eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa pomieszczeń, tj. łazienek i pomieszczeń przeznaczonych do adaptacji na pomieszczenia socjalne, w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń, tj. łazienek i pomieszczeń przeznaczonych do adaptacji na pomieszczenia socjalne, w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010849220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krucza 38/42

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226619169

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gunb.ezamawiajacy.pl/pn/gunb/demand/142661/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń, tj. łazienek i pomieszczeń przeznaczonych do adaptacji na pomieszczenia socjalne, w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a8f2b39-aa2d-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015773

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAF.261.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy 12 pomieszczeń (8 łazienek i 4 pomieszczenia przeznaczone do adaptacji na pomieszczenia socjalne) w południowym pionie sanitarnym (od strony ul. Żurawiej) w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie, zwanym dalej „budynkiem”, wraz z wykonaniem instalacji wentylacji mechanicznej oraz montażem na dachu budynku stalowej konstrukcji wsporczej, stanowiącej oparcie dla zewnętrznych urządzeń tej instalacji.
2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ, zwana dalej „Dokumentacją”.
3. Na przedmiot zamówienia składa się zamówienie podstawowe, o którym mowa w ust. 4, oraz zamówienie objęte opcją, o którym mowa w ust. 5.
4. Zamówienie podstawowe (etap I) obejmuje:
1) przebudowę 4 łazienek i 4 pomieszczeń adaptowanych na pomieszczenia socjalne na piętrach: II (nr 230 i 231), III (nr 337 i 338), IV (nr 438 i 439), V (nr 538 i 539) w zakresie architektonicznym, instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz elektrycznych wraz z instalacją oświetlenia awaryjnego i systemu sygnalizacji pożaru, przy czym elementy lub odcinki instalacji zintegrowane z łazienkami sąsiednimi, przewidzianymi do przebudowy na etapie realizacji zamówienia objętego opcją, powinny zostać wprowadzone do tych pomieszczeń umożliwiając przekazanie do użytkowania zakończonego zamówienia podstawowego i bezkolizyjne kontynuowanie prac na etapie realizacji zamówienia objętego opcją,
2) wykonanie głównych pionów kanalizacyjnych,
3) wykonanie nowych i przebudowę istniejących rozdzielnic elektrycznych,
4) wykonanie i montaż platformy dachowej stanowiącej konstrukcję wsporczą dla zewnętrznych elementów instalacji wentylacji mechanicznej,
5) wykonanie kompletnej instalacji wentylacji mechanicznej (z wyłączeniem łazienek przewidzianych do przebudowy na etapie realizacji zamówienia objętego opcją), w tym:
a) pionów głównych,
b) rozprowadzenie przewodów instalacji w pomieszczeniach wymienionych
w pkt 1 oraz wprowadzenie przewodów do sąsiednich łazienek, zgodnie
z opisem zamieszczonym w pkt 1,
c) rozprowadzenie przewodów w przestrzeni poddasza,
d) montaż zewnętrznych elementów instalacji na platformie dachowej wraz
z urządzeniami,
e) wykonanie instalacji zasilania urządzeń wentylacyjnych,
f) uruchomienie i regulację automatyki instalacji na potrzeby przebudowanych pomieszczeń,
g) wykonanie instalacji odgromowej,
6) przywrócenie do stanu poprzedniego pomieszczeń pomocniczo wykorzystanych
do przeprowadzenia ciągów instalacyjnych, ale nie objętych przebudową,
7) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanego przedmiotu umowy.
5. Zamówienie objęte opcją obejmuje:
1) przebudowę pozostałych 4 łazienek na piętrach: II (nr 229), III (nr 336), IV (nr 437) i V (nr 537) w zakresie, jak w ust. 4 pkt 1,
2) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w pozostałym zakresie, tj. docelowe rozprowadzenie przewodów i uruchomienie instalacji w łazienkach wymienionych w pkt 1,
3) przywrócenie do stanu poprzedniego pomieszczeń pomocniczo wykorzystanych do przeprowadzenia ciągów instalacyjnych, ale nie objętych przebudową,
4) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanego przedmiotu umowy.
6. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465), co najmniej 1 osoby wykonującej roboty budowlane objęte przedmiotem umowy, nieprzerwanie przez cały okres wykonywania tych robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1544999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2249792,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1544999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATMOSFERA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8982230578

7.3.3) Ulica: Podwale 62

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-010

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1544999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia objęty zamówieniem podstawowym, w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Przedmiot zamówienia objęty opcją, zostanie wykonany w terminie 5 miesięcy od dnia przekazania przez Zamawiającego, wyrażonego w formie pisemnej, oświadczenia o skorzystaniu z opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.