Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00188531/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
- 2022/BZP 00209798/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-15
- 2022/BZP 00231091/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku DPS im. F. Malskiej o windę zewnętrzną z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. F. Malskiej w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292403881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tarnowska 10
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-394
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 509718664
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpskiel@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsmalska.kielce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-088b903f-e175-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku DPS im. F. Malskiej o windę zewnętrzną z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-088b903f-e175-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188531/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.261.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 646558,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej o windę zewnętrzną z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych.
Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest w Kielcach przy ul. Tarnowskiej 10, na dz. nr ewid. 1370/4 obręb 0017.
ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU
Teren inwestycji zlokalizowany jest w głębi osiedla „Czarnockiego” wśród zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, jest w pełni uzbrojony. Istnieje na nim budynek mieszkalny Domu Pomocy Społecznej, budynek administracyjny, budynek garażowy, budynek gospodarczy. Do budynku doprowadzone są przyłącza: kanalizacyjne, energetyczne, telefoniczne, wodociągowe, gazowe. Teren wykazuje spadek w kierunku wschodnim. Tereny zielone porasta trawa. Na terenie występują drzewa i krzewy ozdobne. Do budynku prowadzi układ podjazdów i chodników. Teren jest w całości ogrodzony. Ma dostęp do drogi publicznej jaką jest ul Tarnowska, za pośrednictwem istniejącego zjazdu poprzez drogę wewnętrzna nr ew. 1679/3.
PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU
Projekt przewiduje rozbudowę istniejącego budynku Domu Pomocy od strony północnej. Projektowana rozbudowa będzie zlokalizowana między dwoma skrzydłami istniejącego budynku.
Projektowany szyb windy nie narusza układu zagospodarowania terenu.
Rodzaj inwestycji nie generuje konieczności powstania nowych stanowisk postojowych.
Budynek dostępny będzie dla osób niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich na dotychczasowych zasadach.
BILANS TERENU
Powierzchnia terenu inwestycji - ok. 3584,35 m2
Powierzchnia zabudowy:
- istniejąca - 1 300,8 m2
- projektowana - 6,1 m2
- całkowita - 1 306,9 m2
Powierzchnia utwardzona:
- istniejąca - 1 515,78 m2
Tereny zielone - 3 218,9 m2
współczynnik pow. zabudowy / pow. terenu = 0,36
powierzchnia biologicznie czynna wynosi 20,9%
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624709,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&J BUD INVEST MS T. SIADUL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260591175
7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 12 lokal 4
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-365
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1 Podwykonawca robót budowlanych, których ostateczny zakres zostanie ustalony w umowie o podwykonawstwo wraz z pełnieniem bieżącego nadzoru polegającego na stałej kontroli prawidłowości wykonywanych prac budowlanych na obiekcie przez cały okres wykonania
zamówienia.
2 Roboty elewacyjne
3. Roboty dachowe
4. Roboty elektryczne i instalacyjne
5. Roboty budowlane specjalistyczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M&J BUD INVEST SP. Z O.O. MS T. SIADUL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
M&J BUD INVEST SP. Z O.O. MS T. SIADUL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Obsługa Oddziału GDDKiA w Kielcach w zakresie: Obsługa administracyjno -biurowa
- Zakup i sukces. dostawy cewników balonowych do litotrypsji wewnątrznaczyniowej z dzierżawą konsoli dla Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii ŚCK WSzZ w Kielcach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z placówek SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II w latach 2024 - 2025
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków i wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18FPSMA1007 oraz zakup materiałów i odczynników do wytworzenia18FPSMA1007 dla ZMN -PET ŚCO .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.