eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamieniec › Remont, przebudowa i rozbudowa budynku w ramach obecnie funkcjonującego Ośrodka Leczniczo - Rehabilitacyjnego w Zbrosławicach w ramach zadania inwestycyjnego programu wieloletniego



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont, przebudowa i rozbudowa budynku w ramach obecnie funkcjonującego Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego w Zbrosławicach w ramach zadania inwestycyjnego programu wieloletniego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK LECZNICZO-REHABILITACYJNY DLA DZIECI KAMIENIEC-ZBROSŁAWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276112481

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kamieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48322337877

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olr-kamieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olr-kamieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-054fe3db-d56c-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont, przebudowa i rozbudowa budynku w ramach obecnie funkcjonującego Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego w Zbrosławicach w ramach zadania inwestycyjnego programu wieloletniego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-054fe3db-d56c-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223947

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/RB/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3529387,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Remont, przebudowa i rozbudowa budynku w ramach obecnie funkcjonującego Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego w Zbrosławicach przy ul. Polnej 2 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja budynku, zniesienie barier architektonicznych, poprawa bezpieczeństwa, bezpieczeństwa sanitarnego, poprawa funkcjonalności, zwiększenie zakresu diagnostyki i oferty leczniczo terapeutycznej” w ramach programu wieloletniego pn. „Program wsparcia oddziałów psychiatrycznych dla dzieci i młodzieży na lata 2022-2024”

Uwaga: dokumentacja projektowo – kosztorysowa została opracowana dla całego zakresu robót obecnie funkcjonującego Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego. Zamawiający będzie wymagał wykonania robót budowlano – instalacyjnych w podziale na dwa etapy wraz z koniecznością wyodrębnienia robót I i II etapu w kosztorysie ofertowym, harmonogramie rzeczowo - finansowym oraz kosztorysie powykonawczym. Podział robót na etapy wraz z odrębnym kosztorysowaniem wynika z konieczności sporządzenia przez Zamawiającego właściwego montażu finansowego dla potrzeb organu przyznającego środki na finansowanie zadania inwestycyjnego.
ETAP I dotyczy:
1. Rozbudowa budynku o zewnętrzny szyb dźwigowy, zakup i montaż windy dla osób niepełnosprawnych
2. Zagospodarowanie i utwardzenie kostką brukową terenu po wybudowaniu szybu dźwigowego zewnętrznego
3. Utworzenie izolatki psychiatrycznej oraz modernizacja pokoi pacjentów, sanitariatów oraz modernizacja obecnych warunków bhp poprzez wymianę instalacji elektrycznej i oświetleniowej przy zastosowaniu energooszczędnych źródeł światła, modernizację pomieszczeń. Wskazany zakres robót dotyczy pomieszczeń: piwnica -1 (nr pomieszczenia: -1.2, -1.3, -1.4, -1.5, -1.6), parter ( nr pomieszczenia: 0.5, 0.6, 0.7, 0.9, 0.10, 0.12, 0.16, 0.17), piętro I ( nr pomieszczenia: 1.3, 1.4, 1.6, 1.7, 1.8, 1.11, 1.12, 1.13), piętro II ( nr pomieszczenia: 2.3, 2.6, 2.7, 2.8, 2.11, 2.12, 2.13, 2.14)
4. Utworzenie sali sensorycznej – przebudowa i modernizacja pomieszczeń do utworzenia sali sensorycznej. Wskazany zakres robót dotyczy pomieszczeń: parter ( nr pomieszczenia: 0.4 )

ETAP II dotyczy:
Pozostały zakres robót budowlano – instalacyjnych określony w dokumentacji projektowo – kosztorysowej.

Prace budowlane dla I i II etapu będą polegały na przebudowie i modernizacji istniejących pomieszczeń na kondygnacjach podziemnych i naziemnych (poziom: piwnica -2, piwnica -1, parter, piętro 1, piętro 2, poddasze) oraz rozbudowie o zewnętrzny szyb dźwigowy.
Szczegółowy opis modernizacji zawiera: dokumentacja projektowo – kosztorysowa wraz z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiąca integralną część przedmiotu zamówienia tzw. Załącznik nr 3 (W skład Załącznika nr 3 wchodzą 92 załączniki od nr 1 do nr 92)
Zamieszczone w dokumentacji – Załączniku nr 3 do SWZ nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy. Należy je traktować wyłącznie jako przykładowe dla zobrazowania opisywanych parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Rozwiązania równoważne muszą zapewnić współdziałanie systemów i instalacji zgodnie z przewidzianymi w projekcie i funkcjonującymi u Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji projektowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń i systemów są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej lub dane dotyczą gabarytów i ciężaru urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421112-2 - Instalowanie ram okiennych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431200-9 - Kładzenie glazury

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4749110,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5399700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4749110,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane BUDOPOL Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492213521

7.3.3) Ulica: al. Bohaterów Monte Cassino 40A

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie części robót ogólnobudowlanych związanych z remontem, przebudową i rozbudową budynku, wykonanie części robót instalacyjnych, w tym instalacji sanitarnych i elektrycznych- zgodnie ze zobowiązaniem. Firma: CZĘSTOBUD Sp. z o. o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4749110,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-23

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia - Zgodnie z zapisami SWZ rozdział VIII tj.
✓ zakończenie robót budowlanych I etapu , odbiór końcowy I etapu, uzyskanie pozwolenia na uruchomienie windy: do 9 miesięcy od momentu podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 10 grudnia 2024 roku
✓ zakończenie robót budowlanych II etapu, odbiór końcowy II etapu, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla zakresu I i II etapu robót (jeżeli będzie wymagane w myśl obowiązujących przepisów i wydanych decyzji administracyjnych): do 9 miesięcy od momentu podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 23 grudnia 2024 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.