eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliszew › Budowa ulic, chodników i placów o nawierzchni z kostki brukowej na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulic, chodników i placów o nawierzchni z kostki brukowej na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELISZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-135

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wieliszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wieliszew.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulic, chodników i placów o nawierzchni z kostki brukowej na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1fa663d-e633-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003964/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remonty placówek oświatowych na terenie gm. Wieliszew

1.1.11 Budowa drogi gminnej w Wieliszewie w km 0+000 - 0+146

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.11.2021.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 667886,18 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129950,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Wykonanie 6 progów zwalniających wraz z oznakowaniem na terenie Gminy Wieliszew:
Droga wewnętrzna – ulica Olszankowa w Skrzeszewie (IDR.7120.1.116.2019.PK1)
Wykonanie 3 progów zwalniających listwowych U-16a o wymiarach 3,70 x 5,40 m (1 szt.) oraz 3,7x 5,7 m (2 szt.) wraz z oznakowaniem,
Droga publiczna – ulica Polna w Olszewnicy Starej (GKO.7221.10.2021.MS)
Wykonanie progu zwalniającego listwowego U-16a o wymiarach 3,70 x 5,00 m wraz z oznakowaniem,
Droga wewnętrzna – ulica Leśna w Olszewnicy Starej (GKO.7221.10.2021.MS)
Wykonanie progu zwalniającego listwowego U-16a o wymiarach 3,70 x 5,00 m wraz z oznakowaniem,
Droga wewnętrzna – ulica Spacerowa w Poddębiu (GKO.7221.1.7.2020.MS)
Wykonanie progu zwalniającego listwowego U-16a o wymiarach 3,70 x 5,0 m wraz z oznakowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.5.5.) Wartość części: 38582,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Budowa drogi gminnej w Wieliszewie w km 0+000-0+146 w zakresie etapu I, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Projekt budowy drogi gminnej - ulica bez nazwy na odcinku od dz. nr ew. 41/1 obr. 17 do granicy gminy w kierunku północnym”
Zakres prac obejmuje:
- roboty przygotowawcze
- wycinka drzew i krzewów
- podbudowa jezdni
- zjazdy indywidualne
- stała organizacja ruchu
- roboty inne

Parametry techniczne:
- kategoria drogi – drogi gminne
- klasa drogi – D (dojazdowa)
- nawierzchnia jezdni – kruszywo łamane (etap I)
- nawierzchnia poboczy utwardzonych – kruszywo łamane
- nawierzchnia zjazdu indywidualnego – kruszywo łamane
- odwodnienie – powierzchniowe do pasa zieleni
- szerokość jezdni – 5,0m
- szerokość poboczy – 0,75m
- kategoria ruchu – KR1
- prędkość projektowa – 30 km/h
- projektowane linie rozgraniczające – 8m

Zakres został szczegółowo opisany w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej autorstwa firmy MATPROJEKT Mateusz Jurczyk z siedzibą w Komornicy, przy ul. Łąkowej 12f będącej załącznikiem do zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45454100-5 - Odnawianie

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 91368,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73185,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94066,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73185,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Exp.-Imp. Pro-Inwest-Bud M. Wojciechowski, P. Przyborski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311001547

7.3.3) Ulica: Bohaterów Modlina 27

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73185,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164296,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234772,42 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.