eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Modernizacja osady leśnej Gwda Wielka - 2 postępowanie.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja osady leśnej Gwda Wielka - 2 postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO SZCZECINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044298

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polna 22

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943743611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szczecinek@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szczecinek.szczecinek.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadl_szczecinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja osady leśnej Gwda Wielka - 2 postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee5b724c-01cc-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00177610/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja osady leśnej Gwda Wielka.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251918/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.205.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Zmianę sposobu użytkowania poddasza z nieużytkowanego na użytkowany i wydzielenie pomieszczeń za pomocą lekkich ścian działowych z płyt gipsowo - kartonowych oraz doświetlenie ich oknami połaciowymi;
• Przesuniecie schodów prowadzących na półpiętro;
• Powiększenie stolarki okiennej na parterze oraz piętrze, przesuniecie stolarki drzwiowej na poddaszu;
• Wykonanie tarasu w formie utwardzenia terenu;
• Likwidacje stalowej belki w konstrukcji dachu;
• Wzmocnienie krokwi,
• Doprowadzenie instalacji wodnej, instalacji kanalizacyjnej, instalacji grzewczej, instalacji elektrycznej do pomieszczeń znajdujących się na poddaszu;
• Doprowadzenie wentylacji grawitacyjnej do pomieszczeń na poddaszu;
• Przy wejściu głównym do budynku na elewacji południowo-zachodniej likwidację słupa podtrzymującego zadaszenie, zwężenie muru, na którym słup jest posadowiony i poszerzenie schodów przyległych do niego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45234130-6 - Roboty budowlane w zakresie podkładów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

44113330-7 - Okładziny

34953300-5 - Chodniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 256 w zw. z art. 266 PZP.
Zgodnie z art. 256 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia zaistniały nowe okoliczności, które obligują Zamawiającego do znacznego ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia. Ograniczenie zakresu tego zamówienia wymaga od Zamawiającego dość istotnych zmian w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia. Sprawi to ostatecznie, że dokumentacja ta po zmianach będzie w zasadzie przedstawiała zupełnie inny zakres prac do wykonania od tego pierwotnego. W konsekwencji oznacza to, że postępowanie w pierwotnie zakreślonym zakresie nie może być prowadzone, a jego prowadzenie spowodowałoby niecelowe wydatkowanie przez Zamawiającego środków finansowych. Tym samym okoliczności te powodują, że dalsze prowadzenie postępowania jest bezcelowe.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.