eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Remonty lokali mieszkalnych I



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty lokali mieszkalnych I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbilk.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie jednostkami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty lokali mieszkalnych I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21cbd135-cff0-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050608/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty lokali mieszkalnych I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212176

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IOZP.PH.241.P.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 1:
a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie w zakresie naprawy posadzki w 5 zamieszkałych gminnych lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Arciszewskich 30a/4
- ul. Chwarznieńska 20/4
- ul. Chwarznieńska 24/1
- ul. Chwarznieńska 24/2
- ul. Świętojańska 98/9
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
Dokumentacji projektowej dla części 1 stanowiącej załącznik nr 7a do SWZ.
Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części 1 stanowiącej załącznik nr 6a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 133682,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 2:
a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie remontu 2 niezamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Zamenhofa 9/25
- ul. Zielona 15c/16
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Dokumentacji projektowej dla części 2 stanowiącej załącznik nr 7b do SWZ.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części 2-6 stanowiącej załącznik nr 6b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 134514,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 3:
a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie remontu 7 niezamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Opata Hackiego 23/5
- ul. Zamenhofa 2/4
- ul. Zamenhofa 2/77
- ul. Zamenhofa 6/31
- ul. Zamenhofa 6/39
- ul. Zamenhofa 7/59
- ul. Zielona 32/12
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Dokumentacji projektowej dla części 3 stanowiącej załącznik nr 7c do SWZ.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części 2-6 stanowiącej załącznik nr 6b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 561679,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 4:
a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie remontu 7 niezamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Bp. Dominika 34/2
- ul. Kilińskiego 14b/6
- ul. Legionów 58/4
- ul. Starowiejska 56/2
- ul. Syrokomli 6/4
- ul. Woj. Wachowiaka 3/10
- ul. Woj. Wachowiaka 3/11A
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Dokumentacji projektowej dla części 4 stanowiącej załącznik nr 7d do SWZ.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części 2-6 stanowiącej załącznik nr 6b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 612925,18 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 5:
a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie remontu 6 niezamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Gojawiczyńskiej 7b/9
- ul. Warszawska 1B/2
- ul. Widna 10B/4
- ul. Widna 10B/19
- ul. Widna 4/20
- ul. Widna 13/37
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Dokumentacji projektowej dla części 5 stanowiącej załącznik nr 7e do SWZ.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części 2-6 stanowiącej załącznik nr 6b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 540324,70 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części 6:
a) do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie remontu 6 niezamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy następujących adresach:
- ul. Chylońska 135/13
- ul. Chylońska 135/40
- ul. Dachnowskiego 21/2
- ul. Kalksztajnów 11/5
- ul. Młyńska 17/95
- ul. Morska 221/1
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Dokumentacji projektowej dla części 6 stanowiącej załącznik nr 7f do SWZ.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części 2-6 stanowiącej załącznik nr 6b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 583226,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154548,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165045,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154548,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Julian" Firma Handlowo Usługowo Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841366848

7.3.3) Ulica: Pałacowa 46

7.3.4) Miejscowość: Małkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154548,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 66 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159467,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197412,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159467,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Julian" Firma Handlowo Usługowo Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841366848

7.3.3) Ulica: Pałacowa 46

7.3.4) Miejscowość: Małkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159467,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575610,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 666829,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575610,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Julian" Firma Handlowo Usługowo Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841366848

7.3.3) Ulica: Pałacowa 46

7.3.4) Miejscowość: Małkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575610,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 66 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Szacowana wartość dla części 4 wynosi 612 925,18 zł netto, a Zamawiający zamierzał przeznaczyć na jej sfinansowanie 661 959,19 zł brutto. Na część 4 postępowania został złożone trzy oferty.
Oferty Wykonawców:
- „Julian” Firma Handlowo Usługowo Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura oraz
- Elmir s.c. Mirosław Mendykowski Agnieszka Mendykowska
zostały złożone na kwoty przewyższające kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu została również złożona oferta Wykonawcy Viking Nieruchomości Sp. z o.o., której cena oferty 590 904,52 zł brutto mieściła się w kwocie, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednak niniejsza oferta podlega odrzuceniu. Wykonawca Viking Nieruchomości Sp. z o.o w kosztorysie ofertowym dla lokalu przy ul. Biskupa Dominika 34/2 nie ujął jednej pozycji przedmiaru o nazwie „przygotowanie podłoża, zabezpieczenie okien folia malarską”. Brak pozycji powoduje niezgodność z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia takimi jak:
a) Rozdział XIV Sposób obliczania ceny ust. 1. „Ceną oferty jest suma wartości brutto kosztorysów ofertowych poszczególnych lokali za wykonanie przedmiotu zamówienia w danej części. Cena oferty musi obejmować wszelkie należności Wykonawcy za wykonanie całości przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem pełnego zakresu robót budowlanych i materiałów, opłat i podatków.”
b) Rozdział XIV Sposób obliczania ceny 10. „W kosztorysach ofertowych Wykonawca nie może wprowadzać zmian w ilościach lub w opisie poszczególnych pozycji robót budowlanych, określonych przez Zamawiającego w przedmiarach robót oraz wprowadzać nowych pozycji powodujących zmiany w treści oferty. „
Z uwagi na odrzucenie oferty Viking Nieruchomości Sp. z o.o Zamawiający nie posiada wystarczających środków finansowych do udzielenie zamówienia w zakresie części 4. Niepodlegająca odrzuceniu najwyżej oceniona oferta Wykonawcy „JULIAN” Firma Handlowo Usługowo Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura jest o wartości 766 962,93 zł brutto. Do udzielania zamówienia Zamawiającemu brakuje kwota 105 003,74 zł. W związku z czym Zamawiający decyduje o unieważnieniu postępowania w zakresie części 4.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498103,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 640785,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559018,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Julian" Firma Handlowo Usługowo Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841366848

7.3.3) Ulica: Pałacowa 46

7.3.4) Miejscowość: Małkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575610,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 66 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający po zbadaniu ofert w dniu 28.03.2024 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, którą została oferta złożona przez Wykonawcę „Julian” Firma Handlowo Usługowo Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura. Po zaproszeniu do podpisania umowy Wykonawca w dniu 02.04.2024 r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy co stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania w części 6 na podstawie art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp ponieważ cena kolejnej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tej części zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.