eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Wykonanie prac projektowych w ramach zadania pn. " Budowa chodnika w ul. Bobrownickiej w Poznaniu, na odcinku od ul. Szczepankowo do ul. Michałowo"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie prac projektowych w ramach zadania pn. „ Budowa chodnika
w ul. Bobrownickiej w Poznaniu, na odcinku od ul. Szczepankowo
do ul. Michałowo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pim.poznan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie prac projektowych w ramach zadania pn. „ Budowa chodnika
w ul. Bobrownickiej w Poznaniu, na odcinku od ul. Szczepankowo
do ul. Michałowo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c9393fa-e26f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191767/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/05/22/ZP36/2021-319

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej dla
zrealizowania budowy chodnika po wschodniej stronie (w przypadku niekorzystnych warunków miejscowych
Zamawiający dopuszcza inne rozwiązanie) ul. Bobrownickiej zwierającej elementy odwodnienia
(preferowane powierzchniowe), oświetlenie, kanał technologiczny wraz z uzyskaniem niezbędnych
do realizacji robót budowlanych decyzji administracyjnych i zaświadczeń, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, przedmiaru robót-oferta oraz kosztorysu
inwestorskiego. W zależności od wybranego do realizacji wariantu konieczne będzie pozyskanie: braku
sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych, pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację
inwestycji drogowej.
Celem przedmiotowego opracowania jest budowa chodnika w ul. Bobrownickiej w Poznaniu, na odcinku od
ul. Szczepankowo do ul. Michałowo wraz z przedstawieniem rozwiązań komunikacyjnych dla skrzyżowań
ulic Szczepankowo - Bobrownicka - Gospodarska oraz ulic Michałowo – Bobrownicka – Borowo –
Darzyńska, rozwiązaniem kwestii wpięcia dróg wewnętrznych w docelowy układ drogowy i rozwiązań dla
komunikacji miejskiej (poglądowy zakres inwestycji przedstawiony na załączniku nr 2 do OPZ).
Przed przystąpieniem do właściwych prac projektowych należy wystąpić o wydanie aktualnych warunków i
opinii od gestorów sieci, oraz wszystkich instytucji których opinie mogą mieć wpływ na realizację inwestycji.
Opinie należy uzyskać również w zakresie planowanych remontów i inwestycji. Dokumentację projektową
należy wykonać na mapie do celów projektowych z aktualnymi stanami prawnymi.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy –
Załączniku nr 1 do SWZ z załącznikami oraz Opisie przedmiotu zamówienia – Załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251535,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251535,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251535,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMP Projektanci spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-23-71-246

7.3.3) Ulica: ul. Głuchowska 1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-101

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251535,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-22

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zakres podstawowy : 251 535,00 zł

Zakres objęty prawem opcji: 14 760,00 zł

Łącznia: 266 295,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.