eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › "Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w użytkowaniu PGKiM Sp. z o.o. w Działdowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w użytkowaniu PGKiM Sp. z o.o. w Działdowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130195135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 32

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgkim.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pobór, uzdatnianie i dostarczenie wody

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w użytkowaniu PGKiM Sp. z o.o. w Działdowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cb0d343-f712-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9cb0d343-f712-11ee-b016-82aaee56c84c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl , zamowienia@pgkim.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wymaga zastosowania w postępowaniu podpisu zaufanego, podpisu osobistego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/, oraz za pomocą poczty elektronicznej zamowienia@pgkim.com.pl. 5. Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty w postępowaniu sporządza się w formacie danych: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .gif, .zip, .rar. Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf. 10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, znajdujący się pod adresem https://edu.ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/
Szczegóły ujęto w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących
w użytkowaniu PGKiM Sp. z o.o. w Działdowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do wymogów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący stacją paliw w odległości nie dalej niż 5 km (według map Google*) od siedziby Zamawiającego (13-200 Działdowo ul. Gen. J. Hallera 32), liczonej po najkrótszej drodze dojazdu samochodem po drogach publicznych, na których nie ma ograniczeń w zakresie rzeczywistej masy całkowitej pojazdu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach (art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych):
a) jeżeli z przyczyn obiektywnych, niezależnych od woli stron nastąpi zmiana stanu prawnego (w zakresie prawa krajowego lub lokalnego) lub zmiana stanu faktycznego (np. wyroki sądów, orzeczenia administracji), które sprawią, że wykonanie umowy w sposób w niej określony stanie się niemożliwe;
b) zmiany lokalizacji stacji paliw Wykonawcy wskazanej w § 2 ust. 4 Umowy, pod warunkiem, że nowa stacja paliw znajdowała się będzie w odległości nie dalej niż 5 km (według map Google) od siedziby Zamawiającego, liczonej po najkrótszej drodze dojazdu samochodem po drogach publicznych, na których nie ma ograniczeń w zakresie rzeczywistej masy całkowitej pojazdu;
c) wydłużenia terminu realizacji Umowy, o okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, w przypadku gdy przed upływem dotychczasowego okresu realizacji Umowy, nie dojdzie do wyczerpania wartości wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 Umowy oraz maksymalnego zakresu Przedmiotu Umowy wskazanego w § 1 ust. 2 Umowy, z zastrzeżeniem niezmienności oferowanego opustu;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca powinien złożyć:
a. formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
b. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
c. dokumenty potwierdzające prawidłowe umocowanie do reprezentacji w postępowaniu w szczególności złożenia oferty (m.in. pełnomocnictwa);
d. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ /o ile dotyczy/.
Uwaga! Ww. dokumenty należy podpisać w sposób wskazany w dziale XIII niniejszej SWZ.
2. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu), oświadczenie w trybie art. 117 ust 4 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.