eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › "Dowożenie osób/uczniów niepełnosprawnych do OREW-u w Czarnej Wodzie, OREW-u w Piecach, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Czersku i Zespołu Szkół w Malachinie w roku szkolnym 2022/2023 z podziałem na części.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowożenie osób/uczniów niepełnosprawnych do OREW-u w Czarnej Wodzie, OREW-u w Piecach, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Czersku i Zespołu Szkół w Malachinie w roku szkolnym 2022/2023 z podziałem na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OBSŁUGI FINANSOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001112735

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: DWORCOWA 31

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (0-52) 398-45-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@zof.czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zofczersk.mojbip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowożenie osób/uczniów niepełnosprawnych do OREW-u w Czarnej Wodzie, OREW-u w Piecach, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Czersku i Zespołu Szkół w Malachinie w roku szkolnym 2022/2023 z podziałem na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e03f0f60-02d2-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039371/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz osób niepełnosprwnych do OREW-u w Czarnej Wodzie i Piecach, SP 1 CZersk i ZS Malachin w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254283/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DYR.261.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155352,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do:

Część 1: Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Czarnej Wodzie środkiem transportu o minimalnej ilości miejsc siedzących – 9 na następujących trasach:

- Czersk – Będźmierowice – Łąg – OREW Czarna Woda - Czersk– ok. 32 km (2 kursy dziennie)
Planowana liczba dowożonych osób – 4, w tym:
- z miejscowości Czersk – 2 osoby
- z miejscowości Będźmierowice – 1 osobo
- z miejscowości Łąg – 1 osoba.

- Wojtal – OREW Czarna Woda - Wojtal – ok. 20,5 km (2 kursy dziennie)
Planowana liczba dowożonych osób – 1.

Łączny dzienny przebieg pojazdu 105 km.

Dowożenie osób niepełnosprawnych odbywać się będzie w dni pracy ośrodka wg poniższego harmonogramu:
- rozpoczęcie zajęć: godzina 8.00
- zakończenie zajęć: w godzinach 13:00 – 14:00

Liczba osób niepełnosprawnych objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Dwie osoby niepełnosprawne poruszają się na wózku inwalidzkim.

Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonych osób niepełnosprawnych na wszystkich trasach przewozu.
Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożonymi osobami niepełnosprawnymi i zobowiązany jest do udzielania czynnej pomocy osobom niepełnosprawnym w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonej grupy osób personelowi ośrodka.
Przed rozpoczęciem drogi powrotnej po zakończonych zajęciach w ośrodku, obowiązkiem opiekuna jest sprawdzenie, czy wszystkie dowiezione rano osoby powracają do miejsc zamieszkania. W przypadku braku jakiejkolwiek osoby niepełnosprawnej podróż powrotna nie może się rozpocząć bez uzyskania wyjaśnienia tej sprawy przez personel ośrodka, któremu osoba niepełnosprawna została przekazana w kursie porannym.
W sposób szczególny traktowane być muszą osoby niepełnosprawne korzystające z wózka inwalidzkiego.

Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem osób niepełnosprawnych. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, oraz projektowanych postanowieniach umów stanowiących załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 77135,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do:
Część 2: Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piecach środkiem transportu o minimalnej ilości miejsc siedzących – 9 na następującej trasie:

- Czersk – OREW Piece - Czersk– ok. 38 km (2 kursy dziennie)
Planowana liczba dowożonych osób – 1.

Łączny dzienny przebieg pojazdu 76 km.

Dowożenie osoby niepełnosprawnej odbywać się będzie w dni pracy ośrodka wg poniższego harmonogramu:
- rozpoczęcie zajęć: godzina 7:30
- zakończenie zajęć: w godzinach 12:30

Liczba osób niepełnosprawnych objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonych osób niepełnosprawnych na trasie przewozu.
Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożonymi osobami niepełnosprawnymi i zobowiązany jest do udzielania czynnej pomocy osobom niepełnosprawnym w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonej grupy osób personelowi ośrodka.

Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem osób niepełnosprawnych. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, oraz projektowanych postanowieniach umów stanowiących załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 42222,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do:
Część 3: Szkoły Podstawowej Nr 1 w Czersku pojazdem o minimalnej ilości miejsc siedzących – 9 na trasie:

- Stodółki – Czersk (szkoła) - Stodółki – ok. 17 km (2 kursy dziennie)
Planowana liczba korzystających z dowożenia – 1.

Łączny dzienny przebieg pojazdu 34 km.

Dowożenie ucznia niepełnosprawnego odbywać się będzie w dni pracy szkoły wg poniższego harmonogramu:
- rozpoczęcie zajęć: godzina 8:00
- zakończenie zajęć: w godzinach 12:30

Liczba uczniów objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Uczeń niepełnosprawny porusza się na wózku inwalidzkim.

Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonego ucznia niepełnosprawnego na trasie przewozu.
Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożonym uczniem niepełnosprawnym i zobowiązany jest do udzielania czynnej pomocy uczniowi niepełnosprawnemu w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonego ucznia personelowi szkoły.
W sposób szczególny traktowany być musi uczeń niepełnosprawny korzystający z wózka inwalidzkiego.

Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem ucznia niepełnosprawnego. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, oraz projektowanych postanowieniach umów stanowiących załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 20173,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do:
Część 4: Zespołu Szkół w Malachinie pojazdem o minimalnej ilości miejsc siedzących – 9 na trasie:

- Czersk – ZS w Malachinie – Czersk – ok. 10 km (2 kursy dziennie)
Planowana liczba korzystających z dowożenia – 1.

Łączny dzienny przebieg pojazdu 20 km.

Dowożenie ucznia niepełnosprawnego odbywać się będzie w dni pracy szkoły wg poniższego harmonogramu:
- rozpoczęcie zajęć: godzina 8:00
- zakończenie zajęć: w godzinach 16:00

Liczba uczniów objętych przewozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

Wykonawca musi zapewnić opiekę dla przewożonego ucznia niepełnosprawnego na trasie przewozu.
Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje. Opiekun sprawuje nadzór nad przewożonym uczniem niepełnosprawnym i zobowiązany jest do udzielania czynnej pomocy uczniowi niepełnosprawnemu w bezpiecznym zajęciu miejsca w pojeździe, opieki podczas trwania podróży, przy opuszczaniu pojazdu po jej zakończeniu i podczas przekazania przewożonego ucznia personelowi szkoły.

Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem ucznia niepełnosprawnego. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun.

Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, oraz projektowanych postanowieniach umów stanowiących załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 15822,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.). Zgodnie z art. 255 pkt 3 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 81 800,00 zł. Cena oferty
z najniższą ceną: 155 473,50 zł. Mając na uwadze powyższe konieczne było podjęcie decyzji
o zwiększeniu kwoty na w/w część.
Art. 222 ust. 4 w/w ustawy stanowi, że Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi: 81 800,00 zł. Oferta z najniższą ceną:
155 473,50 zł. Tylko w gestii Zamawiającego jest, czy skorzysta on z w/w podstawy do unieważnienia postępowania, czy też będzie poszukiwał środków na sfinansowanie tego zamówienia. Kwota, którą zamawiający podaje bezpośrednio przed otwarciem ofert, jest jedynie jego deklaracją na temat środków finansowych, jakie w danym momencie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie postępowania kwota środków znajdujących się w jego dyspozycji może jednak ulec zmianie. Zamawiający podjął decyzję, aby nie zwiększyć ilości środków przeznaczonych na sfinansowanie w/w zamówienia.
W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155473,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155473,50 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.). Zgodnie z art. 255 pkt 3 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.


Uzasadnienie:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 44 758,00 zł. Cena oferty
z najniższą ceną: 109 440,00 zł brutto. Mając na uwadze powyższe konieczne było podjęcie decyzji
o zwiększeniu kwoty na w/w część.
Art. 222 ust. 4 w/w ustawy stanowi, że Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi: 44 758,00 zł. Oferta z najniższą ceną:
109 440,00 zł brutto. Tylko w gestii Zamawiającego jest, czy skorzysta on z w/w podstawy do unieważnienia postępowania, czy też będzie poszukiwał środków na sfinansowanie tego zamówienia. Kwota, którą zamawiający podaje bezpośrednio przed otwarciem ofert, jest jedynie jego deklaracją na temat środków finansowych, jakie w danym momencie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie postępowania kwota środków znajdujących się w jego dyspozycji może jednak ulec zmianie. Zamawiający podjął decyzję, aby nie zwiększyć ilości środków przeznaczonych na sfinansowanie w/w zamówienia.
W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109440,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.). Zgodnie z art. 255 pkt 3 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.


Uzasadnienie:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 21 600,00 zł. Cena oferty
z najniższą ceną: 44 784,80 zł brutto. Mając na uwadze powyższe konieczne było podjęcie decyzji
o zwiększeniu kwoty na w/w część.
Art. 222 ust. 4 w/w ustawy stanowi, że Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi: 21 600,00 zł. Oferta z najniższą ceną:
44 784,80 zł brutto. Tylko w gestii Zamawiającego jest, czy skorzysta on z w/w podstawy do unieważnienia postępowania, czy też będzie poszukiwał środków na sfinansowanie tego zamówienia. Kwota, którą zamawiający podaje bezpośrednio przed otwarciem ofert, jest jedynie jego deklaracją na temat środków finansowych, jakie w danym momencie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie postępowania kwota środków znajdujących się w jego dyspozycji może jednak ulec zmianie. Zamawiający podjął decyzję, aby nie zwiększyć ilości środków przeznaczonych na sfinansowanie w/w zamówienia.
W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27234,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44784,80 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.). Zgodnie z art. 255 pkt 3 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.


Uzasadnienie:
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 17 088,00 zł. Cena oferty
z najniższą ceną: 28 480,00 zł brutto. Mając na uwadze powyższe konieczne było podjęcie decyzji
o zwiększeniu kwoty na w/w część.
Art. 222 ust. 4 w/w ustawy stanowi, że Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi: 17 088,00 zł. Oferta z najniższą ceną:
28 480,00 zł brutto. Tylko w gestii Zamawiającego jest, czy skorzysta on z w/w podstawy do unieważnienia postępowania, czy też będzie poszukiwał środków na sfinansowanie tego zamówienia. Kwota, którą zamawiający podaje bezpośrednio przed otwarciem ofert, jest jedynie jego deklaracją na temat środków finansowych, jakie w danym momencie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie postępowania kwota środków znajdujących się w jego dyspozycji może jednak ulec zmianie. Zamawiający podjął decyzję, aby nie zwiększyć ilości środków przeznaczonych na sfinansowanie w/w zamówienia.
W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28480,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.