eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH - 4 PAKIETY



Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH – 4 PAKIETY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM NEUROPSYCHIATRYCZNE IM. OSKARA BIELAWSKIEGO W KOŚCIANIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411049324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ignacego Paderewskiego 1A

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: et@wcn-koscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wcn-koscian.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wcnkoscian.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH – 4 PAKIETY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e4a7e31-e8b1-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011052/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Dostawa leków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 534113,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: dostawę transportem dostawcy do Apteki Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego im. Oskara Bielawskiego w Kościanie, Plac Paderewskiego 1a,
2. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu produktów leczniczych zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 6 września 2001 roku – Prawo Farmaceutyczne.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych będących odpowiednikami produktów leczniczych przedstawionych w formularzu asortymentowo-cenowym. Przez odpowiednik rozumie się produkt leczniczy posiadający taką samą ilość/stężenie substancji czynnej, postać farmaceutyczną, drogę podania oraz czas działania.
4. O ile nie zastrzeżono inaczej w formularzu asortymentowo-cenowym dopuszcza się dla stałych postaci leku (tabletki, kapsułki) zmianę ilości dawek w opakowaniu handlowym wyłącznie dla leków pakowanych w blistry jako opakowanie bezpośrednie. Nie dopuszcza się zmiany wielkości opakowań pozostałych preparatów.
5. W przypadku różnicy między ilością preparatów wymienionych w SWZ, a ilością zaoferowaną przez Wykonawcę przy przeliczeniu ilości opakowań należy zaokrąglić tą liczbę do pełnego opakowania w górę.
6. W przypadku braku dostępności na rynku preparatu umieszczonego w formularzu asortymentowo-cenowym oraz braku preparatu równoważnego należy wycenić dany preparat według ostatniej ceny, załączyć dokumenty potwierdzające brak dostępności oraz zamieścić stosowną informację w danym pakiecie.
7. Termin ważności oferowanego produktu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zamawiający nie wyraża zgody na oferowanie preparatów będących suplementami diety.
9. Zamawiający nie będzie tworzył dodatkowych pakietów poza wymienionymi w załączniku nr 3.
10. Dostawa leków do Apteki Centrum odbywać się będzie w dni robocze od godz. 7:00 do godziny 11:00.
11. Dostawa będzie odbywała się okresowo, według każdorazowo zgłoszonego zapotrzebowania po stronie zamawiającego, jednak w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od otrzymania zapotrzebowania, a dostawa „cito” w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
13. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w zapisach umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno zadanie, kilka wybranych zadań lub wszystkie zadania.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania dostaw przez wykonawcę.
17. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
18. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wyboru oferty zgodnie z art. 139 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 55858,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: dostawę transportem dostawcy do Apteki Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego im. Oskara Bielawskiego w Kościanie, Plac Paderewskiego 1a,
2. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu produktów leczniczych zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 6 września 2001 roku – Prawo Farmaceutyczne.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych będących odpowiednikami produktów leczniczych przedstawionych w formularzu asortymentowo-cenowym. Przez odpowiednik rozumie się produkt leczniczy posiadający taką samą ilość/stężenie substancji czynnej, postać farmaceutyczną, drogę podania oraz czas działania.
4. O ile nie zastrzeżono inaczej w formularzu asortymentowo-cenowym dopuszcza się dla stałych postaci leku (tabletki, kapsułki) zmianę ilości dawek w opakowaniu handlowym wyłącznie dla leków pakowanych w blistry jako opakowanie bezpośrednie. Nie dopuszcza się zmiany wielkości opakowań pozostałych preparatów.
5. W przypadku różnicy między ilością preparatów wymienionych w SWZ, a ilością zaoferowaną przez Wykonawcę przy przeliczeniu ilości opakowań należy zaokrąglić tą liczbę do pełnego opakowania w górę.
6. W przypadku braku dostępności na rynku preparatu umieszczonego w formularzu asortymentowo-cenowym oraz braku preparatu równoważnego należy wycenić dany preparat według ostatniej ceny, załączyć dokumenty potwierdzające brak dostępności oraz zamieścić stosowną informację w danym pakiecie.
7. Termin ważności oferowanego produktu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zamawiający nie wyraża zgody na oferowanie preparatów będących suplementami diety.
9. Zamawiający nie będzie tworzył dodatkowych pakietów poza wymienionymi w załączniku nr 3.
10. Dostawa leków do Apteki Centrum odbywać się będzie w dni robocze od godz. 7:00 do godziny 11:00.
11. Dostawa będzie odbywała się okresowo, według każdorazowo zgłoszonego zapotrzebowania po stronie zamawiającego, jednak w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od otrzymania zapotrzebowania, a dostawa „cito” w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
13. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w zapisach umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno zadanie, kilka wybranych zadań lub wszystkie zadania.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania dostaw przez wykonawcę.
17. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
18. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wyboru oferty zgodnie z art. 139 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 277927,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: dostawę transportem dostawcy do Apteki Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego im. Oskara Bielawskiego w Kościanie, Plac Paderewskiego 1a,
2. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu produktów leczniczych zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 6 września 2001 roku – Prawo Farmaceutyczne.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych będących odpowiednikami produktów leczniczych przedstawionych w formularzu asortymentowo-cenowym. Przez odpowiednik rozumie się produkt leczniczy posiadający taką samą ilość/stężenie substancji czynnej, postać farmaceutyczną, drogę podania oraz czas działania.
4. O ile nie zastrzeżono inaczej w formularzu asortymentowo-cenowym dopuszcza się dla stałych postaci leku (tabletki, kapsułki) zmianę ilości dawek w opakowaniu handlowym wyłącznie dla leków pakowanych w blistry jako opakowanie bezpośrednie. Nie dopuszcza się zmiany wielkości opakowań pozostałych preparatów.
5. W przypadku różnicy między ilością preparatów wymienionych w SWZ, a ilością zaoferowaną przez Wykonawcę przy przeliczeniu ilości opakowań należy zaokrąglić tą liczbę do pełnego opakowania w górę.
6. W przypadku braku dostępności na rynku preparatu umieszczonego w formularzu asortymentowo-cenowym oraz braku preparatu równoważnego należy wycenić dany preparat według ostatniej ceny, załączyć dokumenty potwierdzające brak dostępności oraz zamieścić stosowną informację w danym pakiecie.
7. Termin ważności oferowanego produktu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zamawiający nie wyraża zgody na oferowanie preparatów będących suplementami diety.
9. Zamawiający nie będzie tworzył dodatkowych pakietów poza wymienionymi w załączniku nr 3.
10. Dostawa leków do Apteki Centrum odbywać się będzie w dni robocze od godz. 7:00 do godziny 11:00.
11. Dostawa będzie odbywała się okresowo, według każdorazowo zgłoszonego zapotrzebowania po stronie zamawiającego, jednak w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od otrzymania zapotrzebowania, a dostawa „cito” w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
13. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w zapisach umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno zadanie, kilka wybranych zadań lub wszystkie zadania.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania dostaw przez wykonawcę.
17. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
18. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wyboru oferty zgodnie z art. 139 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 163887,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: dostawę transportem dostawcy do Apteki Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego im. Oskara Bielawskiego w Kościanie, Plac Paderewskiego 1a,
2. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu produktów leczniczych zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 6 września 2001 roku – Prawo Farmaceutyczne.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych będących odpowiednikami produktów leczniczych przedstawionych w formularzu asortymentowo-cenowym. Przez odpowiednik rozumie się produkt leczniczy posiadający taką samą ilość/stężenie substancji czynnej, postać farmaceutyczną, drogę podania oraz czas działania.
4. O ile nie zastrzeżono inaczej w formularzu asortymentowo-cenowym dopuszcza się dla stałych postaci leku (tabletki, kapsułki) zmianę ilości dawek w opakowaniu handlowym wyłącznie dla leków pakowanych w blistry jako opakowanie bezpośrednie. Nie dopuszcza się zmiany wielkości opakowań pozostałych preparatów.
5. W przypadku różnicy między ilością preparatów wymienionych w SWZ, a ilością zaoferowaną przez Wykonawcę przy przeliczeniu ilości opakowań należy zaokrąglić tą liczbę do pełnego opakowania w górę.
6. W przypadku braku dostępności na rynku preparatu umieszczonego w formularzu asortymentowo-cenowym oraz braku preparatu równoważnego należy wycenić dany preparat według ostatniej ceny, załączyć dokumenty potwierdzające brak dostępności oraz zamieścić stosowną informację w danym pakiecie.
7. Termin ważności oferowanego produktu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
8. Zamawiający nie wyraża zgody na oferowanie preparatów będących suplementami diety.
9. Zamawiający nie będzie tworzył dodatkowych pakietów poza wymienionymi w załączniku nr 3.
10. Dostawa leków do Apteki Centrum odbywać się będzie w dni robocze od godz. 7:00 do godziny 11:00.
11. Dostawa będzie odbywała się okresowo, według każdorazowo zgłoszonego zapotrzebowania po stronie zamawiającego, jednak w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od otrzymania zapotrzebowania, a dostawa „cito” w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
13. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w zapisach umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno zadanie, kilka wybranych zadań lub wszystkie zadania.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania dostaw przez wykonawcę.
17. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
18. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wyboru oferty zgodnie z art. 139 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 36441,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209524,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209524,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209524,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209524,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136661,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136661,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.