eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Usługa pn. "Indywidualne superwizje dla 20 rodziców zastępczych"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pn. „Indywidualne superwizje dla 20 rodziców zastępczych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291134829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 3

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koneckipcpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: koneckipcpr.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pozostała pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pn. „Indywidualne superwizje dla 20 rodziców zastępczych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3340b46-bf4b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062847/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przeprowadzenie indywidualnych superwizji dla rodziców zastępczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Grant w ramach projektu grantowego pt. „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (ogłoszenie nr 2023/BZP00109026/01 z dnia 2023-02-24) nie wpłynęła żadna oferta a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-74da42b0-b3a5-11ed-9236-36fed59ea7dd

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR.262.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu indywidualnych superwizji dla 20 rodziców zastępczych z terenu powiatu koneckiego (woj. świętokrzyskie).
Superwizja rodzin zastępczych ma na celu m.in. weryfikację kompetencji wychowawczych oraz ich doskonalenie, przeciwdziałanie wypaleniu oraz wzmocnienie emocjonalne opiekunów zastępczych.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia 200 godzin zegarowych indywidualnych superwizji dla 20 rodziców zastępczych, do dnia 10.08.2023 r. (10 godzin zegarowych superwizji na jednego rodzica zastępczego).
Miejsce realizacji usługi - Wykonawca przeprowadzi superwizje w siedzibie PCPR w Końskich przy
ul. Spółdzielczej 3, po wcześniejszym ustaleniu terminów z Zamawiającym, bądź w lokalu będącym
w dyspozycji Wykonawcy, znajdującym się na terenie miasta Końskie.
Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia superwizji w formie online, za pośrednictwem środków komunikacji na odległość, przez bezpłatny internetowy komunikator, np. Skype, pod warunkiem należytego udokumentowania prowadzonych spotkań (zrzut z ekranu komputera, laptopa, potwierdzający datę i godzinę rozpoczęcia i zakończenia spotkania, dzienniki spotkań/lista obecności). Technicznym wymogiem dla uczestników będzie posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu oraz kamery (komputer, tablet, telefon). W trakcie superwizji w formie online zachowane zostaną wszelkie prawidła i zasady, które obowiązują na klasycznej superwizji. Dotyczy to szczególnie sposobu omawiania problemu oraz dyskrecji i poufności w zakresie danych osobowych.
Wykonawca zobowiązany jest do bezpośredniego kontaktu z rodzicami zastępczymi (w oparciu o dane kontaktowe uzyskane od Zamawiającego), w celu ustalenia terminów oraz godzin indywidualnych spotkań superwizyjnych.
Wymagania dodatkowe:
 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zatrudnieniem wykwalifikowanej kadry,
 superwizor zobowiązany jest do przestrzegania zasad etycznych w pracy z rodziną,
 Wykonawca zobowiązany jest wystawić uczestnikom superwizji zaświadczenia/certyfikaty
o ukończeniu superwizji, zawierające informację o wymiarze godzin, opatrzone wymaganymi logotypami, przekazanymi przez Zamawiającego,
 Wykonawca, po zakończeniu realizacji usługi, sporządzi sprawozdanie
z przeprowadzonych indywidualnych superwizji, zawierające wnioski i rekomendacje,
 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika spotkań oddzielnie dla każdego rodzica, z uwzględnieniem daty i godzin przeprowadzenia superwizji, opatrzonych wymaganymi logotypami (przekazanymi przez Zamawiającego),
 Wykonawca zobowiązuje się umieszczać na wszystkich wytworzonych przez siebie materiałach stosowne oznaczenia oraz informacje o realizowanym projekcie, współfinansowanym ze środków EFS. Wzory oznakowań Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Rozwoju ARS VIVENDI Agnieszka Machnowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5242425852

7.3.3) Ulica: Książkowa

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-134

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.