eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Prace utrzymaniowe na potokach na terenie NW Nowy Sącz cz. II: Część 1: Zasyp wyrw brzegowych i dennych na potoku Bukowiec Część 2: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Czarna Woda



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Prace utrzymaniowe na potokach na terenie NW Nowy Sącz cz. II:
Część 1: Zasyp wyrw brzegowych i dennych na potoku Bukowiec
Część 2: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Czarna Woda

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.kondracka@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18aa40da-e0c6-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace utrzymaniowe na potokach na terenie NW Nowy Sącz cz. II:
Część 1: Zasyp wyrw brzegowych i dennych na potoku Bukowiec
Część 2: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Czarna Woda

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18aa40da-e0c6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.230 Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Nowy Sącz- II Etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186751/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.90.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185047,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Zasyp wyrw brzegowych i dennych na potoku Bukowiec w km 2+300 – 2+450
w m. Nawojowa, gm. Nawojowa;
Przedmiotem zamówienia jest zasyp wyrw brzegowych naprzemiennie na łukach wklęsłych brzegu lewego i prawego oraz w dnie potoku Bukowiec na odcinku około 150m tj. w km 2+300-2+450.

W zakres wykonania prac utrzymaniowych wchodzi:
1. Zasypanie wyrw na trzech krótkich odcinkach łącznej długości ok. 40 mb materiałem dowiezionym, kamieniem naturalnym, narzutowym, aby zapobiec pogłębiającej się erozji bocznej.
2. Zasypanie wyrw w dnie, uformowaniu bystrza w celu ustalenia jednolitego spadku, aby zapobiec pogłębiającej się erozji dennej.
3. Wykonanie palisady drewnianej z pali o średnicy 12-15 cm i dł. 150 cm.

Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy przez cały okres realizacji zamówienia polegający na monitorowaniu gatunków chronionych roślin i zwierząt jak również wykonywanie prac zgodnie z decyzjami zezwalającymi na czynności podlegające zakazom w stosunku do gatunków dziko występujących lub innych niż dziko występujących zwierząt podlegających ochronie oraz wskazywanie odcinków wyłączonych z prowadzenia prac.
W przypadku stwierdzenia gatunków chronionych na terenie prowadzonych prac, jeśli prace skutkowałyby: zniszczeniem ,zabiciem, uszkodzeniem osobników, zniszczeniem (choćby nie zajętych) nor, gniazd, żeremi, tam; utrudnieniem dostępu do schronień; zniszczeniem jaj, skrzeku, kijanek, larw; zniszczeniem, uszczupleniem lub pogorszeniem siedliska, wypłoszeniem z miejsca noclegu, zimowania, rozmnażania należy wstrzymać pracę i niezwłocznie powiadomić osobę nadzorującą.
W ww. przypadku należy w formie raportu wskazać gatunki występujące i zaproponować sposób prowadzenia prac nie naruszających zakazów ochrony gatunkowej. Raport należy przekazać Wykonawcy i osobie nadzorującej niezwłocznie (do 3 dni od stwierdzenia gatunków podlegających ochronie)
Od Wykonawcy wymaga się bezzwłocznego reagowania w przypadku stwierdzenia obserwowanego lub wysoce prawdopodobnego negatywnego wpływu prac na gatunki
i siedliska podlegające ochronie oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego.
W przypadku braku możliwości zmodyfikowania prac w sposób nie naruszających zakazów ochrony gatunkowej, jeżeli zaistnieje taka potrzeba, Wykonawca przygotuje materiały do decyzji derogacyjnej zgodnie z dostępnym wzorem na stronie RDOŚ.

Roboty prowadzone będą zgodnie z Postanowieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie znak: ST-II.670.33.2022.ED z dnia 19.04.2022r.
Szczegółowy zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania przedmiotu
zamówienia, warunki jej realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
– Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 2a do SWZ,
– Kosztorys ofertowy – Załącznik Nr 4a do SWZ,
– Dokumentacja techniczna (w zakresie Części 1) – Załącznik Nr 5a do SWZ,
– Wzór umowy – Załącznik Nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.5.) Wartość części: 43117,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Usuwanie szkód powodziowych na potoku Czarna Woda w km 2+300 – 8+300 (odcinkowo) w m. Łącko, Zagorzyn, Wola Kosnowa, gm. Łącko

W zakres wykonania prac utrzymaniowych wchodzi:

1. Remont istniejącego gabionu stalowego poprzez dospawanie zerwanej części górnej klapy: 9,0m2, uzupełnienie wymytego kamienia wypełniającego gabion, uzupełnienie narzutu na bystrzu poniżej gabionu w ilości 12 m3.
2. Remont stopnia Bieleckiego – uzupełnienie narzutu kamiennego w ilości 70 m3.
3. Udrożnienie koryta wraz z wbudowaniem zebranego materiału ze skarpy z transportem do 3 km w ilości 1000 m3.
4. Udrożnienie koryta potoku na odkład w ilości 700 m3.
5. Zasyp wyrw kamieniem narzutowym d>50 w ilości 129,2 m3.
6. Uzupełnienie ubytku w okładzinie kamiennej grubym kamieniem w ilości 10,5 m3 ze spoinowaniem w ilości 21 m2.
7. Wycinka 5 drzew rosnących w korycie potoku wraz z karczowaniem korzeni, utylizacja materiału. Decyzja Wójta Gminy Łącko znak: PNO.6131.17.2022 z dnia 24.03.2022 r.

Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – m.in. koparki kołowej podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia materiału pochodzącego z wykopu w obrębie namułów rzecznych oraz ręcznie
(w trudno dostępnych miejscach).
Po zakończeniu robót teren w obrębie potoku zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego.

Roboty prowadzone będą zgodnie z Postanowieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie znak: ST-II.670.19.2022.ED z dnia 22.03.2022r.
Szczegółowy zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania przedmiotu
zamówienia, warunki jej realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
– Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 2b do SWZ,
– Kosztorys ofertowy – Załącznik Nr 4b do SWZ,
– Dokumentacja techniczna (w zakresie Części 2) – Załącznik Nr 5b do SWZ,
– Wzór umowy – Załącznik Nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.5.) Wartość części: 141930,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45967,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59987,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45967,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma WEKALL Usługi Transportowe i Ogólnobudowlane, Hydrotechniczne i Przebicia Józef Sołtys

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371002735

7.3.3) Ulica: Pisarzowa 416

7.3.4) Miejscowość: Męcina

7.3.5) Kod pocztowy: 34-654

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45967,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138087,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166482,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138087,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. ZWAMID Zbigniew Ząber

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341213545

7.3.3) Ulica: Królowa Górna 124

7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 33-334

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138087,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.