eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup wraz z dostawą i montażem nawierzchni bezpiecznej na placach zabaw przy ul. Derkacza, ul. Gagarina, ul. Warmińskiej w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i montażem nawierzchni bezpiecznej na placach zabaw przy ul. Derkacza, ul. Gagarina, ul. Warmińskiej w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/335-04-72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/12705

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą i montażem nawierzchni bezpiecznej na placach zabaw przy ul. Derkacza, ul. Gagarina, ul. Warmińskiej w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bf45213-3258-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja nawierzchni z płyt gumowych na placach zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241008/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.86.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostawą i montażem nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw przy ul. Derkacza.
Plac zabaw przy ul. Derkacza, dz. nr 571, obr. Skiornik. Zamówienie obejmuje:
- demontaż istniejącej nawierzchni bezpiecznej (płyty EPDM),
- usunięcie wierzchniej części podbudowy z kruszywa utwardzonego na grubość 5 cm,
- uzupełnienie i wyrównanie oraz ponowne mechaniczne zagęszczenie istniejącej podbudowy,
- dostawa i montaż nowej nawierzchni bezpiecznej - 470 m2.
Nawierzchnie segmentowe wykonane z granulatu gumowego EPDM o grubości, odpowiedniej dla maksymalnej swobodnej wysokości upadku z urządzeń tj. HIC 1,3 metra i spełniającą normę PN-EN 1177. Płyty o wymiarach 50 x 50 cm, koloru zielonego. Nawierzchnia posiadająca wszystkie wymagane certyfikaty oraz atesty, w tym atest higieniczny PZH.
Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i według zaleceń producenta nawierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233251-3 - Wymiana nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 156666,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostawą i montażem nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw przy ul. Gagarina.
Plac zabaw przy ul. Gagarina, dz. nr 173/2, obr. Kłodnica. Zamówienie obejmuje:
- demontaż istniejącej nawierzchni bezpiecznej (płyty EPDM),
- usunięcie wierzchniej części podbudowy z kruszywa utwardzonego na grubość 5 cm,
- uzupełnienie i wyrównanie oraz ponowne mechaniczne zagęszczenie istniejącej podbudowy,

- dostawa i montaż nowej nawierzchni bezpiecznej - 290 m2.
Nawierzchnie segmentowe wykonane z granulatu gumowego EPDM o grubości, odpowiedniej dla maksymalnej swobodnej wysokości upadku z urządzeń tj. HIC 1,3 metra i spełniającą normę PN-EN 1177. Płyty o wymiarach 50 x 50 cm, koloru zielonego. Nawierzchnia posiadająca wszystkie wymagane certyfikaty oraz atesty, w tym atest higieniczny PZH.
Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i według zaleceń producenta nawierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233251-3 - Wymiana nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 96666,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostawą i montażem nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw przy ul. Warmińskiej.
Plac zabaw przy ul. Warmińskiej, dz. nr 123/1, obr. Żerniki Las. Zamówienie obejmuje:
- demontaż istniejącej nawierzchni bezpiecznej (płyty EPDM),
- usunięcie wierzchniej części podbudowy z kruszywa utwardzonego na grubość 5 cm,
- uzupełnienie i wyrównanie oraz ponowne mechaniczne zagęszczenie istniejącej podbudowy,
- dostawa i montaż nowej nawierzchni bezpiecznej - 140 m2.
Nawierzchnie segmentowe wykonane z granulatu gumowego EPDM o grubości, odpowiedniej dla maksymalnej swobodnej wysokości upadku z urządzeń tj. HIC 1,3 metra i spełniającą normę PN-EN 1177. Płyty o wymiarach 50 x 50 cm, koloru zielonego. Nawierzchnia posiadająca wszystkie wymagane certyfikaty oraz atesty, w tym atest higieniczny PZH.
Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i według zaleceń producenta nawierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233251-3 - Wymiana nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 46666,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178627,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178627,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178627,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BHPlay Maciej Mync

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312510487

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 27/2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-102

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178627,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110216,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110216,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110216,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BHPlay Maciej Mync

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312510487

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 27/2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-102

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110216,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-10

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia:
1) Część 1 - do 4 tygodni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 10 grudnia 2021r.
2) Część 2 - do 4 tygodni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 10 grudnia 2021r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.