Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00212176/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty lokali mieszkalnych I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbilk.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie jednostkami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty lokali mieszkalnych I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21cbd135-cff0-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050608/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty lokali mieszkalnych I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212176
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IOZP.PH.241.P.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 1:a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie w zakresie naprawy posadzki w 5 zamieszkałych gminnych lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Arciszewskich 30a/4
- ul. Chwarznieńska 20/4
- ul. Chwarznieńska 24/1
- ul. Chwarznieńska 24/2
- ul. Świętojańska 98/9
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
Dokumentacji projektowej dla części 1 stanowiącej załącznik nr 7a do SWZ.
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części 1 stanowiącej załącznik nr 6a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45262520-2 - Roboty murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 133682,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 2:a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie remontu 2 niezamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Zamenhofa 9/25
- ul. Zielona 15c/16
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Dokumentacji projektowej dla części 2 stanowiącej załącznik nr 7b do SWZ.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części 2-6 stanowiącej załącznik nr 6b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45262520-2 - Roboty murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 134514,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 3:a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie remontu 7 niezamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Opata Hackiego 23/5
- ul. Zamenhofa 2/4
- ul. Zamenhofa 2/77
- ul. Zamenhofa 6/31
- ul. Zamenhofa 6/39
- ul. Zamenhofa 7/59
- ul. Zielona 32/12
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Dokumentacji projektowej dla części 3 stanowiącej załącznik nr 7c do SWZ.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części 2-6 stanowiącej załącznik nr 6b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45262520-2 - Roboty murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 561679,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 4:a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie remontu 7 niezamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Bp. Dominika 34/2
- ul. Kilińskiego 14b/6
- ul. Legionów 58/4
- ul. Starowiejska 56/2
- ul. Syrokomli 6/4
- ul. Woj. Wachowiaka 3/10
- ul. Woj. Wachowiaka 3/11A
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Dokumentacji projektowej dla części 4 stanowiącej załącznik nr 7d do SWZ.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części 2-6 stanowiącej załącznik nr 6b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45262520-2 - Roboty murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 612925,18 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 5:a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie remontu 6 niezamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Gojawiczyńskiej 7b/9
- ul. Warszawska 1B/2
- ul. Widna 10B/4
- ul. Widna 10B/19
- ul. Widna 4/20
- ul. Widna 13/37
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Dokumentacji projektowej dla części 5 stanowiącej załącznik nr 7e do SWZ.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części 2-6 stanowiącej załącznik nr 6b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45262520-2 - Roboty murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 540324,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 6:a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie remontu 6 niezamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Chylońska 135/13
- ul. Chylońska 135/40
- ul. Dachnowskiego 21/2
- ul. Kalksztajnów 11/5
- ul. Młyńska 17/95
- ul. Morska 221/1
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Dokumentacji projektowej dla części 6 stanowiącej załącznik nr 7f do SWZ.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części 2-6 stanowiącej załącznik nr 6b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45262520-2 - Roboty murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 583226,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154548,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165045,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154548,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Julian" Firma Handlowo Usługowo Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841366848
7.3.3) Ulica: Pałacowa 46
7.3.4) Miejscowość: Małkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154548,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 66 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159467,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197412,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159467,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Julian" Firma Handlowo Usługowo Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841366848
7.3.3) Ulica: Pałacowa 46
7.3.4) Miejscowość: Małkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159467,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575610,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 666829,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575610,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Julian" Firma Handlowo Usługowo Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841366848
7.3.3) Ulica: Pałacowa 46
7.3.4) Miejscowość: Małkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575610,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 66 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Szacowana wartość dla części 4 wynosi 612 925,18 zł netto, a Zamawiający zamierzał przeznaczyć na jej sfinansowanie 661 959,19 zł brutto. Na część 4 postępowania został złożone trzy oferty.
Oferty Wykonawców:
- „Julian” Firma Handlowo Usługowo Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura oraz
- Elmir s.c. Mirosław Mendykowski Agnieszka Mendykowska
zostały złożone na kwoty przewyższające kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu została również złożona oferta Wykonawcy Viking Nieruchomości Sp. z o.o., której cena oferty 590 904,52 zł brutto mieściła się w kwocie, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednak niniejsza oferta podlega odrzuceniu. Wykonawca Viking Nieruchomości Sp. z o.o w kosztorysie ofertowym dla lokalu przy ul. Biskupa Dominika 34/2 nie ujął jednej pozycji przedmiaru o nazwie „przygotowanie podłoża, zabezpieczenie okien folia malarską”. Brak pozycji powoduje niezgodność z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia takimi jak:
a) Rozdział XIV Sposób obliczania ceny ust. 1. „Ceną oferty jest suma wartości brutto kosztorysów ofertowych poszczególnych lokali za wykonanie przedmiotu zamówienia w danej części. Cena oferty musi obejmować wszelkie należności Wykonawcy za wykonanie całości przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem pełnego zakresu robót budowlanych i materiałów, opłat i podatków.”
b) Rozdział XIV Sposób obliczania ceny 10. „W kosztorysach ofertowych Wykonawca nie może wprowadzać zmian w ilościach lub w opisie poszczególnych pozycji robót budowlanych, określonych przez Zamawiającego w przedmiarach robót oraz wprowadzać nowych pozycji powodujących zmiany w treści oferty. „
Z uwagi na odrzucenie oferty Viking Nieruchomości Sp. z o.o Zamawiający nie posiada wystarczających środków finansowych do udzielenie zamówienia w zakresie części 4. Niepodlegająca odrzuceniu najwyżej oceniona oferta Wykonawcy „JULIAN” Firma Handlowo Usługowo Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura jest o wartości 766 962,93 zł brutto. Do udzielania zamówienia Zamawiającemu brakuje kwota 105 003,74 zł. W związku z czym Zamawiający decyduje o unieważnieniu postępowania w zakresie części 4.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498103,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 640785,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559018,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Julian" Firma Handlowo Usługowo Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841366848
7.3.3) Ulica: Pałacowa 46
7.3.4) Miejscowość: Małkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575610,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 66 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający po zbadaniu ofert w dniu 28.03.2024 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, którą została oferta złożona przez Wykonawcę „Julian” Firma Handlowo Usługowo Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura. Po zaproszeniu do podpisania umowy Wykonawca w dniu 02.04.2024 r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy co stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania w części 6 na podstawie art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp ponieważ cena kolejnej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Rozbiórka magazynu centralnego wraz z uprzątnięciem terenu
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu eksploatacyjnego do badań laboratoryjnych - 2 powtórne
- Zakup kardiomonitorów z centralą na Oddział Chirurgii Ogólnej Szpitala im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego ..... "
- Dostawa żagli na statek Dar Młodzieży
- Kompleksowa usługa cateringowa w dniu 23 maja 2024 roku
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Wykonanie robót remontowych w budynku Przedszkola nr 185 położonego na os. Wichrowe Wzgórze 118 w Poznaniu
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.