eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Transport uczniów z terenu Gminy Świdnica do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport uczniów z terenu Gminy Świdnica do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Oświaty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890346870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B. Głowackiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzo@gmina.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzoswidnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport uczniów z terenu Gminy Świdnica do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a1804f2-f081-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014476/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zorganizowanie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie Gminy Świdnica w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214565/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZO.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 941760 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający poszukuje Wykonawcy do zorganizowania dowozu uczniów do szkół i odwozu uczniów ze szkół według tras ustalonych w załącznikach od nr 8 do nr 13 do SWZ, w ilości łącznej ok. 90.000 (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy) wozokilometrów. Godziny dowozu i odwozu uczniów do szkół i ze szkół zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej do 28 sierpnia 2022 r.
2. Autobusy przeznaczone do realizacji usług przewozowych, które muszą spełniać wymagania przepisów w sprawie dopuszczenia autobusów do ruchu określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1886 z późn. zm.).
3. Autobusy, którymi będzie dysponował wykonawca muszą spełniać następujące minimalne parametry techniczne:
- co najmniej 1 autobus z liczbą minimum 90 miejsc siedząco – stojących, wyposażony co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowany w/po roku 2000,
- co najmniej 2 autobusy z liczbą minimum 55 miejsc siedząco – stojących, wyposażone co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowane w/po roku 2000.
- co najmniej 6 autobusów z liczbą minimum 75 miejsc siedząco – stojących, wyposażonych co najmniej w dwoje drzwi, wyprodukowanych w/ po roku 2000.
4. Przewoźnik ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NW dla wszystkich przewożonych dzieci (pasażerów), a zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć, czy szkoda materialna spowodowana działalnością przewoźnika.
5. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 702000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci do/z Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy według tras w załączniku nr 14 do SWZ, w ilości łącznej ok. 37 000 (słownie: trzydzieści siedem tysięcy) wozokilometrów wraz z zapewnieniem opieki dla dzieci niepełnosprawnych. Ostateczne godziny dowozu i odwozu uczniów do szkół i ze szkół zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej do 28 sierpnia 2022 r.
2. Wykonawca powinien dysponować co najmniej 4 busami do przewozu dzieci niepełnosprawnych:
-1 busem przystosowanym do przewozu osób na wózku inwalidzkim, rok produkcji nie starszy niż 2010 r., winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa biodrowo - barkowe, przednie i tylne uchwyty mocujące wózek inwalidzki do podłoża, windę lub najazd/rampę.
-3 busami z liczbą co najmniej 9 miejsc siedzących, rok produkcji nie starszy niż 2010 r.
3. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone przez środki transportu dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia do ich świadczenia.
4. Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia - niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom (jeden opiekun musi przypadać na jednego busa), z zastrzeżeniem, że z uwagi na schorzenie dziecka opiekę może pełnić rodzic/opiekun prawny:
1) opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
2)osoba pełniąca funkcję opiekuna winna spełniać jedno z niżej podanych kryteriów:
a) posiadać wykształcenie w zakresie opiekuna społecznego lub pracownika socjalnego,
b) posiadać przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych,
c) posiadać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy,
3) do obowiązków opiekuna będzie należało w szczególności:
a) opieka i nadzór nad dziećmi podczas przewozu z miejsca zamieszkania do placówki i z powrotem,
b) opieka i nadzór nad dziećmi w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do placówki oraz z placówki do pojazdu samochodowego,
c) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie Zamawiającego i przewoźnika o tym fakcie.
5. W przypadku zmiany przez dziecko niepełnosprawne placówki w trakcie realizacji zamówienia przewoźnik zobowiązuje się do dowozu tego dziecka do nowej placówki z uwzględnieniem zmiany podanej trasy.
6. Wykonawcy, którzy wygrają przetarg zobowiązani będą wyznaczyć upoważnionego przedstawiciela (np. kierownika dowozów, dyspozytora) kompetentnego do podejmowania decyzji, do codziennego kontaktu z Zamawiającym. Zadaniem przedstawiciela będzie także, codzienny bezpośredni nadzór nad pracą kierowców, zapewnienie codziennej kontroli stanu technicznego pojazdów oraz kontrola punktualności wyjazdów busów na trasę.
7. W każdym busie musi znajdować się sprawny system łączności zewnętrznej (dopuszcza się posiadanie telefonów komórkowych) zapewniający kierowcy kontakt z przedstawicielem Wykonawcy (kierownikiem ruchu, dyspozytorem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 239760 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 765000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 765000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 765000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne "Świdnica" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842501652

7.3.3) Ulica: Inżynierska 6

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 765000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258260 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258630 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Taxi Przewóz Osób Adam Uczkuronic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841597590

7.3.3) Ulica: Serbska 70

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Easy Transport Przewóz Osób Justyna Uczkuronic


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258630 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.