eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Remont budynku kaplicy na cmentarzu komunalnym przy ul. Olszowej w Strzegomiu



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku kaplicy na cmentarzu komunalnym przy ul. Olszowej w Strzegomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 05 99

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 05 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku kaplicy na cmentarzu komunalnym przy ul. Olszowej w Strzegomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afd61ee7-20fe-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001167/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remont budynku kaplicy na cmentarzu komunalnym przy ul. Olszowej w Strzegomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197721/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.26.2021.MKs

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1012598,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont zewnętrzny i wewnętrzny budynku kaplicy cmentarnej na cmentarzu komunalnym zlokalizowanym przy ul. Olszowej w Strzegomiu na terenie działki o numerze ewidencyjnym 2587 obręb Śródmieście 0003. Budynek kaplicy wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków.
Zakres robót obejmuje między innymi:
• roboty rozbiórkowe,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w obrębie ścian zewnętrznych,
• renowację i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
• remont dachu,
• remont komina,
• remont elewacji,
• montaż oświetlenia zewnętrznego,
• roboty instalacyjne wewnętrzne i zewnętrzne,
• wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich,
• podłączenie rur spustowych do kanalizacji deszczowej,
• montaż instalacji odgromowej wraz z wykonaniem projektu wykonawczego,
• malowanie krat,
• montaż wewnętrznych parapetów granitowych,
• montaż parapetów zewnętrznych cementowych,
• odtworzenie i wykonanie nowej opaski z kostki granitowej,
• remont pomieszczeń w tym m.in. tynkowanie tynkiem renowacyjnym i cementowo-wapiennym, malowanie, montaż sufitów podwieszanych wraz z ociepleniem, montaż nowych włączników i gniazdek oraz opraw oświetleniowych, a także grzejnika elektrycznego, ułożenie płytek ceramicznych (20x30cm kolor biały), ułożenie posadzek granitowych, montaż umywalki i muszli klozetowej,
• wymianę lamp, opraw, włączników i kontaktów wg załącznika nr 1,
• montaż uchwytu na papier – bębnowy w rolkach Ø190-230mm, stal nierdzewna, szczotkowana, satyna mat,
• montaż uchwytu na mydło – pojemnik naścienny, poj. min. 1L, stal nierdzewna, szczotkowana, satyna mat,
• demontaż i montaż tablicy ogłoszeń,
UWAGA:Na potrzeby zamówienia należy przyjąć 50% wymiany drewnianej konstrukcji więźby dachowej.Zakres zamówienia nie obejmuje propozycji zamknięcia przestrzeni pod podcieniem – wydzielenia wiatrołapu drzwiami szklanymi.Zamawiający rezygnuje z wykonania tynków na ścianach i suficie w pomieszczeniu technicznym. Pozostałe warstwy bez zmian.Witraże w oknach absydy należy zdemontować, poddać prostej renowacji/czyszczeniu i ponownie zamontować.Nowy podwieszany sufit w kaplicy i pomieszczeniu pomocniczym należy wykonać z płyt GKF.W pomieszczeniu WC należy wykonać podejście pod umywalkę.Znajdujący się kompresor oraz szafki elektryczne, urządzenia znajdujące się w pomieszczeniu kompresora– na czas remontu należy zabezpieczyć – nie demontować.Warstwy podłogi pod posadzki z płyt granitowych: należy wykopać na niezbędną głębokość dla uzyskania właściwych poziomów posadzek. Warstwy: - wykonać warstwę wyrównawczą z chudego betonu C8/10 grubości ok. 5cm, - folia PE, - termoizolacja 10cm, - wylewka cementowa min. 6cm zbrojona zbrojeniem rozproszonym lub siatką fi3 oczka 10x10, - płytki na zaprawie klejowej. Posadzkę wiatrołapu należy wykonać wg warstw jak powyżej – 2 cm. powyżej poziomu terenu.Zamawiający usunie wyposażenie ruchome na czas remontu.Drzwi powyżej parteru na elewacji południowej (budynek kaplicy i pomieszczenia pomocniczego) oczyścić i pomalować w kolorze elewacji farbą do metalu.Zamawiający dopuszcza pokrycie dachów płaskich papą modyfikowaną, zgrzewaną, na osnowie poliestrowej gr. min. 5.6mm, zakres stosowania temp. min.-20 lub mniejsze, kolor grafitowy.
Wszystkie pomieszczenia kaplicy z wyjątkiem pom. technicznego (chłodni) zostaną wyłączone z użytku na cały okres realizacji robót. Chłodnia zostanie wyłączona z użytku na okres 60 dni – na czas jej remontu. Po tym terminie Wykonawca musi zapewnić jej działanie i dostęp upoważnionym przez Zamawiającego osobom.
Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ, w niniejszej SWZ oraz w postanowieniach umowy, które stanową podstawę do sporządzenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1199788,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1627987,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1199788,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budraf Sp. z o.o.- Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862978564

7.3.3) Ulica: Niepodległości

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-303

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Remont dachu wraz z montażem instalacji odgromowej - 20% (Janusz Sozański SK Granit, ul. Wyspiańskiego 2, 58-150 Strzegom)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1199788,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.