eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń budynku oraz terenu zew. siedziby urzędu Dzielnicy-Praga-Północ przy ul. ks.I. Kłopotowskiego 15 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń budynku oraz terenu zew. siedziby urzędu Dzielnicy-Praga-Północ przy ul. ks.I. Kłopotowskiego 15 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Praga-Północ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kłopotowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-708

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 443-80-48

1.5.8.) Numer faksu: 22 443-81-86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppn.zampubl@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń budynku oraz terenu zew. siedziby urzędu Dzielnicy-Praga-Północ przy ul. ks.I. Kłopotowskiego 15 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4f21d3e-1a04-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002026/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Sprzątanie budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190746/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VII-WZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 616577,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń budynku oraz terenu zewnętrznego siedziby Urzędu Dzielnicy Praga-Północ przy ul. Kłopotowskiego 15 w Warszawie .
2. Powierzchnie Zamawiającego obsługiwane przez Wykonawcę:
A. powierzchnia całkowita do obsługi w budynku 4 787,38m2
w tym :
- powierzchnia biurowa 2 999,58 m2
- Hole, korytarze, schody 1 318,00 m2
- sanitariaty 309,80 m2
- klatka mieszkalna 160,00 m2

B. teren zewnętrzny wokół Urzędu 3 500,00 m2
w tym:
- parking i chodnik od strony Sierakowskiego oraz śmietnik, chodnik
wraz ze schodami do banku od ul. Ks. I. Kłopotowskiego 1180 m2
-podjazd dla niepełnosprawnych, schody 90,00 (47,5+42,5 m2)
-parkingi dla pojazdów służbowych 2 230,00 m2

C. serwis dzienny 1 osoba - 8 godzin

D. mycie szyb i powierzchni przeszklonych :
- drzwi wewnętrzne przeszklone 20 szt.x0,67 m2=13,40 m2
-drzwi wejściowe oraz obrotowe 10,53 m2
- przeszklenie miedzy WOM a Bankiem 11,60 m2

E. mycie okien 439 szt. o pow.1,3 m2 każde okno =570,70 m2
F. pranie wykładzin podłogowych i tapicerki meblowej 3 033,58 m2

3. Wykonawca zapewni odpowiednią do zakresu zamówienia liczbę pracowników, tj. minimum 8 osób, jaka jest niezbędna do starannego, należytego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym:
- 6 osób sprzątających
- 1 osoba sprzątająca wokół terenu urzędu
- 1 osoba - serwis dzienny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz czynności do realizacji wewnątrz i na terenie zewnętrznym wokół budynku wraz ze wskazaniem częstotliwości ich podejmowania określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia - Załączniku Nr 4 do SWZ
2) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 5 do SWZ

WAŻNE!
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 657487,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 871225,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 657487,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U. S.O.S. BARWIT Barbara Jakubczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270255741

7.3.3) Ulica: Klemensiewicza 5A/32

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-318

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 657487,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-01 do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.