bieżąco na podjazdach, skrzyżowaniach aby zapewnić bezpieczeństwo ruchu.
3. W celu wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do posiadania takiej ilości sprzętu
aby móc prowadzić akcję zimową równocześnie na terenie sołectw objętych przedmiotem
zamówienia. Stosowny sprzęt nie powinien powodować uszkodzeń nawierzchni dróg oraz nie
powinien stwarzać zagrożenia dla użytkowników

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEC-DRÓG Bartosz Słowiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343175990

7.3.3) Ulica: źródlana

7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-340

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.