eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługi w zakresie napraw maszyn: wózków widłowych, ciągników rolniczych i ładowarki Komatsu WA 320, znajdujących się na terenie ZUOK w Hryniewiczach



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie napraw maszyn: wózków widłowych, ciągników rolniczych
i ładowarki Komatsu WA 320, znajdujących się na terenie ZUOK w Hryniewiczach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne „LECH” Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050001472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kombatantów 4

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-110

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lech.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lech.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8091bb3d-e06f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie napraw maszyn: wózków widłowych, ciągników rolniczych
i ładowarki Komatsu WA 320, znajdujących się na terenie ZUOK w Hryniewiczach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8091bb3d-e06f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260774

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NDZ.231.7.2024.KP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Naprawy wózków widłowych
1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw wózków widłowych znajdujących się na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach k. Białegostoku wraz z dostawą części do napraw, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (Tom III SWZ).
2. Wykonawca zrealizuje usługi własnymi narzędziami i własną obsadą serwisu, stosując Części zakupione przez siebie oraz części zakupione przez Zamawiającego, zgodnie z postanowieniami Umowy.
3. Naprawy będą odbywały się w obecności przedstawiciela Zamawiającego, chyba że Zamawiający zrezygnuje z tego uprawnienia, naprawy będą prowadzone na terenie ZUOK w Hryniewiczach lub u Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 71000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Naprawy ciągników rolniczych
1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw ciągników rolniczych znajdujących się na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach k. Białegostoku wraz z dostawą części do napraw, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (Tom III SWZ).
2. Wykonawca zrealizuje usługi własnymi narzędziami i własną obsadą serwisu, stosując Części zakupione przez siebie oraz części zakupione przez Zamawiającego, zgodnie z postanowieniami Umowy.
3. Naprawy będą odbywały się w obecności przedstawiciela Zamawiającego, chyba że Zamawiający zrezygnuje z tego uprawnienia, naprawy będą prowadzone na terenie ZUOK w Hryniewiczach lub u Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 19500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Naprawy ładowarki Komatsu WA 320
1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw ładowarki Komatsu WA320, znajdującej się na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach k. Białegostoku wraz z dostawą części do napraw, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (Tom III SWZ).
2. Wykonawca zrealizuje usługi własnymi narzędziami i własną obsadą serwisu, stosując Części zakupione przez siebie oraz części zakupione przez Zamawiającego, zgodnie z postanowieniami Umowy.
3. Naprawy będą odbywały się w obecności przedstawiciela Zamawiającego, chyba że Zamawiający zrezygnuje z tego uprawnienia, naprawy będą prowadzone na terenie ZUOK w Hryniewiczach lub u Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 41000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert w w/w postępowaniu, tj. do dnia 08.04.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert w w/w postępowaniu, tj. do dnia 08.04.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert w w/w postępowaniu, tj. do dnia 08.04.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta, dlatego postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.