eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego LED na terenie Gminy Elbląg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego LED na terenie Gminy Elbląg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Elbląg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Browarna 85

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552341884

1.5.8.) Numer faksu: 552340871

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminaelblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/760651

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego LED na terenie Gminy Elbląg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-319183d9-e58e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003081/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup lamp hybrydowych LED

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198399

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.07.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 230469,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oświetlenia ulicznego LED na terenie Gminy Elbląg.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach maksymalnej ilości lamp solarnych autonomicznych LED zasilanych przy pomocy paneli PV za cenę nie przekraczającą kwoty 285 700 zł brutto.
3. Lampy solarne opisane w ust. 2 powinny posiadać minimalne parametry:
1) źródło światła oprawa LED
2) moc min. 30 W,
3) strumień świetlny min. 4500 lm,
4) sprawność lampy min. 150 lm/W
5) barwa światła: min. 5000 K
6) bateria litowo-jonowa o pojemności min. 180 Wh zabezpieczona przed temperaturami poniżej -15°C
7) obudowa: aluminium i szkło hartowane
8) klasa szczelności: min. IP65
9) żywotność źródła światła: min. 50000 h ciągłej pracy
10) ogniwo monokrystaliczne
11) ilość paneli PV 2 szt.
a) min. moc maksymalna Pmax: 20 Wp (panel zintegrowany z lampą)
b) min. moc maksymalna Pmax: min. 30 Wp (dodatkowy panel kierunkowy na słupie).
Wymaga się dodatkowego elastycznego panelu solarnego o minimalnej mocy min. P=30 W umieszczonego w górnej części słupa od strony południowej
12) warunki pracy : -25°C do +45°C
13) sposób włączania: czujnik zmierzchowy,
14) fundament prefabrykowany dedykowany pod zastosowany słup:
a) wysokość fundamentu h=100cm (F100),
b) przekrój fundamentu o wymiarach 30cm x 30cm,
15) słup aluminiowy o grubości ścianki nie mniejszej niż 3mm, wysokości h=6m wykonanego z aluminium o profilu okrągłym, zwężający się ku górze w dolnej części słupa otwór rewizyjny
16) słup mocowany do prefabrykowanego fundamentu.
4. Lokalizacja posadowienia przedmiotowych lamp zostanie wskazana przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz. 682), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31521000-4 - Lampy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31521200-6 - Lampy stojące

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31527210-1 - Latarnie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283477,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285138,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283477,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WICENERGIA Paweł Więckowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393413138

7.3.3) Ulica: Cerkiewnik

7.3.4) Miejscowość: Dobre Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 11-040

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283477 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.