Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej - sięgacza ul. Niepodległości w Kępicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘPICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979826
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 6
1.5.2.) Miejscowość: Kępice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kepice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej - sięgacza ul. Niepodległości w Kępicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bc2ac91-f959-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064795/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa drogi gminnej - sięgacza ul. Niepodległości w Kępicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
CD w Informacjach DODATKOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zadania należy wykonać drogę dojazdową do budynków przy ul. Niepodległości 1-3. Zadanie polega wykonaniu drogi gminnej jednojezdniowej, dwupasowej, dwukierunkowej klasy technicznej D o długości jezdni 192,0 m w postaci sięgacza ulicy Niepodległości. Jezdnię należy wykonać o podstawowej szerokości 4,5 m, z poszerzeniami do 5,0 m w miejscu występowania stanowisk parkingowych do parkowania prostopadłego, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej obustronnie ograniczonej krawężnikami betonowymi. Na końcu drogi wykonać należy nawrotkę do zawracania pojazdów o wymiarach 12,5 x 12,5 m. W ciągu budowanej drogi należy wykonać 16 szt. stanowisk parkingowych o wymiarach 2,5 x 5,0 m do parkowania prostopadłego oraz 1 stanowisko parkingowe o wymiarach 3,6 x 5,0 m do parkowania prostopadłego (stanowisko do parkowania z kartą parkingową osoby niepełnosprawnej). Wzdłuż jezdni wykonane mają być jednostronnie chodnik przylegający bezpośrednio do jezdni o szerokości podstawowej 2,5 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej ograniczony obrzeżami betonowymi. W ramach inwestycji należy wykonać również odwodnienie drogi poprzez wpusty deszczowe zlokalizowane przy krawędzi jezdni, które odprowadzają wody opadowe i roztopowe poprzez sieć kanalizacji deszczowej do systemu istniejącej kanalizacji deszczowej miejskiej. Należy wykonać nowe oświetlenie pasa drogowego w postaci sieci elektroenergetycznej 0,4 kV oświetleniowej – kablowej z oprawami ze źródłem światła LED umieszczonymi na słupach.
2. Zakres prac obejmuje załącznik graficzny stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia do negocjacji.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 103 Ustawy PZP za pomocą dokumentacji, która stanowi załącznik nr 4 do Zaproszenia do negocjacji. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 968350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 968350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 968350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Razem"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393174378
7.3.3) Ulica: Niepodległości 6
7.3.4) Miejscowość: Kępice
7.3.5) Kod pocztowy: 77-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 968350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
wolnej ręki :
a) zamawiający wspólnie z innymi zamawiającymi, o których mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, sprawuje nad daną osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli, która odpowiada kontroli sprawowanej przez nich nad własnymi jednostkami, , przy czym wspólne sprawowanie kontroli
ma miejsce, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
- w skład organów decyzyjnych kontrolowanej osoby prawnej wchodzą przedstawiciele wszystkich uczestniczących zamawiających, z zastrzeżeniem, że poszczególny przedstawiciel może reprezentować więcej niż jednego zamawiającego,
- uczestniczący zamawiający mogą wspólnie wywierać dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej osoby prawnej,
- kontrolowana osoba prawna nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiających sprawujących nad nią kontrolę
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiających sprawujących kontrolę lub przez inne osoby prawne, kontrolowane przez tych zamawiających,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
W zaistniałym stanie faktycznym wszystkie powyższe warunki zostały spełnione ponieważ:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na "Budowa drogi gminnej - sięgacza ul. Niepodległości w Kępicach” Spółdzielni Socjalnej „Razem” z siedzibą przy ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice. Spółdzielnia Socjalna „Razem” jest osobą prawną, nad którą Gmina Kępice i Gmina Sławno sprawują kontrolę i posiadają dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółdzielni. Jedynymi udziałowcami spółdzielni są jednostki samorządu terytorialnego tj., Gmina Kępice i Gmina Sławno, które pełnią funkcję zgromadzenia członków założycieli Spółdzielni Socjalnej „Razem”. Spółdzielnia Socjalna „Razem” nie działa w interesie sprzecznym z interesami Gminy Kępice i Gminy Sławno. Średni procent przychodu z działalności Spółdzielni Socjalnej „Razem”, za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia, ustalono na podstawie przedstawionych współczynników sprzedaży, z których jednoznacznie wynika iż Spółdzielnia Socjalna „Razem” ze sprzedaży usług na rzecz Gminy Kępice osiągnęła przychód z działalności na poziomie powyżej 90% netto. W Spółdzielni Socjalnej „Razem” nie ma udziału kapitału prywatnego. W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zawarcia umowy po przeprowadzeniu postępowania prowadzonego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI KĘPICE
więcej: przetargi KĘPICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.