eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › "Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku. Druk "Schronienia. Eseje na czas kryzysu / ". Druk kalendarzy biurkowych do projektu pt. "Badanie strat wojennych ".



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku. Druk „Schronienia. Eseje na czas kryzysu / ”. Druk kalendarzy biurkowych do projektu pt. „Badanie strat wojennych ”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524049578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-822

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mng.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku. Druk „Schronienia. Eseje na czas kryzysu / ”. Druk kalendarzy biurkowych do projektu pt. „Badanie strat wojennych ”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-524d0034-5e95-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028621/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Druk publikacji 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420674

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/DIM/U/9/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45680,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druk książki „Schronienia. Eseje na czas kryzysu / Shelters. Essays for the time of crisis” pod red. Sebastiana Jakuba Konefała, Anny Ratajczak-Krajki, Pawła Sitkiewicza.
1. Parametry:
1.1. Format: 210 x 240 mm (pion)
1. 2. liczba stron: 288 stron + okładka
1. 3. papier środków: Munken Polar 120 g/m2
lub równoważny (papier niepowlekany klasy premium z doskonałą reprodukcją kolorów, o jedwabiście gładkiej powierzchni, naturalnym charakterze i intensywnej białości (140-150 CIE), nieprzezroczystości minimum 96%, certyfikaty FSC, EU Ecolabel)
1. 4. oprawa: Oprawa twarda, szyta, Grzbiet prosty
1. 5. Druk oklejki: CMK 3+0 (Cyjan, Magenta, Czerń)
Na froncie okładki wykrojnik: otwór okrągły o średnicy 150 mm.
(Przez otwór okładki widoczny druk wyklejki)
Na tyle okładki hot-stamping okrągły o średnicy 150 mm, folią Graf-maj 028 Rainbow opalizująca lub równoważną.
Kapitałka u góry i u dołu bloku książki, granatowa kolor 522 JDR Technik lub równoważna
1.6 Wyklejka: Papier wyklejki Munken Polar 150 g/m2
lub równoważny (papier niepowlekany klasy premium z doskonałą reprodukcją kolorów, o jedwabiście gładkiej powierzchni, naturalnym charakterze i intensywnej białości (140-150 CIE), nieprzezroczystości minimum 96%, certyfikaty FSC, EU Ecolabel)
Druk wyklejki CMYK 4+4, z przodu i z tyłu
1.7 Kolor nici: ciemny niebieski lub granatowy, zbliżony do kapitałki
1. 8. druk: CMYK 4+4
1. 9. nakład: 400 egzemplarzy
1. 10. ISBN 978-83-66433-40-3

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 39680,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druk kalendarzy biurkowych do projektu pt. „Badanie strat wojennych – kolekcja Muzeum Rzemiosł Artystycznych (Kunstgewerbemuseum)” o następujących parametrach:

2.1 Karty:
a) format: 130x205 mm
b) ilość kart: 13
c) papier: Pergraphica High White Rough 200g lub równoważny:
- niepowlekany
- podwyższone spulchnienie
d) zadruk dwustronny CMYK

2.2 Podstawa:
a) 135x530mm, w tym podstawa 135x80mm, 4 bigi
b) stojak 0/0
c) papier: Burano Black 400 g lub równoważny:
- grubość: 400
- nieprzezroczystość: 100
- karton niepowlekany, barwiony, gładzony
d) boki podstawki ze sobą kaszerowane, spód o gramaturze pojedynczego arkusza

2.3 Oprawa: spirala czarna
2.4 nakład: 400 egzemplarzy

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6765,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6765,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRUKARNIA SIL-VEG-DRUK S.C

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5751609767

7.3.4) Miejscowość: LUBLINIEC

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6765,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.