eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Zakup wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowych taśm gumowych



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowych taśm gumowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411416981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Saperska 23

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 525 92 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzoleszno.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoleszno.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/888362

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowych taśm gumowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06af30fa-dfa0-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239423

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.PP.03.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 604500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i montaż fabrycznie nowych taśm gumowych do przenośników i separatorów elektromagnetycznych linii sortowniczej, znajdujących się w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Trzebani, gm. Osieczna, określonych w poniższej tabeli nr 1.
2. Wymagania szczegółowe:
2.1. Taśmy winny być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia, niepoprodukcyjne.
2.2. Rok produkcji taśm: min. 2023.
2.3. Parametry taśm przenośnikowych:
Właściwości taśm do przenośników sortowniczych:
a) taśma typu EP 400/3 4:2 zgodnie z obowiązującą normą DIN 22102 w wykonaniu tłuszczo- i olejoodpornym, o grubości nie mniej niż 8,5mm, ścieralności maksymalnej 150mm3,
b) taśma typu EP 400/3 2:0 zgodnie z obowiązującą normą DIN 22102 w wykonaniu tłuszczo- i olejoodpornym, o grubości nie mniej niż 6,5mm, ścieralności maksymalnej 150mm3-,
Właściwości taśm do separatorów elektromagnetycznych (poz. 10, 20, 30 – tabela nr 1):
a) 3-warstwowa taśma EP 630/3 4:2 wykonana z gumy wzmocnionej przekładkami tkaninowymi, tłuszczo- i olejoodporna, o grubości całkowitej do 9,5mm, wytrzymałości na zrywanie nie mniejszej niż 630 N/mm2, ścieralności nie większej niż 150 mm3.
2.4. Taśmy winny być przystosowane do pracy w hali sortowni odpadów komunalnych zmieszanych.
2.5. Zakres pracy: w temperaturach od -25 do +60˚C.
3. Poszczególne taśmy, określone w tabeli nr 1 zamawiane będą sukcesywnie, według potrzeb zamawiającego.
4. Termin dostawy i montażu (jednej taśmy):
 maksymalnie 12 godzin dla taśm gładkich od momentu pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego;
 maksymalnie 4 dni kalendarzowych dla taśm progowych od momentu pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego;
 dostawa maksymalnie w przeciągu 2 dni kalendarzowych dla taśm poz. 46 i 48 tabela nr 1 - od momentu pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, których montaż odbędzie się w przeciągu 24 godzin od momentu dostarczenia taśm;
 dostawa maksymalnie 4 dni kalendarzowych dla taśm poz. 10, 20 i 30 tabela nr 1 – bez usługi montażu;
 dostawa maksymalnie 5 dni kalendarzowych dla taśm poz. 1, 80, 81 tabela nr 1 – bez usługi montażu, jednakże Wykonawca zobowiązany jest wykonać w niej otwory i prowadzenie boczne zgodnie ze schematem przedstawionym w załączniku nr 17, 19, 20 (otwory), Załącznik nr 18, 21 (prowadzenie) do SWZ.
5. Okres gwarancji na łączenia i taśmę: minimum 12 miesięcy.
6. Wraz z realizacją każdorazowego zamówienia, Wykonawca dostarczy następujące dokumenty:
a) karta techniczna taśmy,
b) certyfikat, że taśmy spełniają wymagania normy PN-EN ISO 14890:2013-06 lub DIN 22102.
7. Warunki montażu taśm:
7.1. Połączenie taśm przez ukośne trwałe wulkanizowanie na gorąco (za wyjątkiem pozycji 46 i 48 w tabeli nr 1), taśm poz. 10, 20, 30 zakończone złączem ze stali nierdzewnej, amagnetycznej (aligator - MS 45).
7.2. Prace montażowe zostaną wykonane zgodnie z przepisami BHP oraz ppoż przy tego typu pracach, przez przeszkolonych pracowników w zakresie wykonanych prac, przy wykorzystaniu atestowanych, sprawnych narzędzi zapewniających bezpieczne wykonanie zadania.
7.3. Progi gumowe będą wulkanizowane na gorąco na taśmy przenośnikowe po stronie nośnej – dot. taśm z progami.
7.4. Wykonanie progów poszczególnych taśm zgodnie z rysunkami Zamawiającego, stanowiącymi załącznik do niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia
7.5. Taśmy do separatorów elektromagnetycznych bez usługi montażu u Zamawiającego, (poz. 10, 20, 30).
7.6. Wszelkie prace montażowe prowadzone na terenie należącym do Zamawiającego prowadzone będą całodobowo od poniedziałku do piątku, w soboty od 6:00 do 14:00, niedziela od 22:00 do 6:00 .

4.5.3.) Główny kod CPV: 34312600-3 - Gumowe przenośniki pasowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 586355,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589029,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 586355,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA " PASEO " MAREK KRAWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731312272

7.3.3) Ulica: Słowiańska 8-34

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 586355,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.