eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Budowa placu zabaw "Sportowy Raj" w ramach budżetu obywatelskiego na rok 2022 przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Noblistów Polskich w Gołdapi 1 etap - wykonanie nawierzchni



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw „Sportowy Raj” w ramach budżetu obywatelskiego na rok 2022 przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Noblistów Polskich w Gołdapi 1 etap - wykonanie nawierzchni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 87 615 60 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 87 615 08 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/6b2fb12f-cc94-483d-ba20-dd921927c32b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw „Sportowy Raj” w ramach budżetu obywatelskiego na rok 2022 przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Noblistów Polskich w Gołdapi 1 etap - wykonanie nawierzchni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b703ff2-f6d7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021199/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Budowa placu zabaw przy SP nr 5 w Gołdapi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231601/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-WIK.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 205439,15 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93869,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni na terenie istniejącego kortu tenisowego (dz. nr geod. 970/23, 970/28, obręb Gołdap 2) zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Noblistów Polskich w Gołdapi.
Teren inwestycji objęty opracowaniem znajduje się w kompleksie sportowym Szkoły Podstawowej nr 5 im. Noblistów Polskich w Gołdapi wpisany do rejestru zabytków. Teren wykonywanej inwestycji obecnie jest ogrodzonym kortem tenisowym. Nawierzchnia kortu tenisowego jest w złym stanie technicznym. Wykonane odkrywki glebowe wskazują, iż zalegają na nim następujące warstwy glebowe:
- warstwa mchu ̴ 2 cm,
- mączka ceglana ̴ 15 cm,
- mieszanka piaskowo- żwirowa gr. 18 cm,
- grunt rodzimy.
Powierzchnia kortu jest otoczona obrzeżem betonowym.
Prace polegać mają na zmianie nawierzchni na nawierzchnię trawiastą.
Zakres przedmiotu obejmuje:
1) roboty ziemne poprzez wybranie i rozbiórkę nawierzchni z mączki ceglanej,
2) rozebranie obrzeży,
3) transport gruzu z terenu rozbiórki,
4) profilowanie i zagęszczenie podłoża,
5) dostawę ziemi urodzajnej
6) ręczne rozścielenie ziemi urodzajnej,
7) wykonanie nawierzchni trawiastej z ręczną pielęgnacją:
ręczne wyrównanie nawierzchni oraz gleby,
wysianie nasion, zahakowanie grabiami oraz ubicie powierzchni,
ręczne skoszenie i zagrabienie skoszonej trawy,
dosiewanie nasion trawy,
wysianie nawozów mineralnych,
wałowanie po skoszeniu trawy,
pielenie i podlewanie wodą.
Odbiór robót:
1. Wykonawca po wykonaniu przedmiotu umowy składa pisemny wniosek o dokonanie odbioru przedmiotu zamówienia.
2. Jeżeli Zamawiający uzna, że prace zostały zakończone wyznaczy w porozumieniu z Wykonawcą termin przeprowadzenia czynności odbiorowych nie dłuższy niż 5 dni od daty zawiadomienia o zakończeniu prac.
3. Podstawą przyjęcia wykonania przedmiotu umowy i zakończenia jej realizacji będzie podpisany przez strony umowy lub ich przedstawicieli protokół odbioru prac.
Ogólne wymagania dotyczące wykonywania prac i robót:
1. Wykonawca prac odpowiedzialny jest za jakość wykonania oraz poprawność realizacji robót.
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia lub mające związek z nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. W związku z tym Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji robót oraz w jej następstwie.
3. Obowiązkiem Wykonawcy jest zagospodarowanie odpadów wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odpadów bądź ich przekazanie do zagospodarowania uprawnionym do tego podmiotom.
4. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać ład i porządek na terenie prowadzonych prac, a po ich zakończeniu pozostawienie całego terenu prac czystego i nadającego się do użytkowania.
5. Obowiązkiem Wykonawcy jest natychmiastowe wykonanie poprawek w przypadku stwierdzenia wadliwego wykonania usługi.
6. Roboty i prace w ramach realizacji niniejszego zamówienia muszą być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób korzystających z terenów ogólnodostępnych. Prace winny być wykonywane tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się.
1.2. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.),
b) utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót,
c) uporządkowania terenu po zakończeniu robót, itp.,
d) ponoszenia opłat administracyjnych,
1.3. Wszędzie tam, gdzie w SWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych.
1.4. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, przyjmuje się, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
1.5. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót – stanowiących odpowiednio załączniki od nr 8 i 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113504,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139325,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113504,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JPB Zakład Usług Budowlanych Janusz Ołów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471623710

7.3.3) Ulica: Kolejowa 6B/42

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

rozbiórka nawierzchni z mączki ceglanej; podwykonawca: Przedsiębiorstwo Projektowo- Budowlane PROJEKT PB Marek Ołów i Janusz Ołów spółka cywilna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113504,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.