Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00242281/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647311
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaskowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 836 55 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaglogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaglogow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3df8f7a-003e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3df8f7a-003e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044712/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242281
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 363914,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej”, w podzielne na części: 1 i 2, tj.:CZĘŚĆ 1: obejmująca wykonane instalacji fotowoltaicznej na budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Serbach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje min.:
CZĘŚĆ 1: roboty przygotowawcze, montaż stołów prefabrykowanych, montaż falowników i skrzynek połączeniowych, montaż modułów, układanie kabli, instalacja odgromowa i uziemiająca,
3. Lokalizacja inwestycji:
1) Część 1 – Zakład Gospodarki Komunalnej w Serbach, ul. Brzozowa 3, 67-210 Serby, działka nr geod. 541/133, obręb 0012 Serby, jednostka ewidencyjna 020302_2 Głogów,
4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 pkt. 4.3 c) ustawy Prawo Budowlane przy instalowaniu paneli fotowoltaicznych o mocy do 50 kW nie jest wymagane uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz zgłoszenie prac w organach administracji budowlanej, przy czym projekt instalacji fotowoltaicznej o mocy powyżej 6,5kW wymaga uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń pożarowych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 (Dokumentacja techniczna) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 106543,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej”, w podzielne na części: 1 i 2, tj.:CZĘŚĆ 2: obejmująca wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
w Serbach wraz z wymianą opraw na sali gimnastycznej i na boisku szkolnym na oprawy ze źródłami LED.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje min.:
CZĘŚĆ 2: roboty przygotowawcze, montaż stołów prefabrykowanych, montaż falowników i skrzynek połączeniowych, montaż modułów, układanie kabli, wymiana opraw na sali gimnastycznej, wymiana opraw na boisku szkolnym, instalacja odgromowa i uziemiająca.
3. Lokalizacja inwestycji:
1) Część 2 – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Serbach, ul. Ogrodowa 18, 67-210 Serby, działka nr geod. 103/4, obręb 0012 SERBY, jednostka ewidencyjna 020302_2 Głogów
4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 pkt. 4.3 c) ustawy Prawo Budowlane przy instalowaniu paneli fotowoltaicznych o mocy do 50 kW nie jest wymagane uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz zgłoszenie prac w organach administracji budowlanej, przy czym projekt instalacji fotowoltaicznej o mocy powyżej 6,5kW wymaga uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń pożarowych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 (Dokumentacja techniczna) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 257370,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W terminie do 16.06.2023 r., do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu dla Części 1 została złożona jedna oferta. Oferta została złożona przez Avolta Krzysztof Łakomski, ul. Polska 1, 67-200 Głogów. W dniu 23.06.2023 r. Zamawiający odrzucił Ofertę złożoną przez Avolta Krzysztof Łakomski dla Części 1.
Przekazane przez Wykonawcę, Avolta Krzysztof Łakomski, ul. Polska 1, 67-200 Głogów wyjaśnienia w zakresie rażąco niskiej ceny złożonej w przedmiotowym postępowaniu dla Części 1 wskazują, że treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia zdefiniowanymi w art. 7 pkt 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym w zakresie z opisem przedmiotu zamówienia w zakresie: ilości modułów, ilości falowników oraz rozbieżności układu instalacji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W terminie do 16.06.2023 r., do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu dla Części 2 została złożona jedna oferta. Oferta została złożona przez Avolta Krzysztof Łakomski, ul. Polska 1, 67-200 Głogów. W dniu 23.06.2023 r. Zamawiający odrzucił Ofertę złożoną przez Avolta Krzysztof Łakomski dla Części 2.
Wykonawca, Avolta Krzysztof Łakomski, ul. Polska 1, 67-200 Głogów nie złożył żadnych wyjaśnień na wezwanie Zamawiającego dotyczących wyliczania ceny oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu dla Części 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- "Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie"
- "Zabezpieczenie, konserwacja, restauracja i remont Fortu Gwiaździstego i jego otoczenia- Twierdza Głogów"
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie układu zasilania podstawowego SN w celu dostosowania do potrzeb rozbudowanego OKRL Gdańsk.
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.