Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Białystok: Wymiana części (17 szt.) stolarki okiennej w budynku Książnicy Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 200277 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego, ul. Kilińskiego 16, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 7416723, 7415535, fax 0-85 7416695.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznicapodlaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana części (17 szt.) stolarki okiennej w budynku Książnicy Podlaskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana części (17 szt.) stolarki okiennej drewnianej w budynku Książnicy Podlaskiej w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 16 zgodnie z projektem budowlanym. Zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia: demontaż istniejącej stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych, montaż stolarki drewnianej okiennej, montaż parapetów drewnianych, naprawa tynków ościeży wewnętrznych i zewnętrznych wraz ze szpachlowaniem i malowaniem, naprawa obróbek z blachy miedzianej podokienników zewnętrznych. Opis konstrukcji okien: Konstrukcja okien oparta na profilu okna jednoramowego ze słupkiem ruchomym. -drewno - sosnowe, klejone trójwarstwowo klejami wodoodpornymi w klasie D4 (układ słoi drewna: promieniowy i półpromieniowy, - szyby zespolone- jednokomorowe o współczynniku przenikania U=1,1 W/m2K zestaw4/16Ar/4 (z termofluatem miękkopowłokowym i argonem), współczynnik izolacyjności akustycznej Rw=32 dB, -okucia: obwiedniowe rozwierane i uchylne, części widoczne (zawiasy i klamki) w kolorze białym, -wykończenie powierzchni: impregnowanie, podkład i malowanie ostateczne farbami ekologicznymi, wodorozcieńczalnymi w kolorze białym, -okapnik: aluminiowy , malowany proszkowo w kolorze okna, -uszczelki z tworzywa EPDM w kolorze białym, -szprosy: drewniane naklejane z ramką międzyszybową. Lp. Nazwa pomieszczenia Typ okna Wymiary Liczba 1 Magazyn prasy - piwnica (od strony ul. Kilińskiego) H 1450 x 960 5 2 Magazyn prasy - piwnica (od strony placu) I 1150 x 930 4 3 Magazyny - piwnica (od strony ul. Kościelnej) I 1150 x 930 2 4 Pok. nr11 parter F 1370 x 2370 1 5 Pok. nr 12 parter F 1370 x 2370 1 6 Pok. nr 13 parter F 1370 x 2370 1 7 Pok. nr 32 I piętro C 1360 x 1960 1 8 Pok. nr 33 I piętro C 1360 x 1960 2 Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45421135-9 - Instalowanie okien drewnianych -Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace i zamontowaną stolarkę oraz co najmniej 3 miesięcznego okresu rękojmi po okresie gwarancji. -Na wszystkie zastosowane materiały wykonawca zobowiązany jest przedstawić aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej - zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz.881) -Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń, w których prowadził roboty. -Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej reakcji serwisu, przy czym w okresie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1), tj. -posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2), -posiadają wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach techniczno-budowlanych przy zabytkach nieruchomych -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3); -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez ustalenie: spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza oferty SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2) oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Pzp 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, dokument musi być złożony przez każdego z nich. 4) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 5) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie wykonywać zadania kierownika robót, posiada wymagane przepisami prawa budowlanego (decyzja o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z dowodem uiszczenia składek na rzecz samorządu, wykaz prac, z których wynika co najmniej 2-letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych ) uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, j.w. 9) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedmiotowy warunek musi spełniać przynajmniej jeden z nich. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605): 10) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 10.1) pkt. 6 ppkt.3,5,7, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwych organów, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 10.2) w pkt. 6 ppkt.6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp Dokument/y, o których mowa w pkt. 10.1 a i c oraz w pkt.10.2 powinien być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt.10.1 b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów ocenia się wg zasad jak wyżej. 11) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, w tym przynajmniej jednej roboty budowlanej wykonywanej na obiekcie zabytkowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, np. referencje. 12) Polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty 13) Ponadto należy załączyć: a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego wzór formularza oferty, b) kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem. c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) stosowne Pełnomocnictwo/a -w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5
- 3. długość terminu gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznicapodlaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (egzemplarz bezpłatny) można otrzymać w Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego 15-089 Białystok, ul. Kilińskiego 16, Sekretariat - pokój nr 24 (I piętro) w godzinach od 8:00 do 14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego ul. Kilińskiego 16 , 15-089 Białystok, sekretariat - pok. nr 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Roboty budowlane polegające na remoncie ogrodzenia, schodów i oświetlenia na terenie zewnętrznym i innych pracach towarzyszących w PT KRUS w Augustowie
- Dostawa dwóch samochodów na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa systemu napadowego w pomieszczeniach kuchni, magazynów, warsztatów, apteki, służby zdrowia oraz innych lokalizacjach w Areszcie Śledczym w Białymstoku oraz Oddziale Zewnętrznym w Białystoku
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów"
- Przeprowadzenie w formie stacjonarnej pięciu 2-dniowych szkoleń z zakresu stosowania metody Dialogu Motywującego w pracy z klientem dla członków GKRPA oraz kuratorów sądowych.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
- remont cokołu kamiennego budynku Narodowego Starego Teatru, Plac Szczepański 1 w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.