eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Budowa sięgacza ul. Górnej na działkach 72/26, 72/27, 72/20 obręb 1 miasto Kętrzyn



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sięgacza ul. Górnej na działkach 72/26, 72/27, 72/20 obręb 1 miasto Kętrzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kętrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umketrzyn@miastoketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastoketrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d1b1f43-d227-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sięgacza ul. Górnej na działkach 72/26, 72/27, 72/20 obręb 1 miasto Kętrzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d1b1f43-d227-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041649/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa sięgacza ul. Górnej na działkach nr 72/26, 72/27, 72/20 obręb 1 miasto Kętrzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216362

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.ZP.UM.261.08.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie drogi gminnej w ramach zadania pn. „Budowa sięgacza ul. Górnej na działkach 72/26, 72/27, 72/20 obręb 1 miasto Kętrzyn” tj.:
1) Przebudowa sięgacza drogi gminnej ul. Górnej w Kętrzynie na podstawie dokumentacji projektowej, która uzyskała decyzję zatwierdzającą realizację inwestycji drogowej w dniu 08.11.2023r., znak: WAI-AB.6740.1.52.2023.jc obejmującą:
a) pobranie dziennika budowy w imieniu zamawiającego ze Starostwa Powiatowego w Kętrzynie,
b) ustanowienie kierownika budowy branży drogowej oraz kierowników robót branży elektrycznej i elektroenergetycznej oraz sanitarnej wraz z zawiadomieniem o planowanym terminie rozpoczęcia robót do Powiatowego Nadzoru Budowlanego w Kętrzynie,
c) budowa konstrukcji nawierzchni,
d) budowa chodników,
e) przebudowy/budowy zjazdów,
f) budowy/przebudowy kanalizacji deszczowej,
g) budowy/przebudowy sieci wodociągowej,
h) budowy/przebudowy oświetlenia ulicznego,
i) przebudowy istniejących sieci kolidujących z projektowanym układem drogowym,
j) oznakowanie drogi,
k) utylizację powstałych odpadów budowlanych,
l) odtworzenie terenów wykorzystywanych do realizacji robót i obsługi budowy,
m) przygotowanie dokumentacji powykonawczej w celu zakończenia budowy,
n) uzyskanie na rzecz zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, w tym niezbędnych dokumentów do jego uzyskania.

2. Szczegółowy opis i zakres robót objętych niniejszym zamówieniem jest określony w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją ZRID z dnia 08.11.2023r. znak: WAI-AB.6740.1.52.2023.jc, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 594898,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649262,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 594898,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Koparko-Ładowarką, Budowlane Krzysztof Sznip

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280223214

7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 2

7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 11-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 594898,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.