eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › Modernizacja boiska po³o¿nego na terenie Szko³y Podstawowej nr 3 na osiedlu Piastowym 27 w Poznaniu

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-04-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja boiska po³o¿nego na terenie Szko³y Podstawowej nr 3 na osiedlu Piastowym 27 w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000227873

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: os. Piastowskie 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-149

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3krzywousty@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp3poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska po³o¿nego na terenie Szko³y Podstawowej nr 3 na osiedlu Piastowym 27 w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-54cd60a8-efec-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00277907

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00277905/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja boiska

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54cd60a8-efec-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54cd60a8-efec-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ dostêp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych oraz danych osobowych Pañstwa dzieci jest Szko³a Podstawowa nr 3 im. Boles³awa Krzywoustego z siedzib± w Poznaniu os. Piastowskie 27, 61-149 Poznañ;
2) Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez e-mail: iod5_mjo@um.poznan.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym trybie podstawowym bez mo¿liwo¶ci przeprowadzenia negocjacji pn. Modernizacja boiska po³o¿onego na terenie Szko³y Podstawowej nr 3 na osiedlu Piastowym 27 w Poznaniu;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP3.ZP/252-01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska po³o¿nego na terenie Szko³y Podstawowej nr 3 na osiedlu Piastowskim 27 w Poznaniu zgodnie ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, okre¶lonym w za³±czniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
2. Na opis przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, opisuj±cy zakres wykonywanych robót bêd±cych przedmiotem zamówienia sk³adaj± siê:
1) przedmiar robót,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê równ± co najmniej: 200 000,00 PLN.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na ³±czn± kwotê równ± co najmniej: 300 000,00 PLN.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie min. 2 roboty budowlane, z których ka¿da w swym zakresie obejmowa³a wykonanie nawierzchni boiska z trawy syntetycznej, o warto¶æ ka¿dej z robót min. 250 000,00 z³ wraz z podatkiem vat.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia przez wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cym sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów:
a) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
b) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
2) W celu potwierdzenia przez wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - wed³ug wzoru za³±cznika nr 4 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

a) autoryzacja producenta nawierzchni syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowan± inwestycjê wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na t± nawierzchniê.
b) badanie na zgodno¶æ z norm± PN-EN 15330-1:2013/ PN-EN 15330-1:2014-02 lub deklaracjê zgodno¶ci z norm± jw.,
c) wykonane przez niezale¿ne laboratorium lub deklaracja zgodno¶ci z norm± jw. ;
d) atest PZH lub dokument równowa¿ny;
e) karta techniczna potwierdzona przez producenta ze wyszczególnieniem wszystkich wymaganych parametrów;
f) certyfikat lub raport z badañ potwierdzaj±cy, ¿e trawa syntetyczna nadaje siê w 100 % do recyklingu wydany przez niezale¿ne laboratorium zgodnie z norm± ISO/IEC 17025:2018;
g) próbki oferowanej przez Wykonawcê nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach ok. A4 z metryk± producenta w oferowanym kolorze. Próbki nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w sekretariacie Zmawiaj±cego, w zamkniêtym opakowaniu zawieraj±cym nazwê wykonawcy z dopiskiem „próbki modernizacja boiska”

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

a) autoryzacja producenta nawierzchni syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowan± inwestycjê wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na t± nawierzchniê.
b) badanie na zgodno¶æ z norm± PN-EN 15330-1:2013/ PN-EN 15330-1:2014-02 lub deklaracjê zgodno¶ci z norm± jw.,
c) wykonane przez niezale¿ne laboratorium lub deklaracja zgodno¶ci z norm± jw. ;
d) atest PZH lub dokument równowa¿ny;
e) karta techniczna potwierdzona przez producenta ze wyszczególnieniem wszystkich wymaganych parametrów;
f) certyfikat lub raport z badañ potwierdzaj±cy, ¿e trawa syntetyczna nadaje siê w 100 % do recyklingu wydany przez niezale¿ne laboratorium zgodnie z norm± ISO/IEC 17025:2018;
g) próbki oferowanej przez Wykonawcê nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach ok. A4 z metryk± producenta w oferowanym kolorze. Próbki nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w sekretariacie Zmawiaj±cego, w zamkniêtym opakowaniu zawieraj±cym nazwê wykonawcy z dopiskiem „próbki modernizacja boiska”

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykaz dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê.
1) formularz ofertowy – wed³ug wzoru interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe” za³±cznik nr 1 do SWZ.
2) Kosztorys ofertowy – wykonany wg uk³adu i pozycji przedmiar robót – za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Dodatkowo do oferty nale¿y do³±czyæ – je¶li dotyczy:
1) o¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - wed³ug wzoru za³±cznik nr 6 do SWZ.
2) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – wed³ug wzoru za³±cznik nr 7 do SWZ.
3) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
4) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. XIV.1 SWZ zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli:
1) w przypadkach okre¶lonych w pkt. 1 lit. a warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców lub podwykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby spe³ni warunek samodzielnie lub bêd± ³±cznie posiadaæ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê okre¶lon± w SWZ.
2) w przypadkach okre¶lonych w pkt. 1 lit. b warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców lub podwykonawców spe³ni warunek samodzielnie lub bêd± ³±cznie posiadaæ warto¶æ ubezpieczenia na kwotê okre¶lon± w SWZ.
3) w przypadkach okre¶lonych w pkt. 2 warunek zostanie spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby spe³ni warunek samodzielnie (sumowaniu nie mog± podlegaæ rodzaje wskazanych robót i ich warto¶ci - nie sumuje siê do¶wiadczenia, warunek musi spe³niæ jeden z wykonawców lub podmiotów udostepniaj±cych zasoby).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ zawarty w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-24 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.