eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłoczew › Poprawa gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Kłoczew



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Kłoczew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁOCZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 67

1.5.2.) Miejscowość: Kłoczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kloczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e827825d-c438-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Kłoczew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e827825d-c438-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012074/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Kłoczew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Kłoczew”.
2 Zakres robót stanowi:
1) Zadanie 1 - Budowę i przebudowa stacji uzdatniania wody o wydajności Q= 30m3/ h
w miejscowości Wola Zadybska wraz z instalacja fotowoltaiczną o mocy 25kW (88 paneli) poprzez:
budowę:
a) OB5 – zbiornika podziemnego na wody popłuczne ( odstojnik) w postaci 4xfi 2,80m, Vc = 55,9 m3;
b) OB6 – zbiornika podziemnego na nieczystości sanitarne ( szambo) fi 1,80 m
Vc = 4,0 m3;
c) OB7 – Fundamentu pod stacjonarny agregat prądotwórczy – rezerwowe źródło zasilania;
d) Sieci i instalacji międzyobiektowych: technologicznych, wody, kanalizacji, elektrycznych, sterowniczych
e) Placu technologicznego;
przebudowę istniejącego budynku OB3 w zakresie:
f) Rozbiórki fundamentów pod urządzenia i filtry w hali filtrów;
g) Poszerzenia otworów drzwiowych wewnętrznych i zewnętrznych;
h) Rozbiórki posadzek i podłoży w pomieszczeniach;
i) Rozbiórki glazury;
j) Demontaż okien i drzwi wewnętrznych i zewnętrznych
k) Demontaż pokrycia dachu, obróbek, parapetów, orynnowania
l) Demontażu instalacji: technologicznych, wody, kanalizacji, elektryki
m) Wykonaniu nowych fundamentów pod zbiorniki oraz urządzenia w hali filtrów,
n) Montażu nowej stolarki okiennej i drzwiowej;
o) Wykonaniu nowych posadzek i podłoży w pomieszczeniach,
p) Wykonaniu okładzin ścian i malowanie ścian i sufitów,
q) Wykonaniu nowego pokrycia dachu blachodachówką, obróbek blacharskich, orynnowania, parapetów,
r) Wykonania nowych instalacji: technologicznych, wody, kanalizacji, elektryki;
s) Wykonanie elewacji budynku (pomalowanie farbą)
istniejącego zbiornika magazynowego nadziemnego na wodę uzdatnioną OB4 w zakresie:
t) Demontażu istniejących drabinek złazowych (zewnętrzna i wewnętrzna),
u) Demontażu włazu do zbiornika;
v) Demontażu rurażu wewnętrznego w zbiorniku;
w) Czyszczenia zbiornika;
x) Wykonania nowych drabinek ze stali AISI 304 ( drabinka wewnętrzna i zewnętrzna)
y) Wykonania nowego rurażu w zbiorniku ze stali AISI 304;
z) Montaż nowej armatury odcinającej ( zasuwy);
aa) Montaż sondy hydrostatycznej i dwóch pływaków w zbiorniku;
bb) Montaż nowego włazu ze stali AISI 304 – ocieplonego z podwójną klapą,
cc) Wykonania nowej skarpy wokół zbiornika z opaską z kostki, schodami z kostki betonowej;
dd) Wykonanie elewacji zbiornika ( pomalowanie farbą bez termomodernizacji);
ee) Wykonanie nowego pokrycia stropu zbiornika papą termozgrzewalną oraz obróbek blacharskich;
ff) Wykonania wentylacji zbiornika z rury Dn150 mm AISI 304
Agregat prądotwórczy
gg) Wystąpienie o warunki do Zakładu Energetycznego na podłączenie agregatu prądotwórczego i instalacji fotowoltaicznej,
hh) Opracowanie i uzgodnienie w Zakładzie energetycznym instrukcji współpracy agregatu prądotwórczego z siecią.
Instalacja fotowoltaiczna
ii) Instalacja fotowoltaiczna o mocy minimum 25 kW (88 paneli) wraz z systemem
montażowym, falownikiem, okablowaniem, uruchomieniem. W ramach instalacji przewiduje się wykonanie
 montaż rozdzielnic,
 układanie przewodów i kabli elektrycznych,
 montaż osprzętu,
 instalacja połączeń wyrównawczych,
 instalacje konstrukcji nośnej dla modułów fotowoltaicznych,
 montażu modułów fotowoltaicznych,
 instalacji zasilania modułów fotowoltaicznych,
 środków dodatkowej ochrony od porażeń,
 wszelkie inne nie wymienione wyżej roboty elektryczne jakie występują przy realizacji umowy,
 wykonanie próby, pomiary, regulacja i rozruch technologiczny instalacji,
 wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego (atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, projekty wykonawcze, komplet pomiarów elektrycznych, komplet dokumentów do zmiany licznika, dokumentacja otrzymana od Zamawiającego z naniesionymi poprawkami w kolorze czerwonym),
 przyłączenie do sieci PGE Dystrybucja S.A. wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów i zgłoszeniem instalacji,
 przeszkolenie Użytkowników w zakresie prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji,
 sporządzenie instrukcji serwisowych zawierających niezbędne informacje dotyczące sposobu postępowania w przypadku wystąpienia niespodziewanych błędów w instalacji,
 zaprogramowanie i uruchomienie instalacji,
 uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów, uszczelnienie po przejściach przewodów,

2) Zadanie 2 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kłoczew, Julianów, Przykwa poprzez :
a) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy K-0,20 PCV lista SN8 o długości L=3742,2 m
b) Budowę przepompowni ścieków o średnicy zewnętrznej D1800mm z typowych kręgów żelbetowych ze sterowaniem – 4 kpl
c) Budowę kolektorów tłocznych D110mm PEHD PE100 PN10 RC o długości łącznej L=4156,0 w tym:
 z przepompowniami P1 L= 1449,0m
 z przepompowniami P2 L= 1393,0m
 z przepompowniami P3 L= 804,0m
 z przepompowniami P4 L= 510,0m
d) budowa sieci kanalizacji ciśnieniowej;
 D63mm PEHE PE100 PN10 RC L=2037,0 m
 D75mm PEHD PE100 PE10 RC L=450,5 m
 D90mm PEHD PE100 PN10 RC L=767,5 m
e) - Sieć kanalizacji grawitacyjnej K-0,16 PVC lita SN8 L=305,5m
f) - Sieć kanalizacji ciśnieniowej D40mm PEHD PE100 PN10 L=295,5m
g) - Sieć kanalizacji ciśnieniowej D63mm PEHD PE100 PN10 L=9,0m
h) Opracowanie oraz wykonanie ujednoliconego systemu sterowania, monitoringu technologicznego i wizualizacji
• SUW z ujęciem w Kłoczewie
• SUW z ujęciem w Woli Zadybskiej
Zaprojektowana SUW i ujęcie w Woli Zadybskiej musi być w jednym systemie
z pozostałymi dwoma SUW w Kłoczewie i w Woli zadybskiej
i) Opracowanie oraz wykonanie ujednoliconego systemu sterowania, monitoringu technologicznego i wizualizacji 7 istniejących przepompowni ścieków. Przepompowanie ścieków oraz 3 SUW muszą być w jednym systemie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót, który stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące Załącznik Nr 9 do SWZ.

Uwaga! Mimo iż dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie przyłączy nie są one objęte zamówieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10623400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19684195 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10623400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WOJCIECH SŁOMKA SW - TEAM

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mel-Kan Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060081948

7.3.3) Ulica: 38

7.3.4) Miejscowość: Wola Kisielska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-450

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10623400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.