eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › "PRZEBUDOWA BUDYNKU PO BYŁYM LICEUM PRZY UL. T. KOŚCIUSZKI 15A W ZIĘBICACH W RAMACH ZADANIA: UTWORZENIE INFRASTRUKTURY PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW W KŁODZKU, ZIĘBICACH I ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH."



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"PRZEBUDOWA BUDYNKU PO BYŁYM LICEUM PRZY UL. T. KOŚCIUSZKI 15A W ZIĘBICACH W RAMACH ZADANIA: UTWORZENIE INFRASTRUKTURY PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW W KŁODZKU, ZIĘBICACH I ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ziębice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Ziębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ziebice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45f96d67-ec91-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"PRZEBUDOWA BUDYNKU PO BYŁYM LICEUM PRZY UL. T. KOŚCIUSZKI 15A W ZIĘBICACH W RAMACH ZADANIA: UTWORZENIE INFRASTRUKTURY PRZEZNACZONEJ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW W KŁODZKU, ZIĘBICACH I ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45f96d67-ec91-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018585/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utworzenie infrastruktury przeznaczonej dla przedsiębiorców w Kłodzku, Ziębicach i Ząbkowicach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Utworzenie Infrastruktury Przeznaczonej dla Przedsiębiorców w Kłodzku, Ziębicach i Ząbkowicach Śląskich nr RPDS.01.03.01-02-0005/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211911/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania wraz z niezbędną przebudową oraz dobudową zewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku po byłym liceum przy ul. T. Kościuszki 15a w Ziębicach na działce nr 907, obręb Ziębice zachód, w ramach zadania pn.: Utworzenie infrastruktury przeznaczonej dla przedsiębiorców w Kłodzku, Ziębicach i Ząbkowicach Śląskich”.
3) Projekt zakłada przebudowę budynku po byłym liceum ogólnokształcącym
na pomieszczenia biurowe wraz z remontem dachu, dobudową do istniejącego budynku zewnętrznej platformy pionowej (windy) dla osób niepełnosprawnych
o napędzie elektrycznym oraz budową ciągów komunikacyjnych i miejsc postojowych. Przebudowa obejmuje również instalacje wewnętrzne: elektryczne, telekomunikacyjne, gazowe, wod.–kan., centralnego ogrzewania oraz wentylacji grawitacyjnej.
4) W zakresie zadania należy wykonać roboty:
a) Ogólnobudowlane, w tym:
− roboty rozbiórkowe;
− roboty ziemne;
− wykonanie nawierzchni terenów utwardzonych;
− roboty ogólnobudowlane;
− montaż windy;
− roboty wykończeniowe;
− montaż nowej stolarki okiennej i parapetów;
− montaż nowych drzwi wewnętrznych i zewnętrznych;
− wymiana pokrycia dachu.
b) Elektryczne, w tym:
− - wyłącznik główny p.poż. prądu;
− - wewnętrzna linia zasilająca;
− główna tablica elektryczna budynku TG;
− wewnętrzne instalacje elektryczne;
− tablice zabezpieczeń;
− instalacja oświetleniowa;
− instalacja gniazd wtykowych;
− instalacja oświetlenia awaryjnego;
− instalacja systemu oddymiania;
− instalacja odgromowa i uziemienia;
− ochrona przeciwprzepięciowa;
− ochrona przeciwporażeniowa.
c) Sanitarne, w tym:
− montaż kotłowni gazowej;
− instalacja c.o.;
− instalacja wod.-kan.;
− instalacja hydrantowa;
− wykonanie wentylacji;
− wykonanie przyłącza wodociągowego;
− wykonanie przyłącza kanalizacyjnego;
− odprowadzenie wód opadowych do istniejącego kolektora.
5) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową składającą się z trzech opracowań:
a) dokumentacja projektowa pn. „Zmiana sposobu użytkowania wraz
z niezbędną przebudowa budynku po byłym liceum ogólnokształcącym
na budynek biurowy”,
b) dokumentacja projektowa pn. „Przebudowa wraz z remontem dachu budynku po byłym liceum ogólnokształcącym oraz wykonanie terenów utwardzonych wraz z miejscami parkingowymi”,
c) dokumentacja projektowa pn. „Dobudowa do istniejącego budynku zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych o napędzie elektrycznym”.
6) W projekcie budowlanym pn. „Zmiana sposobu użytkowania wraz z niezbędną przebudowa budynku po byłym liceum ogólnokształcącym na budynek biurowy”, na stronie 2 w spisie treści błędnie przywołane jest pismo W/N.5183.1187.2019.JM z dnia 06.06.2019 r. wydane przez WUOZ w Wałbrzychu. Właściwe pismo W/N.5183.2421.2019.JM z dnia 06.11.2019 r. znajduje się na stronie 16 projektu.
7) W projekcie budowlanym pn. „Przebudowa wraz z remontem dachu budynku po byłym liceum ogólnokształcącym oraz wykonanie terenów utwardzonych wraz z miejscami parkingowymi”, na stronie 2 błędnie przywołane jest pismo W/N.5183.1187.2019.JM z dnia 06.06.2019 r. wydane przez WUOZ w Wałbrzychu, a dalej na stronie 8 błędnie niniejsze pismo załączono. Właściwe pismo W/N.5183.2421.2019.JM z dnia 06.11.2019 r. załączono odrębnie do projektu budowlanego.
8) Teren, na którym ma zostać zrealizowana przedmiotowa inwestycja znajduje się na obszarze obserwacji archeologicznej miejscowości o genezie średniowiecznej w granicach układu wpisanego do rejestru zabytków wraz z obszarem historycznych przedmieść i ochrony archeologicznej przebiegu starych szlaków handlowych oraz budowli średniowiecznych (mury miejskie i obszar fosy). Wobec tego w trakcie prowadzenia robót ziemnych związanych z zamierzeniem, Wykonawca, stosownie do art. 31 ust. 1a pkt 1 i 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, obowiązany jest pokryć koszty badań archeologicznych oraz wykonać niezbędną dokumentację konserwatorską. Badania archeologiczne wymagają uzyskania pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków stosownie do przepisów art. 36 ust. 1 pkt 5 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Pozwolenie należy uzyskać przed rozpoczęciem robót ziemnych.
9) Okna mają być wykonane zgodnie z SWZ – opis „*Okna i parapety:” zawarty w projekcie budowlanym „Zmiana sposobu użytkowania wraz z niezbędną przebudowa budynku po byłym liceum ogólnokształcącym na budynek biurowy” na stronie 39 w części „Rozwiązania materiałowo-konstrukcyjne projektowane:”, zastępuje się poniższym:
„Okna PCV w kolorze białym o współczynniku przenikania ciepła max. U=0,9 W/m2*K z nawiewnikami, odtwarzające kształt oryginalnej stolarki (słupek i ślemię konstrukcyjne, 4 pola przedzielone dodatkowo poziomymi szprosami. Stolarka okienna zlicowana z elewacją budynku.
Parapety PCV w kolorze białym.
Przed zamówieniem stolarki należy dokonać szczegółowego pomiaru.
Okna klatki schodowej częściowo należy wykonać jako okna oddymiające o czynnej powierzchni oddymiania nie mniej niż 5% rzutu poziomego klatki, przy czym nie mniej niż 1,0 m2.”
10)W projekcie budowlanym „Zmiana sposobu użytkowania wraz z niezbędną przebudową budynku po byłym liceum ogólnokształcącym na budynek biurowy” na stronie 35 w opisie technicznym jest wskazany montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych – ze względu na dobudowę windy, nie należy w/w platformy schodowej montować.
11)Zagospodarowanie terenu należy wykonać zgodnie z projektem „Przebudowa wraz z remontem dachu budynku po byłym liceum ogólnokształcącym oraz wykonanie terenów utwardzonych wraz z miejscami parkingowymi”. W miejscu kolizji z platformą pionową dla osób niepełnosprawnych należy wykonać roboty zgodnie z projektem „Dobudowa do istniejącego budynku zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych o napędzie elektrycznym” w zakresie montażu windy, bez pokrywających się terenów utwardzonych.
12)Wentylację pomieszczeń 0.04, 0.05, 1.08, 2.07, 2.08 należy wykonać zgodnie z układem kanałów zaproponowanym w projekcie „Dobudowa do istniejącego budynku zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych o napędzie elektrycznym”. Sposób wykonania zgodnie z projektem wykonawczym branży sanitarnej projektu „Przebudowa wraz z remontem dachu budynku po byłym liceum ogólnokształcącym oraz wykonanie terenów utwardzonych wraz z miejscami parkingowymi”.
13)Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w terminie 3 dni od podpisania umowy harmonogram rzeczowo–finansowy (w formie pisemnej i elektronicznej), przedstawiający planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i ich finansowanie. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo–finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji, koszty finansowe.
14)Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wywiezie urobek ziemi, gruz oraz inne odpady do utylizacji.
15)Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane ze zużytą podczas robót energią elektryczną, wodą oraz za odprowadzone ścieki.
16)Wykonawca pokryje koszty związane z wymianą przyłączy do budynku, w tym koszty badań, sprawdzeń i odbiorów.
17)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 11 do SWZ
w tym:
a) dokumentacja projektowa;
b) STWiORB;
c) przedmiary robót;
d) pozwolenia,
e) kryteria oceny równoważności.
2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy.
Okres udzielonej gwarancji zależy od wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
5. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma na celu naruszenia art. 16 Pzp. oraz art. 99 ust. 4 Pzp, ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp. Zamawiający wskazuje,
że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub równoważnym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Szczegółowe informacje zawarto w dziale IV pkt 5 SWZ.
6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy,
w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. wskazuje, że dla czynności ziemnych, przygotowawczych, rozbiórkowych, wykończeniowych, betoniarskich, murarskich, tynkarskich, elewacyjnych, stolarki okiennej i drzwiowej, elektrycznych, sanitarnych, montażowych – prace wykonywane przez tzw. pracowników fizycznych, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę. zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r.– Kodeks pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45313100-5 - Instalowanie wind

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3977000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3977000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3977000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS-BUD SZAWEŁŁO ADAM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160109572

7.3.3) Ulica: MAKUSZYŃSKIEGO, 8

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-303

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3977000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.