eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczółki › Dokończenie kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej (ul. Szkolna w Pszczółkach) i Przedszkolu Gminnym w Pszczółkach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej (ul. Szkolna w Pszczółkach) i Przedszkolu Gminnym w Pszczółkach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczółki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 18

1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1ffdc7d-e396-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej (ul. Szkolna w Pszczółkach) i Przedszkolu Gminnym w Pszczółkach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1ffdc7d-e396-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061950/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Dokończenie kompleksowej termomodernizacji w Szkole Podstawowej (ul. Szkolna w Pszczółkach) i Przedszkolu Gminnym w Pszczółkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196837

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPZ.271.1.5.2023.EK/AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest częściowa termomodernizacja kompleksu budynków Szkoły Podstawowej w Pszczółkach i Przedszkola Gminnego w Pszczółkach. Główne zamierzenie to modernizacja źródła ciepła (obecnie kotłownia węglowa) na bardziej ekologiczne, w drugiej kolejności rozdzielenie instalacji grzewczej i instalacji wody użytkowej szkoły i przedszkola jako niezależne od siebie (obecnie wspólne), co wiąże się ze zmianą źródła ciepła, zwiększeniem mocy elektrycznej oraz gazowej. Planuje się budowę jednej instalacji fotowoltaicznej na dachu Przedszkola, a także przebudowę/wymianę instalacji odgromowej przedszkola.
Przedsięwzięcie obejmuje przede wszystkim:
• Zwiększenie mocy przyłączeniowej instalacji elektrycznej Przedszkola;
• Przebudowę instalacji odgromowej Przedszkola;
• Budowę pionowych wymienników ciepła (sond geotermalnych) jako dolne źródło ciepła pompy ciepła Przedszkola;
• Przebudowę instalacji c.o. wraz z montażem niezbędnych urządzeń (m.in. pompy ciepła, zasobnika do podgrzewu ciepłej wody użytkowej) w przedszkolu;
• Docieplenie dachu Przedszkola;
• Budowę instalacji fotowoltaicznej na dachu Przedszkola;
• Budowę wewnętrznej instalacji gazowej i przebudowę punktu gazowego Szkoły Podstawowej;
• Przebudowę instalacji elektrycznej (zwiększenie mocy przyłączeniowej) Szkoły;
• Likwidację istniejących kotłów węglowych w kotłowni szkoły;
• Remont pomieszczenia kotłowni szkoły;
• Przebudowę istniejącej instalacji c.o. wraz z montażem niezbędnych urządzeń (m.in. kotłów gazowych, zasobników do podgrzewu ciepłej wody użytkowej) w kotłowni i pomieszczeniu pompowni Szkoły;
• Lokalizację kaskady pomp ciepła dla budynków Szkoły;
• Wyburzenie komina stalowego przy kotłowni szkoły.

Kolejność prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową – projekt budowlany, branża architektoniczna, w przypadku chęci zmiany kolejności wykonywania prac należy uzgodnić to z Zamawiającym.
Oczekiwany termin uzyskania pozwolenia na budowę do 30 czerwca 2023 r.
Roboty należy wykonać w obiekcie czynnym przy zachowaniu należytej staranności oraz szczególnej ostrożności zwłaszcza w okresie odbywających się zajęć.

W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót, Przedmiarach prac oraz w niniejszej SWZ zostały wskazane normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.

Zamawiający wymaga aby zastosowane urządzenia takie jak pompy ciepła i kotły gazowe pochodziły od jednego producenta, co jest uzasadnione względami kosztu eksploatacji i zapewnienia wspólnego przeglądu dla wszystkich urządzeń grzewczych w termomodernizowanych budynkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

42511110-5 - Pompy grzewcze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45261410-1 - Izolowanie dachu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2791499,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4963364,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2791499,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2Sun Spółka z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571046253

7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 212

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-266

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2791499,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.