eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wyk. prac remont. w zakr. robót ogólnobud, świad. usług pog. techn. w zakr. robót ogólnobud. związan. z utrzym. zasob. ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy (AN6) rob. podob. 2 do um GN/PS/54/22/NZ z 03.08.2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. prac remont. w zakr. robót ogólnobud, świad. usług pog. techn. w zakr. robót ogólnobud. związan. z utrzym. zasob. ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy (AN6) rob. podob. 2 do um GN/PS/54/22/NZ z 03.08.2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Walewska 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.zgnpragapld.pl/menu_powyzej_130000.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. prac remont. w zakr. robót ogólnobud, świad. usług pog. techn. w zakr. robót ogólnobud. związan. z utrzym. zasob. ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy (AN6) rob. podob. 2 do um GN/PS/54/22/NZ z 03.08.2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80e65565-e68d-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027595/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót ogólnobudowlanych + naprawy kominów - AN-6 - podobne 2 do umowy GN/PS/54/22/NZ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251888

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W wyniku rozstrzygniętego post. o udzielenie zamówienia publ. Nr ZP/TP/Rb/38/22 została zawarta umowa z Wykonawcą, nr GN/PS/54/22/NZ w dniu 03.08.2022 r., polegająca na: wykonywaniu prac remontowych w zakresie robót ogólnobud., świadczenie usług pog. technicznego w zakresie robót ogólnobud. związanych z utrzym. zasobów w należytym stanie technicznym w zasobach administr. przez ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy na terenie AN6 w latach 2022-23.

Obecnie Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia publ., które polegają na powt. podobnych robót bud. Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót na warunkach określonych ww. umowie.
Zamówienie polegające na powt. podob. robót bud. zostało przewidziane w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstaw. i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowitą wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

Wartość powt. podob. robót bud. nie przekracza 200% całkowitej wartości umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/Wr/Rb/20/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 739599,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
I.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

I.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót ogólnobudowlanych, świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót ogólnobudowlanych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 6 roboty podobne nr 2 do umowy GN/PS/54/22/NZ z dnia 03.08.2022 r. (ZP/TP/Rb/38/22)

I.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane i usługi.

I.1.3) Określenie przedmiotu lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót ogólnobudowlanych, świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót ogólnobudowlanych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 w latach 2022-2023

Zakres robót obejmuje m. in:
1. Roboty remontowe:
1. Roboty ogólnobudowlane
2. Roboty tynkowe i okładzinowe
3. Roboty posadzkowe i wykładzinowe
4. Roboty stolarskie
5. Roboty szklarskie
6. Roboty kowalsko-ślusarskie
7. Roboty malarskie
8. Roboty murarskie
9. Roboty zewnętrzne
10. Roboty ciesielskie
11. Przemurowanie przewodów kominowych
12. Obsadzanie kratek wentylacyjnych i drzwiczek rewizyjnych
13. Uszczelnianie przewodów kominowych
14. Montaż wkładów kominowych
15. Montaż nasad kominowych
16. Montaż nawiewników
17. Wykonywanie otworów wentylacyjnych w drzwiach
18. Roboty zewnętrzne
19. Roboty zduńskie
20. Roboty ciesielskie
21. Roboty dachowe
22. Odłączanie urządzeń mechanicznych od przewodów kominowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólno Budowlany Stolarstwo Dariusz Kąkol, Górki, ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822-100-34-49

7.3.3) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 80

7.3.4) Miejscowość: Dębe Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 05-311

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.