eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów, w ramach bieżącego utrzymania dróg gminnych, Części I-IV



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów, w ramach bieżącego utrzymania dróg gminnych, Części I-IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 789 70 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów, w ramach bieżącego utrzymania dróg gminnych, Części I-IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a91d0e4-1d22-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001831/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty dróg gminnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192065/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.68.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Narutowicza
w m. Celestynów dz. ew. nr 1139 (początek: 0+00,000 skrzyżowanie z ul. Narutowicza częścią asfaltową) 0+0,000 do km 0+00,118, który będzie polegał na:
1. Korytowaniu drogi o głębokości 20 cm od km 0+00,000 do km 0+00,006 na długości 6,00 m i szerokości 4,00 m;
2. Wykonaniu podbudowy z kruszywa betonowego fr. 32/64 mm grubości 20 cm od km 0+00,000 do km 0+00,006 na długości 6,00 m i szerokości 4,00 m;
3. Wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego fr. 4/32 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm na odcinku od km 0+00,000 do km 0+00,027 na długości 27,00 m i szerokości 4,00 m;
4. Korytowaniu drogi o głębokości 20 cm od km 0+00,027 do km 0+00,049 na długości 22,00 m i szerokości 4,00 m;
5. Wykonaniu podbudowy z kruszywa betonowego fr. 32/64 mm grubości 20 cm od km 0+00,027 do km 0+00,049 na długości 22,00 m i szerokości 4,00 m;
6. Wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego fr. 4/32 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm na długości od km 0+00,027 do km 0+00,071 na długości 44,00 m i szerokości 4,00 m;
7. Korytowaniu drogi o głębokości 20 cm od km 0+00,071 do km 0+00,118 na długości 47,00 m i szerokości 4,00 m;
8. Wykonaniu podbudowy z kruszywa betonowego fr. 32/64 mm grubości 20 cm od km 0+00,071 do km 0+00,118 na długości 47,00 m i szerokości 4,00 m;
9. Wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego fr. 4/32 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm na długości od km od km 0+00,071 do km 0+00,118 na długości 47,00 m i szerokości 4,00 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 47840 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Elizy Orzeszkowej w m. Celestynów (początek: 0+00,000 ul. Leśna) 0+000 do km 0+0,129, który będzie polegał na:
1. Korytowaniu drogi o głębokości 20 cm od km 0+00,000 do km 0+00,129 na długości 129,00 m i szerokości 4,00 m;
2. Wykonaniu podbudowy z kruszywa betonowego fr. 32/64 mm grubości 20 cm od km 0+00,000 do km 0+00,129 na długości 129,00 m i szerokości 4,00 m;
3. Wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego fr. 4/32 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm od km 0+00,000 do km 0+00,129 na długości 129,00 m i szerokości 4,00 m;
4. Mechanicznym czyszczeniu rowu na długości 94 m;
5. Jednostronnym profilowaniu pobocza w kierunku rowu;
6. Regulacji pionowej studzienek dla zaworów kanałowych;
7. Regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 79234,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Wilczej w miejscowości Glina działki nr ew. 58 oraz 18/4 (początek: 0+00,000 zjazd do budynku komunalnego przy ul. Wilczej), który będzie polegał na:
1. dz. ew. nr 58 - Wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego fr. 4/32 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm od km 0+0,000 do km 0+00,072 na długości 72 m i szerokości 3,5 m;
2. dz. ew. nr 58 - Wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego fr. 4/32 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm od km 0+0,072 do km 0+00,288 na długości 160 m i szerokości 4,5 m;
3. dz. ew. nr 58 profilowaniu jednostronnym pobocza w kierunku rowu;
4. mechanicznym czyszczeniu rowu na długości 87m;
5. regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych;
6. dz. ew. nr 18/4 ( początek 0+00,000 skrzyżowanie z ul. Wilczą dz. ew. nr 58) - Wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego fr. 4/32 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm od km 0+0,000 do km 0+00,105 na długości 105 m i szerokości 3,00 m;
7. dz. ew. nr 18/4-profilowaniu obustronnym poboczy od km 0+0,000 do km 0+00,105.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 54036,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Prusa w miejscowości Stara Wieś (początek: 0+00,000 skrzyżowanie z drogą powiatową ul. Dąbrowiecką), który będzie polegał na:
1. Skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową K-61 w ilości 0,8 kg/m2 od km 0+00,000 do km 0+00,145 na dł. 145 m szer. 5m;
2. Wykonaniu nawierzchni z wtórnej mieszanki mineralno-bitumicznej za pomocą rozściełacza, o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm od km 0+00,000 do km 0+00,148 na dł 145 m szer. 5m;
3. Wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm gr. 10 cm o szerokości poboczy 0,50 m po obu stronach drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 44770,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45756,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58843,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45756,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDMAX Sp z oo 05-555 Tarczyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-14-28-28

7.3.3) Ulica: ul. Błońska 52

7.3.4) Miejscowość: Tarczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45756,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53751,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97457,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53751,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDMAX Sp z oo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-147-28-28

7.3.3) Ulica: Błońska 52

7.3.4) Miejscowość: Tarczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53751,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na realizację przedmiotowego zamówienia przeznaczył 21.062,36 zł, zaś kwota najkorzystniejszej oferty wynosi 51.045,00 zł.
W związku z brakiem możliwości zwiększenia środków finansowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na realizację przedmiotowego zamówienia przeznaczył 24.539,03 zł, zaś kwota najkorzystniejszej oferty wynosi 55.067,10 zł.
W związku z brakiem możliwości zwiększenia środków finansowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.