eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Przeprowadzenie zajęć z jęz. ang. dla kandydatów na żołnierzy zawodowych do Szkoły Podoficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie oraz zajęć z przedmiotu "Podstawy lotniczej frazeologii w jęz. ang."



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie zajęć z jęz. ang. dla kandydatów na żołnierzy zawodowych do Szkoły Podoficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie oraz zajęć z przedmiotu „Podstawy lotniczej frazeologii w jęz. ang.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261519668

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie zajęć z jęz. ang. dla kandydatów na żołnierzy zawodowych do Szkoły Podoficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie oraz zajęć z przedmiotu „Podstawy lotniczej frazeologii w jęz. ang.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6607e9a2-fcfe-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Zajęcia dydaktyczne z języka anielskiego z szeregowymi zawodowymi, kadetami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241938/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 38/22/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 324929 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115009 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I dotyczy przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego wg STANAG
6001 dla kandydatów na żołnierzy zawodowych Szkoły Podoficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie.
Program języka angielskiego realizowany będzie w wymiarze maksymalnym łącznym 1 280 godz. (320 godz. x maksymalnie 4 grupy szkoleniowe).
Grupa szkoleniowa liczyła będzie maksymalnie 24 osoby.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA I;
d) Załącznik Nr 10 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla ZADANIA I;
Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, jak również dopuszcza się realizację zajęć w soboty (max. 7 godz. dziennie). Wykonawca w danym dniu zobowiązany jest zabezpieczyć 4 lektorów.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania ramowego i szczegółowego programu nauczania języka angielskiego stosownie do poziomu prowadzonego szkolenia z uwzględnieniem wymogów wg STANAG 6001 i przedstawienie go do akceptacji i zatwierdzenia Komendantowi Centrum Szkolenia Inżynieryjno-Lotniczego na 30 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Zajęcia dydaktyczne z kandydatami na żołnierzy zawodowych należy przeprowadzić w oparciu o następującą literaturę (którą zapewnia Centrum Szkolenia Inżynieryjno-Lotniczego):
1) New English File Intermediate (3rd edition) Christina Latham-Koening, Clive Oxenden – podręcznik, wyd.: Oxford University Press;
2) Campaign. English for the Military 2, Student's Book, wyd. Macmillan.
Wykonawca zobowiązany jest do zakupu nowych ćwiczeń do w/w wskazanych podręczników w ilości po 94 szt. dla pozycji 1) i 2). Wykonawcy za powyższe nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.5.5.) Wartość części: 112000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II dotyczy przeprowadzenia zajęć dla 2 (dwóch) grup z przedmiotu „Podstawy lotniczej frazeologii w języku angielskim” dla kursu „Szkolenie podstawowe dla personelu Służby Informacji Lotniczej (AIS)” kod kursu 8357211, który jest ujęty w „Planie doskonalenia zawodowego realizowanego w jednostkach szkolnictwa wojskowego podległych Dowódcy Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych w 2022” zatwierdzonym przez Dowódcę Generalnego Rodzajów Sił Zbrojnych.Zajęcia będą realizowane w wymiarze łącznym: 34 godziny lekcyjne
(17 godz. lekcyjnych x 2 grupy szkoleniowe).Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku jak również dopuszcza się realizację zajęć w soboty (max. 7 godz. dziennie). Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć 1 lektora.Szczegółowy harmonogram zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą
po podpisaniu umowy w Zespole Planowania Szkolenia Centrum Szkolenia Inżynieryjno-Lotniczego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
c) Załącznik Nr 1b do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA II;
e) Załącznik Nr 11 do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla ZADANIA II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.5.5.) Wartość części: 3009 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUBASZEWSKA ANNA AMALTEA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461775502

7.3.3) Ulica: Szkolna nr 15 lok. 36

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-124

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-12 do 2022-11-25

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2788 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2788 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2788 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUBASZEWSKA ANNA AMALTEA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461775502

7.3.3) Ulica: Szkolna nr 15 lok. 36

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-124

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2788 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-08 do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.