eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Gromnik - sezon zimowy 2021/2022"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Gromnik – sezon zimowy 2021/2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GROMNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660950

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 2

1.5.2.) Miejscowość: Gromnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 65 14 202, 14 65 14 238

1.5.8.) Numer faksu: 14 65 14 095

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.gromnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Gromnik – sezon zimowy 2021/2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a90bfbc3-30a3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001683/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251708/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.17.2021.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Gromnik, w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2021/2022.
2. Zakres usług dotyczący zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszej specyfikacji obejmuje:
a) usuwanie śniegu z całej szerokości dróg (aby nie powodować jej zwężenia),
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości,
d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania czy odśnieżania z posypywaniem dróg.
3. Drogi gminne i wewnętrzne na terenie Gminy Gromnik objęte akcją zimowego utrzymania podzielono na 11 części.

Część I: Brzozowa I

Lp. Nazwa drogi Długość
1. Oleksówka (Faściszowa) 1000m
2. Od DP do Podlesie Główne (do lasu) 1600m
3. Podlesie w kierunku Olszewski 1200m
4. Podlesie w kierunku Kuczaj – Cieśla i Knapik 1000m
5. Podlesie w kierunku Maniak- Wnęk – Piech + Gadek Józef 2170m
6. Oleksówka Główna 440m
7. Wróblówka koło Zygmunta Wróbla 790m
8. Kieroniówka 240m
9. Jasnochówka 1150m
10. Cieślówka 160m
11. Podlesie w kier. Gucwa Kazimierz 150m
12. W kier. Bień (od drogi Kieroniówka) 150m+100m
RAZEM REJON I: 10,15 km

Łączna szacunkowa długość dróg objętych akcją zimowego utrzymania na terenie Gminy Gromnik wynosi: 144,14 km.
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do odśnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 25084,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Gromnik, w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2021/2022.
2. Zakres usług dotyczący zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszej specyfikacji obejmuje:
a) usuwanie śniegu z całej szerokości dróg (aby nie powodować jej zwężenia),
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości,
d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania czy odśnieżania z posypywaniem dróg.
3. Drogi gminne i wewnętrzne na terenie Gminy Gromnik objęte akcją zimowego utrzymania podzielono na 11 części.


Część II: Brzozowa II

Lp. Nazwa drogi Długość
1. Kurasiówka (Wyszczekaniec w lewo) 350m
2. Kopruchówka – Wierzchownia 1650m
3. Brzozowa Polichty (do granicy) 1000m
4. Gniadek Albin 150m
5. Osyskówka (do ostatniego domu) + 150m (Włudyka) 600m+150m
6. Rojkówka (do Piątek + dalszy odcinek 500 m za górę) 470m+500m
7. Biernatka 250m
8. Koło Cieśli w kier. Klimczaka + Gniadek Józef (150) 600m
9. W kier. Falkowski 550m
10. W kier. Gniadek (OSP) 280m
11. Stawki - Potoki (od Domu Ludowego) 1500m
12. Brzozowa – Siemiechów Koło Smagacza (Wyszczekaniec w prawo) 220m
13. Bieniówka (w kier. Zaba pod kościół) 1000m
14. W kierunku Wójcik 100m
15. W kierunku Rzepka 100m
16. W kierunku Kolano 500m
RAZEM REJON II: 9,97 km

Łączna szacunkowa długość dróg objętych akcją zimowego utrzymania na terenie Gminy Gromnik wynosi: 144,14 km.
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do odśnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 25084,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Gromnik, w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2021/2022.
2. Zakres usług dotyczący zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszej specyfikacji obejmuje:
a) usuwanie śniegu z całej szerokości dróg (aby nie powodować jej zwężenia),
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości,
d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania czy odśnieżania z posypywaniem dróg.
3. Drogi gminne i wewnętrzne na terenie Gminy Gromnik objęte akcją zimowego utrzymania podzielono na 11 części.

Część III: Polichty

Lp. Nazwa drogi Długość
1. W kier. Brzozowej 870m
2. Sucha Góra 1520m
3. W kier. Jastrzębia 620m
4. Koniuszówka 1100m
5. Mrozikówka 680m
6. Buchniorka (pod pierwsze zabudowanie) 950m
7. W kier. Gawlik 780m
8. Od drogi gminnej do Borowa 300m
RAZEM REJON III: 6,82 km

Łączna szacunkowa długość dróg objętych akcją zimowego utrzymania na terenie Gminy Gromnik wynosi: 144,14 km.
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do odśnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 18533,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Gromnik, w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2021/2022.
2. Zakres usług dotyczący zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszej specyfikacji obejmuje:
a) usuwanie śniegu z całej szerokości dróg (aby nie powodować jej zwężenia),
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości,
d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania czy odśnieżania z posypywaniem dróg.
3. Drogi gminne i wewnętrzne na terenie Gminy Gromnik objęte akcją zimowego utrzymania podzielono na 11 części.

Część IV: Chojnik I

Lp. Nazwa drogi Długość
1. Od DW 977 do ul. Zakładowa (gr. z miejscowością Gromnik) 1400m
2. Koło Plebanii 1240m
3. Mikos - Kwaśny (do drogi gminnej Kamionka m. Siemiechów) 1000m
4. Od DW 977 do granicy z m. Lichwin 3700m
5. Od DW 977 do Watroba 500m
6. Boryce 300m
7. Zagumnie 1580m
8. Za torami w kier. Wójcik 300m
9. Las Wiejski + szkoła 850m
10. Koło Kapałka (od os. Jagiellońskie) 130m
RAZEM REJON IV: 11,00 km

Łączna szacunkowa długość dróg objętych akcją zimowego utrzymania na terenie Gminy Gromnik wynosi: 144,14 km.
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do odśnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 28968,65 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Gromnik, w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2021/2022.
2. Zakres usług dotyczący zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszej specyfikacji obejmuje:
a) usuwanie śniegu z całej szerokości dróg (aby nie powodować jej zwężenia),
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości,
d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania czy odśnieżania z posypywaniem dróg.
3. Drogi gminne i wewnętrzne na terenie Gminy Gromnik objęte akcją zimowego utrzymania podzielono na 11 części.

Część V: Chojnik II

Lp. Nazwa drogi Długość
1. Od DW do P. Wąsowski 370m
2. Baboniówka 2680m
3. W kier. Słowik (Lichwin) (od tzw. ronda do Gromnik) 420m
4. W kier. Siedlisk (od tzw. ronda do granica m. Siedliska) 170m
5. Europejska 1200m
6. Koło Piekarni 2280m
7. Krzyżowatki (od DW 977 w kier. Majka) 740m
8. W kier. Kras Jan 450m
9. Lataniny w kier. Siedliska (od droga Baboniówka w prawo) 240m
10. Za sklepem w kier. Kolbusz 200m
RAZEM REJON V: 8,75 km

Łączna szacunkowa długość dróg objętych akcją zimowego utrzymania na terenie Gminy Gromnik wynosi: 144,14 km.
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do odśnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 28968,65 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Gromnik, w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2021/2022.
2. Zakres usług dotyczący zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszej specyfikacji obejmuje:
a) usuwanie śniegu z całej szerokości dróg (aby nie powodować jej zwężenia),
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości,
d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania czy odśnieżania z posypywaniem dróg.
3. Drogi gminne i wewnętrzne na terenie Gminy Gromnik objęte akcją zimowego utrzymania podzielono na 11 części.


Część VI: Golanka

Lp. Nazwa drogi Długość
1. W kier. Cisie - Kuraś 1500m
2. Droga przy starej kapliczce 290m
3. W kier. Szczudrawy + przez las 300m
4. W kier. Adamskiego 300m
5. Ptasi Dzioł (pod drugi dom) 1200m
6. W kier. Słowik 140m
7. W kier. Kopek 100m
8. W kier. Rzepiennik do granicy 500m
9. Dojazd do szkoły 100m
10. W kier. Hekłowski 200m
RAZEM REJON VI: 4,63 km

Łączna szacunkowa długość dróg objętych akcją zimowego utrzymania na terenie Gminy Gromnik wynosi: 144,14 km.
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do odśnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 10680,22 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Gromnik, w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2021/2022.
2. Zakres usług dotyczący zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszej specyfikacji obejmuje:
a) usuwanie śniegu z całej szerokości dróg (aby nie powodować jej zwężenia),
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości,
d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania czy odśnieżania z posypywaniem dróg.
3. Drogi gminne i wewnętrzne na terenie Gminy Gromnik objęte akcją zimowego utrzymania podzielono na 11 części.


Część VII: Rzepiennik Marciszewski

Lp. Nazwa drogi Długość
1. Droga gminna od wojewódzkiej do granicy z Golanką 4600m
2. Od skrzyżowania w kier. Rzepiennik Strzyżewski 900m
3. Koło pańskiego lasu 1500m
4. Do Pana Sromek 300m
5. Pod Wiatrak 500m
6. Cudek - Witek 500m
7. Koło potoku 400m
8. Rupiówka 400m
9. Koło figury 250m
10. W kier. Ciszek Halina 250m
11. Koło Pani Kluz 250m
12. W kier. Sobczyk Emilia 300m
13. Droga gminna od wojewódzkiej do granicy z Ciężkowicami 2500m
14. Od skrzyżowania w kier. Rzepiennik Strzyżewski 400m
15. Od skrzyżowania w kier. Gromnika 700m
16. Od drogi gminnej w kier. Rzepiennik Strzyżewski 400m
17. Od drogi gminnej do granicy z Golanką 850m
18. W kier. Dobrowolski 520m
RAZEM REJON VII: 15,52 km

Łączna szacunkowa długość dróg objętych akcją zimowego utrzymania na terenie Gminy Gromnik wynosi: 144,14 km.
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do odśnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 36033,66 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Gromnik, w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2021/2022.
2. Zakres usług dotyczący zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszej specyfikacji obejmuje:
a) usuwanie śniegu z całej szerokości dróg (aby nie powodować jej zwężenia),
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości,
d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania czy odśnieżania z posypywaniem dróg.
3. Drogi gminne i wewnętrzne na terenie Gminy Gromnik objęte akcją zimowego utrzymania podzielono na 11 części.

Część VIII: Gromnik I

Lp. Nazwa drogi Długość
1. Poźnianka do Poźniński 1420m
2. Pozna (Kącina) 550m
3. Ul. Parkowa + dojazd do szkoły 900m
4. Ul. Narutowicza pod Słota 320m
5. Ul. Narutowicza od góry 130m
6. Ul. Zakładowa do drogi na Zalesiu 750m
7. Ul. Sportowa 450m
8. Ul. L. Czarnego – łącznik do powiatowej + na Polichty 1700m + 410m
9. Osiedle Jagiellońskie 1000m
10. Ul. Dąbrowa 1630m
11. Ul. K. Jadwigi + dojazd pod kościół 320m
12. W kier. Kurczab Halina (odcinek za osiedlem do góry) 200m
13. Od DW 980 – do granica Chojnik (Bauta) 1200m
14. Ul. Graniczna w kier. Chojnik 500m
15. Ul. Graniczna w kier. Siemiechów do ronda 980m
16. Ul. Tarnowska (boczna) za torami 630m
17. Ul. Jasna 100m
18. Do Michał Dębosz Pozna 300m
19. Gromnik (Pozna) – Siemiechów 630m
20. Zalesie przed sklepem 130m
21. ul. Spacerowa (do góry w prawo) 137m
22. ul. Leśna (na zlecenie Zamawiającego) 336m
RAZEM REJON VIII: 14,72 km

Łączna szacunkowa długość dróg objętych akcją zimowego utrzymania na terenie Gminy Gromnik wynosi: 144,14 km.
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do odśnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 40738,45 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Gromnik, w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2021/2022.
2. Zakres usług dotyczący zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszej specyfikacji obejmuje:
a) usuwanie śniegu z całej szerokości dróg (aby nie powodować jej zwężenia),
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości,
d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania czy odśnieżania z posypywaniem dróg.
3. Drogi gminne i wewnętrzne na terenie Gminy Gromnik objęte akcją zimowego utrzymania podzielono na 11 części.


Część IX: Gromnik II

Lp. Nazwa drogi Długość
1. Ul. Piłsudskiego 400m
2. Ul. Słowackiego 230m
3. Ul. Sienkiewicza 140m
4. Ul. Młodości 650m
5. Ul. Zacisze ( do Oślizło) 500m
6. Ul. Widok (od dr powiatowej do Adamczyk) 2160m
7. Ul. Gen. Andersa 1600m
8. Ul. Westerplatte (rondo - Golanka)(od rozwidlenie do – DW 980) 1180m
9. Ul. Strzeleckiego 1400m
10. Ul. Łokietka 1000m
11. Ul. Sucharskiego 360m
12. Ul. Kościuszki 200m
13. Do wysypiska (początek od ul. Andersa) 1000m
14. Ul. 3-go Maja 1750m
15. Ul. Słoneczna 150m
16. Ul. Monte Cassino 3100m
17. Ul. Szydłowa 300m
18. Ul. Okulickiego 300m
19. Ul. Mickiewicza 250m
20. Ul. Przychodzkiego do kładki 250m
21. Ul. Przychodzkiego (za Białą) 600m
22. Ul. Wodna (do oczyszczalni) 610m
23. W kier. Patyk 410m
24. W kier. Myszak - Firlit 170m
RAZEM REJON IX: 18,71 km

Łączna szacunkowa długość dróg objętych akcją zimowego utrzymania na terenie Gminy Gromnik wynosi: 144,14 km.
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do odśnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 40738,45 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Gromnik, w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2021/2022.
2. Zakres usług dotyczący zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszej specyfikacji obejmuje:
a) usuwanie śniegu z całej szerokości dróg (aby nie powodować jej zwężenia),
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości,
d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania czy odśnieżania z posypywaniem dróg.
3. Drogi gminne i wewnętrzne na terenie Gminy Gromnik objęte akcją zimowego utrzymania podzielono na 11 części.


Część X: Siemiechów I

Lp. Nazwa drogi Długość
1. Kamionka (ul. Niepodległości) 3650m
2. Od DW 980 do cm. Kamionka 1900m
3. Wielkie Góry do granicy z Wróblowicami 5650m
4. Siemiechów (koło Zubek) - Lichwin 1650m
5. Lichwin pod Wał 1780m
6. W kier. Ozga Ryszard 400m
7. W kier. Jucha/Zelek 400m
8. Wołówka (od Łazarz do Kiosk) 1550m
9. Wołówka (Baumat – Wojtanowicz) 850m
10. Wołówka pod Niemiec (odcinek od góry 100m, odcinek od dołu 250m) 350m
11. Góry koło Kucharzyk Janusz (2 drogi) 700m
12. Za szkołą w kier. Malik (+rozjazdy) 3680m
13. Od DW 980 w kier. Piech 520m
14. W kier. Gądek Tadeusz – Gądek Maria (od drogi gminnej Góry) 1050m
15. W kier. Majka od dr. Kamionka 300m
RAZEM REJON X: 24,43 km

Łączna szacunkowa długość dróg objętych akcją zimowego utrzymania na terenie Gminy Gromnik wynosi: 144,14 km.
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do odśnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 51675,85 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Gromnik, w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2021/2022.
2. Zakres usług dotyczący zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszej specyfikacji obejmuje:
a) usuwanie śniegu z całej szerokości dróg (aby nie powodować jej zwężenia),
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości,
d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania czy odśnieżania z posypywaniem dróg.
3. Drogi gminne i wewnętrzne na terenie Gminy Gromnik objęte akcją zimowego utrzymania podzielono na 11 części.

Część XI: Siemiechów II

Lp. Nazwa drogi Długość
1. Pod Kościńską 300m
2. W kier. Smosna Kazimierz 1300m
3. Wróblowice – Łęg (od droga gminna w kier. Dziedziniak) 830m
4. W kier. Łazarek Tadeusz (zarzecze) 500m
5. Koło cmentarza – Iwaniec 2400m
6. Pod Krakowskiego (od drogi gminnej) 920m
7. Pod sołtysa (do Gądek Małgorzata) 500m
8. Domy za sołtysem – Grys 300m
9. Od DW 980 do granicy 810m
10. Granica – Brzozowa – Sternówka 4350m
11. W kier. Kwiek Stanisław - Kierońska 420m
12. Od Pajor do Sówka 1510m
13. Koło Mrzygłód (+rozjazdy - Kaczmarczyk) 500m
14. W kier. Stępek Rafał - Kucharczyk 1360m
15. W kier. Wąs (Sołtys Aneta + rozwidlenie pod Gucwa) 570m
16. Od drogi Sternówka w kier. Brzozowa 500m
17. Granica w kierunku Gurnisiewicz 250m
18. Granica w kierunku Maślanka 350m
19. k/Ośrodka Zdrowia w kierunku Jucha - Jurek 300m
20. Od DW 980 do Kiełbasa 1470m
RAZEM REJON XI: 19,44 km

Łączna szacunkowa długość dróg objętych akcją zimowego utrzymania na terenie Gminy Gromnik wynosi: 144,14 km.
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do odśnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 51675,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. HARNAŚ Bogdan Adamczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo "TRELDREWBUD" Paweł Trela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732806729

7.3.4) Miejscowość: Gromnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5923,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U HARNAŚ Bogdan Adamczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo "TRELDREWBUD" Paweł Trela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732806729

7.3.4) Miejscowość: Gromnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5818,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. HARNAŚ Bogdan Adamczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo "TRELDREWBUD" Paweł Trela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732806729

7.3.4) Miejscowość: Gromnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3979,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa "DORA" Janusz Kras

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731214599

7.3.4) Miejscowość: Chojnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6419,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa "DORA" Janusz Kras

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731214599

7.3.4) Miejscowość: Chojnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4989,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. HARNAŚ Bogdan Adamczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo "TRELDREWBUD" Paweł Trela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732806729

7.3.4) Miejscowość: Gromnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2701,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. HARNAŚ Bogdan Adamczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo "TRELDREWBUD" Paweł Trela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732806729

7.3.4) Miejscowość: Gromnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9056,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "BAGGER" Paweł Burnat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733256998

7.3.4) Miejscowość: Gromnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8591,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. HARNAŚ Bogdan Adamczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo "TRELDREWBUD" Paweł Trela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732806729

7.3.4) Miejscowość: Gromnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10918,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "BAGGER" Paweł Burnat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733256998

7.3.4) Miejscowość: Gromnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14256,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po przeprowadzeniu otwarcia ofert złożonych przez Wykonawców Zamawiający stwierdził, że w zakresie części XI postępowania nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie XI części.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.