eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Stworzenie mobilnej infrastruktury Straży Granicznej umożliwiającej reagowanie w sytuacjach kryzysowych - zakup 30 drukarek



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Stworzenie mobilnej infrastruktury Straży Granicznej umożliwiającej reagowanie w sytuacjach kryzysowych - zakup 30 drukarek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Straży Granicznej

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013008431

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Al. Niepodległości 100

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 02-514

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.bf.kg@strazgraniczna.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279029

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00267104

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści Umowy w sytuacji: 1) zmian wysokości podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego; 2) wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu Umowy; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy o czas, jaki oddziaływanie siły wyższej wpłynęło na realizację przedmiotu Umowy; 3) gdy możliwe będzie dostarczenie przedmiotu Umowy uwzględniającego rozwój techniczny lub technologiczny, zastosowanie nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań, niż te dostępne na rynku w chwili zawarcia Umowy; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastąpienia przedmiotu Umowy pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów wynikających z OPZ; 4) przedłużającej się procedury udzielania zamówienia publicznego na skutek korzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy o czas trwania procedury odwoławczej.

Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści Umowy w sytuacji:
1) zmian wysokości podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;
2) wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu Umowy; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy o czas, jaki oddziaływanie siły wyższej wpłynęło na realizację przedmiotu Umowy;
3) wejdą w życie zmiany przepisów dotyczących wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych przez ustawodawcę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Wykazanie wpływu zmian kosztów na wykonanie przedmiotu Umowy spoczywa na Wykonawcy i podlega akceptacji Zamawiającego;
4) wejdą w życie zmiany przepisów dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 427) – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Wykazanie wpływu zmian kosztów na koszty wykonania Umowy spoczywa na Wykonawcy i podlega akceptacji Zamawiającego;
5) gdy możliwe będzie dostarczenie przedmiotu Umowy uwzględniającego rozwój techniczny lub technologiczny, zastosowanie nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań, niż te dostępne na rynku w chwili zawarcia Umowy; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastąpienia przedmiotu Umowy pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów wynikających z OPZ;
6) przedłużającej się procedury udzielania zamówienia publicznego na skutek korzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej; w takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy o czas trwania procedury odwoławczej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.