eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzymin › Dostawa sterylnych, niesterylnych materiałów jednorazowych dla Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920r w Radzyminie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sterylnych, niesterylnych materiałów jednorazowych
dla Centrum Medycznego
im. Bitwy Warszawskiej 1920r w Radzyminie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010124527

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3-go Maja 17

1.5.2.) Miejscowość: Radzymin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cmradzymin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmradzymin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://cmradzymin.bip-e.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sterylnych, niesterylnych materiałów jednorazowych
dla Centrum Medycznego
im. Bitwy Warszawskiej 1920r w Radzyminie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08717344-275c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003068/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sterylnych i nie sterylnych materiałów jednorazowych .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224035/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2021/I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200944,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedłużacz do pompy infuzyjnej jałowy, niepirogenny, nietoksyczny, średnica wewn. 1,24 mm długość 1500 mm
Przedłużacz do pompy infuzyjnej; ciemny, do leków światłoczułych dł. 150 cm
Wieszak do worków na mocz (2 uchwyty po każdej stronie)
"Worki na mocz 2000 ml
sterylne."
Szpatułki drewniane (1 op. 100szt.)
Wenflon 26 G x3/4 , (fioletowy) 0,6 x 19 mm,przepływ 17 ml/min
"Wenflon 22 G x 1,,
(niebieski) 0,9 x 25 mm, przepływ 36 ml/min"
Wenflon 20G x1 1/4 ,, (różowy) 1,1 x 32 mm, przepływ 56 ml/min
"Wenflon 18 G x3/4,,
(zielony) 1,3 x 45 mm, przepływ 90 ml/min"
"Wenflon 16 G x 1 3/4
(szary) 1,7 x 45 mm, przepływ 200 ml/min"
"Wenflon bezpieczny 20G x 1 1/4,,
(różowy) 1,1 x 32 mm, przepływ 61 ml/min"
Wenflon bezpieczny 24G x ¾” (żółty) 0,7 x 19mm, przepływ 23 ml/min
Nakłuwacze bezpieczne (igła znajduje się w plastykowej obudowie; nakłucie aktywowane przez dociśniecie nakłuwacza do opuszki palca) rozmiar 1,8 mm*100 szt - opakowania
"Ostrze chirurgiczne nr 11;
100 szt. w opakowaniu"
"Ostrze chirurgiczne nr 14;
100 szt. w opakowaniu"
"Ostrze chirurgiczne nr 20;
100 szt. w opakowaniu"
"Ostrze chirurgiczne nr 21;
100 szt. w opakowaniu"
Ostrze chirurgiczne nr 15; 100 szt w opakowaniu
"Ostrze chirurgiczne nr 22;
100 szt. w opakowaniu"
"Prześcieradła papierowe
rolk szer. 50 cm. długość 80 m."
Pojemnik na zużyte igły 1 L
pojemnik na odpady medyczne 20 l
pojemnik naa odpady medyczne 30l
Pojemnik na zużyte igły 0,7 L
Pojemnik na zużyte igły 0,2 L
Pojemnik na zużyte igły 2 L
Pojemnik na zużyte igły 3,5 L
Kranik trójdrożny z przedłuzaczem 10 cm
Koreczki do wenflonów białe
Zastawka do aspiracji i infuzji, przezroczysta plastikowa obudowa z końcówkami luer i luer-lock, zastawka dwukierunkowa,zastawka silikonowa typu Split-Septum,płaska powierzchnia membrany łatwa do dezynfekcji. Przepływ 350 ml/min. Czas użytkowania 7 dni lub 350 aktywacji.
Miski nerkowe papierowe jednorazowe
Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 80 mm
Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 100 mm
Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 70 mm
Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 110 mm
Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 50 mm
Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 60 mm
Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 90 mm
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 8,5 ( z medycznego CPV)
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 8 ( z medycznego CPV)
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 7,5 ( z medycznego CPV)
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 7 ( z medycznego CPV)
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 6,5 ( z medycznego CPV)
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 6 ( z medycznego CPV)
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 5,5 ( z medycznego CPV)
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 5 ( z medycznego CPV)
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 4,5 ( z medycznego CPV)
Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 4 ( z medycznego CPV)
"Filtr do ambu
Bakteryjno -wirusowy HME"
Prowadnica do rurek intubacyjnych- w rozmiarze 3,3mm x ok. 35cm lub 4,7mm x ok. 35cm
Żel do USG 500g
Żel do EKG 500g
Żel do holtera ścierny
Aparat typu Spike do przygotowywania i pobierania leków z filtrem bakteryjnym 0,1µm
Maska do podawania tlenu dla dorosłych
Maska jednorazowa do ambu nr 2
Maska jednorazowa do ambu nr 5
Staza jednorazowa niebieska oraz różowa, opakowanie 25 szt
Pęseta jałowa jednorazowa
Dren do maski tlenowej dł. 2,10 m
"Worek do zbiórki moczu 2,0 L-system zamknięty: komora kroplowa (Pasteur'a),
wyposażony w zastawkę przeciwzwrotną, która uniemożliwia cofanie się moczu
wysokiej jakości filtry antybakteryjne,
kranik spustowy typu ''T"",
port do pobierania próbek,
zakładka na kranik spustowy,
szeroki dren wykonany z materiału zapobiegającego jego zaginaniu i skręcaniu się, zapewniający swobodny i skuteczny odpływ moczu.
praktyczny, zintegrowany system podwieszania,
sterylny."

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do toracentezy/ paracentezy; w zestaw wchodzi worek kolekcyjny, igła Veressa, strzykawka, kranik trójdrożny, dren; worek wyposażony w zawór spustowy umożliwiający całkowite opróżnienie jednorazowy; sterylny
zestaw do kaniulacji dużych naczyń 3 kanałowy 7f*15 cm 7f*20 cmi 8f/15 cm i 8f*20 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 640 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Zestaw do usuwania szwów Skład zestawu*: • 3 x tampon włókninowy (tupfer), wielkość śliwki • 1 x pęseta anatomiczna metalowa, 12 cm • 1 x pęseta plastikowa, 12,5 cm • 1 x ostrze — skalpel, 6,5 cm Opakowanie typu twardy blister.
Na opakowaniu min. 2 odklejane etykiety samoprzylepne (repozycjonowane) zawierające min nr LOT, nr katalogowy, data ważności przy czym jedna w formie kodu kreskowego. Skład zestawu w formie piktogramów na opakowaniu. "
"Zestaw do zmiany opatrunku Skład zestawu*:
• 1 x pęseta plastikowa zielona, 12,5 cm
• 1 x pęseta plastikowa niebieska, 12,5 cm
• 6 x tampon włókninowy (tupfer), wielkość śliwk Opakowanie typu twardy blister.
Na opakowaniu min. 2 odklejane etykiety samoprzylepne (repozycjonowane) zawierające min nr LOT, nr katalogowy, data ważności przy czym jedna w formie kodu kreskowego. Skład zestawu w formie piktogramów na opakowaniu. "
"Zestaw zawiera:

Serweta TF z otworem 90x75CM 1szt.
Kompresy z gazy 17N 8W 5x5cm 2szt.
Kompresy z gazy 17N 8W 7,5x7,5cm 6szt.
Tupfer 17N 30x30cm 5szt.
Opatrunek foliowy Tegaderm 10x12cm 1szt.
Dren w zwoju śr. 4,2/6mm
Igła iniekcyjna 18G X 1 1/2 (1,2X40MM) 2szt.
Kleszczyki metalowe do igły proste 13cm Webster 1szt.
Kleszczyki metalowe proste 14cm Rochester Pean 1szt.
Nożyczki metalowe 11cm Iris oriste O/O 1szt.
Pęseta anatomiczna plastikowa 13cm 1szt.
Skalpel chirurgiczny nr 11 z plastikową rączką 1szt.
Pojemnik plastikowy 13X11X2,5CM 250ml 1szt.
Strzykawka plastikowa 2-częściowa 10ml 1szt.
Strzykawka plastikowa 2-częściowa 20ml 1szt.
Serweta TF 90X75CM 1szt.
Rękawiczki lateksowe niepudrowane"
"Zestaw do cewnikowania pęcherza moczowego II
Skład zestawu*:
• 1 x para rękawiczek diagnostycznych nitrylowych, rozmiar M
• 1 x serweta włókninowa, 45 x 75 cm (barierowa)
• 1 x kleszczyki plastikowe, 14 cm
• 5 x kompres z gazy bawełnianej, 7,5 x 7,5 cm
• 4 x tampon z gazy bawełnianej (tupfer), wielkość śliwki
• 1 x pęseta plastikowa, 12,5 cm
• 1 x serweta 75 x 90 cm, z otworem o średnicy 10 cm
• 1 x żel poślizgowy w saszetce, 2,7 g
• 1 x strzykawka z wodą destylowaną i gliceryną, 10 ml


"
"Zestaw do pielęgnacji jamy ustnej
Skład zestawu*: • 1 x ręcznik chłonny, 30 x 20 cm
• 1 x para rękawiczek diagnostycznych nitrylowych, rozmiar M
• 1 x szpatułka laryngologiczna
• 1 x kleszczyki plastikowe, 14 cm
• 5 x tampon z gazy bawełnianej (tupfer), wielkość śliwki

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 3500 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

lastoFixal Dwuczęściowy stabilizator złożony z części mocowanej do skóry i części mocującej dren do stabilizacji różnego rodzaju drenów i cewników. Część stabilizatora mocowana do skóry pacjenta wykonana z włókniny. Część mocująca dren jest zintegrowana z częścią przyklejaną do skóry pacjenta i posiada dodatkowy przylepiec – niebieski rzep oraz przylepne pole dla lepszej stabilizacji rurki medycznej. Pokryty hypoalergicznym klejem. Przylepiec niejałowy, rozmiar 9 cm x 4 cm. Opakowanie 50 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 500 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Ustnik jednorazowy TYP-A do spirometru
Piston - 1 opakowanie - 100 szt."
FILTRY DO SPIROMETRU pdd-301 Piston . FILTRO-USTNIK AntybakteryjnyPBF-100-G-M z ustnikiem średnica od maszyny 30,9 mm. 1 opakowanie-50 sztuk
WZIERNIK USZNY OTOSKOPOWY JEDNORAZOWY WELCHALLYN - (WZIERNIKI USZNE) - 34 SZT. Końcówki otoskopowe jednorazowe w rozmiarach 2,75 mm i 4,25 mm. Pasują do otoskopów i videootoskopów firmy Welchallyn.
"filtr-ustniki jednorazowe PBF-100-B-M Z USTNIKIEM O średnicy od maszyny 29,9 mm
"
NOSKI do spirometru

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 10300 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowe kleszcze biopsyjne powlekane hydrofilna powłoką PE bez igły , łyżeczki typu owalne, szerokość otwarcia szczęk 7,5 mm długość szczęk 0,43 cm pojemność łyżeczek 7,46 mm3 długość szczęk wraz z obudową 11 mm długość robocza 230 cm Kleszcze zabezpieczone gumową nasadką ochronną. Kleszcze kodowane kolorystycznie w zależności od długości roboczej
ZESTAW składający się z: jednorazowa dwustonna szczoteczka do czyszczenia kanałów endoskopów, średnica włosia 5/5 mm oraz 7/7 mm (do wyboru przez Zamawiającego), długość robocza 230 cm, średnica oslonki 1.7 mm + jednorazowa szczoteczka do czyszczenia zaworów i portów, średnica włosia 5/12 mm, długośc robocza 16 cm Każdy numer katalogowy kodowany kolorystycznie dla lepszej identyfikacji produktu
Jednorazowe kleszcze biopsyjne powlekane hydrofilna powłoką PE, łyżeczki typu owalne, owalne z igłą (do wyboru przez Zamawiającego), szerokość otwarcia szczęk 7,5 mm długość szczęk 0,43 cm pojemność łyżeczek 7,46 mm3 długość szczęk wraz z obudową 11 mm długość robocza 230 cm Kleszcze zabezpieczone gumową nasadką ochronną. Kleszcze kodowane kolorystycznie w zależności od długości roboczej
Jednorazowe igły do ostrzykiwań, średnica osłonki 2.3 mm, średnica igły 23, 25 G długość igły: 4, 5, 6 mm długość robocza 230 cm osłonka zakończona metalową końcówką ochronną nie krótszą niż 6 mm, zapobiegającą przebiciu teflonowego prowadnika. Dźwiękowa sygnalizacja ("klik")pełnego wysunięcia igły
Jednorazowe pętle do polipektomii owalne, obrotowe, wykonane z plecionego drutu średnica pętli 6, 10,15,20,25,30,35,40, 50 ( z możliwościa do wyboru) mm średnica drutu tnącego 0.47mm , średnica osłonki 2.3 mm, długość robocza 230 cm
Jednorazowa klipsownica endoskopowa długość robocza 230 cm Otwarcie ramion klipsa: 8,11,16,18 mm średnica cewnika 2,6 mm, długość ramion klipsa 10 mm możliwość rotacji 360* w dowolnym kierunku, możliwość wielokrotnego otwarcia/zamknięcia klipsa przed jego uwolnieniem Klipsownica bez zewnętrznej osłonki transportowej, gotowa do użytku po wyjęciu z opakowania Końcówka dystalna z klipsem zabezpieczona plastikową osłonką
Zestaw do opaskowania żylaków przełyku 7-gumkowy, wyposażony w port do irygacji miejsca obliteracji, mechanizm dźwiękowej sygnalizacji uwolnienia gumki, Dedykowany do endoskopów o średnicy średnicy 9,4 ~ 9,8 mm
Pętla z siateczką jednorazowego użytku, siatka rozpostarta na pętli o wymiarach 30 x 60 mm, długość narzędzia 230 cm, średnica cewnika 2.3 mm oraz 2,6 mm, obrotowa, brzeg pętli w kolorze zielonym dla lepszej widoczności w obrazie endoskopowym
Jednorazowe kleszcze chwytające do usuwania ciał obcych, długość robocza 230 cm szczęki typu: aligator, pelikan, ząb szczura, ząb szczura z zębem aligatora średnica osłonki 2.3 mm, rozwarcie ramion: 9,1 mm
Jednorazowy ustnik do gastroskopii zregulowaną gumką materiałową, pakowany w dyspenser po 100 sztuk, rozmiar 22x27 mm Wyrób medyczny spełniający wymogi PN-EN 556-1:2002 (sterylny)
Jednorazowa pułapka jednokomorowa typu Wild Eye opakowanie zawiera 50 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 108800 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

EasyEndo - żel o właściwościach poślizgowych, rozpuszczalny w wodzie, zalecany przy wszelkich badaniach w przeprowadzeniu, których wymagane jest nawilżenie skóry pacjenta Pozwala na optymalne nadanie poślizgu i komfortowe warunki przeprowadzenia badania. Wysoki poziom przejrzystości żelu EasyEndo gwarantuje doskonałą jakość obrazu.Pojemność 260 ml

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 670 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowe zaworki biopsyjne Olympus./Pentax/ Fujinon,
Jednorazowe zaworki woda-powietrze Olympus./Pentax/ Fujinon,
Jednorazowe zaworki ssące Olympus./Pentax/ Fujinon,
Zestaw jednorazowy zaworów ssących do Olympus Zawór biopsyjny+zawór ssący+zawór woda-powietrze

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1320 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Filtr antybakteryjny do ssaków marki CA-MI

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 370 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

filtr bakteriologiczny do autoklawu euronda e9 2000/39 BAUA

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 620 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkiełka do cyt. z jednej strony wymatowione 50 szt w op. - opakowania
Osłonki na głowicę USG 1 op. 144 szt. - opakowania
Utrwalacz do szkieł cytologicznych w aerozolu
Wziernik ginekologiczny „XS”
Wziernik ginekologiczny „L”
Wziernik ginekologiczny „S”
Wziernik ginekologiczny „M”
Wzierniki jednorazowe otoskopowe 2,5 mm
Wzierniki jednorazowe otoskopowe 4 mm
"Kieliszki do podawania leków
"
Opaski na zwłoki
Staza zaciskowa automatyczna
korek do kaniuli, dwufunkcyjny typu kombi, uniwersalny umożliwiający jednoczesne zabezpieczenie kaniuli i strzykawki, trzpień koreczka poniżej krawędzi korka. z trzpieniem powyżej krawędzi korka

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 480 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podkład podfoliowany o szerokości 50cm, perforacji co 38cm i długości 50m, po 80 szt w rolce

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 400 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Papier do EKG Mortara ELI 250 216 x 280 mm. x 250 krt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 320 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat do leczenia zmian chorobowych w obrębie jamy ustnej
Tabletki do zębodołu ( acidum acetylsalicylicum )
Płyn do tamowania krwawienia w jamie ustnej
Pasta dewitalizująca z lidokainą
Chlorowodorek artykainy + clorowodorek epinefryny 4 % 1,7 ml.
Metronidazolum (maść stomatologiczna)
Maść z dexsamethasonem + polimixiną
Camphorated parachloroptenol
Jodoformium
Fluor w zawiesinie
Podchloryn sodu 2%
EDTA 19%
Olejek do rozpuszczania gutaperki (olejek eukaliptusowy 100%)
Tabletki do kontroli higieny jamy ustnej
Preparat do kontroli żywotności miazgi (aethylum chloratum) aerozol
Hemostatyczny opatrunek chirurgiczny ( składniki: eugenol, węglan wapnia, i laurylosiarczan sodu penghawar djambi)
MTA ( materiał do zamykania perforacji i otworów wierzchołkowych ( tlenek wapnia, krzemu, żelaza, glinu, sodu, potasu, bizmutu, magnezu, fosforan wapnia) 3 x 0,14 MTA + 1 ml. płynu
Lakier z fluorem do profilaktyki kontaktowej 1ml/amp
Pasta do polerowania wypełnień
Wytrawiacz 10 ml – żel do szkliwa i zębiny
Preparat do odkażania kanałów korzeniowych
Piasek do piaskarki EMS
2% glukonian chlorheksydyny
Żel do chemicznego opracowania kanałów korzeniowych
  Żel do fluoryzacji   1g żelu zawiera;12,5 mg fluoru z 30,32 mg aminofuorku Olaflur, 2,87 mg amino fluorku Dectaflur i 22m/1 mg fluorku sodu oraz substancje pomocnicze: glikol propylenowy, hydrokyetyloceluloza, sacharyna, aromat bananowy, aromat mentonowy, olejek mięty pieprzowej, olejek mięty ogrodowej, woda oczyszczana.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pilniki K ręczne do lecz. kanało. Roz. 0,8 dł. 25mm.
Pilniki K ręczne do lecz. kanało. roz. 0,6 dł. 25mm
Pilniki K ręczne do lecz. kanało. roz. 10 dł. 25mm
Pilniki K ręczne do lecz. kanało. roz. 15 dł. 25mm.
Pilniki K ręczne do lecz. kanało. roz. 20 dł. 25mm.
Pilniki ręczne k-file do leczenia kanałowego rozmiar 15, dł. 31 mm.
Pilniki ręczne k-file do leczenia kanałowego rozmiar 20, dł. 31 mm.
Pilniki ręczne k-file do leczenia kanałowego rozmiar 25, dł. 31 mm.
Pilniki ręczne k-file do leczenia kanałowego rozmiar 30, dł. 31 mm.
Pilniki ręczne H do lecz. Kanał. rozm. 15 dł. 25mm , 31mm
Pilniki ręczne H do lecz. Kanał. rozm. 20 dł. 25mm, 31mm
Pilniki ręczne H do lecz. Kanał. rozm. 25 dł. 25mm, 31mm
Wiertła diamentowe kulka do turbiny rozmiar 012
Wiertła diamentowe kulka do turbiny rozmiar 014
Wiertła diamentowe kulka do turbiny rozmiar 016
Wiertła diamentowe kulka do turbiny rozmiar 021
Wiertła diamentowe kulka do turbiny rozmiar 023
Wiertła diamentowe kulka do turbiny rozmiar 08
Wiertła diamentowe kulka do turbiny rozmiar 020
Wiertła diamentowe kulka do turbiny rozmiar 018
Wiertła diamentowe kulka do turbiny rozmiar 025
Wiertła diamentowe kulka do turbiny rozmiar 027
Wiertła diamentowe kulka do turbiny rozmiar 033
Wiertła diamentowe kulka do turbiny rozmiar. 09
Wiertła diamentowe na turbinę 8859  10
Wiertła diamentowe na turbinę 859 EF  10
Wiertła diamentowe na turbinę 56368  16
Wiertła diamentowe na turbinę 56368  23
Wiertła diamentowe na turbinę 5368 VF  21
Wiertła diamentowe na turbinę 5368  16
Wiertło z węglika spiekanego do kątnicy rozmiar. 014 (kulka)
Wiertło z węglika spiekanego do kątnicy rozmiar 016 (kulka)
Wiertło z węglika spiekanego do kątnicy rozmiar 018 (kulka)
Wiertło z węglika spiekanego do kątnicy rozmiar 021 (kulka)
Wiertło z węglika spiekanego do kątnicy rozmiar 023 (kulka)
Wiertło diamentowe – kulka do turbiny rozmiar. 010
Wiertło diamentowe – kulka do turbiny rozmiar. 014
Wiertła diamentowe na kątnice rozmiar 16 (kulka)
Wiertła diamentowe na kątnice rozmiar 18 (kulka)
Wiertła diamentowe na kątnice 21 (kulka)
Wiertła diamentowe na kątnice 23 (kulka)
Wiertła na kątnicę z węglika spiekanego H 15 314
Wiertła na kątnicę z węglika spiekanego H 15 204
Wiertła na kątnicę z węglika spiekanego H 15 205
Wiertła diamentowe na turbinę 801315  12
Wiertła diamentowe na turbinę 801315  16
Wiertła diamentowe na turbinę typu 885
Wiertła diamentowe na turbinę typu 886
Wiertła diamentowe na turbinę typu 859
Wiertła diamentowe na turbinę typu 837 rozmiar 10
Wiertła diamentowe na turbinę typu 837 rozmiar 14
Wiertła diamentowe na turbinę typu 837 rozmiar 18
Wiertła diamentowe na turbinę typu 878 Rozmiar 12
Wiertła diamentowe na turbinę typu 878 Rozmiar 14
Wiertła diamentowe na turbinę typu 878 Rozmiar 16
Wiertła Gates (asortyment)
Wiertła Pesso (asortyment)
Gumki do polerowania wypełnień kompozytowych ( niebieskie)
Szczotka nylon prosta
Szczotka nylon ścięta
Mandrela do krążków ściernych ( typu Soflex)
Frezy węglikowe CROSS – CUT na prostnicę
Końcówki do skalera - typ- G 4
Końcówki do skalera- typ -G 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 6700 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wypełnienia chemoutwardzalne
Materiał wiążący do wypełnienia chemoutwardzalnego
Wypełnienia światłoutwardzalne
System wiążący do materiałów światłoutwardzalnych
Wypełnienia światłoutwardzalne nie gorsze niż GRADIA Direct (4g)
Wypełnienia typu flow nie gorsze niż GRADIA Direct (światłoutwardzalne) (0,8 ml)
System wiążący do materiałów światłoutwardzalnych (nie gorszy niż G-BOND)
Preparat podkładowy światłoutwardzalny, nie gorszy niż Ultrablend
Materiał do uszczelnienia kanałów korzeniowych (proszek)
Preparat do cementowania wkładów z włókna szklanego
Preparat glasjonomerowy do wypełnień czasowych proszek 15 g + 72 ml płyn (światłoutwardzalny)
Cement fosforanowy szybkowiążący
Preparat na bazie Ca(OH)2 do pokrycia pośredniego miazgi zębowej
Preparat na bazie Ca(OH)2 do pokrycia pośredniego miazgi zębowej w postaci pasty (baza 12g.+ katalizator 12g.)
Płyn do zarabiania past ZNO, gęstość w 20o C ; 1,064 g/cm3
Tlenek cynku gęstość w 20o C 5,47 g/cm3
Światłoutwardzalny preparat do uszczelniania bruzd
Preparat do wypełnień czasowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 18300 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Masa do wycisków (alginatowa)
Masa wyciskowa C - silikon
Katalizator do C- silikonu
Masa do wycisków dwuwarstwowych ( A – silikon) I warstwa baza + katalizator
Masa do wycisków dwuwarstwowych ( A – silikon) II warstwa baza + katalizator 2 x 50 ml

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 3400 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Końcówki do ślinociągów
Paski do formówki tłoczone obustronne do trzonowców
Paski do formówki tłoczone obustronne do przedtrzonowców
Paski do formówki tłoczone do przedtrzonowców i trzonowców lewostronne i prawostronne
Pasek metalowy w rolce – drops
Guma lateksowa do koferdamu (152x152 mm)
Kształtki celuloidowe do kl. V
Jednorazowe ochraniacze na zagłówek fotela
Krążki ścierne 8692 C (do polerowania wypełnień)
Serwetka składana
Kalka artykulacyjna I FORM. 80 MIC ( HAN) podkowiasta
Kalka artykulacyjna prosta grubość 80 µ
Taśma poliestrowa ścierna 6 mm x 15 mb x 60µ
Taśma poliestrowa ścierna 8 mm x 15mb x 90 µ
Taśma poliestrowa gładka 0,05 x 8 mm x15 mb
Taśma poliestrowa gładka 0,08 x 6 mm x15 mb
Wkłady koronowo - korzeniowe z włókien szklanych o średnicy 2, 4 i 6
Taśma z włókna szklanego (Perio)
Aplikatory Microbrush
Kształtki celuloidowe białostockie do zębów przednich i bocznych - bez zgrzewów bocznych.
Końcówki do ssaków (jednorazowe)
Kształtki białostockie do zębów trzonowych i przedtrzonowych
Kształtki białostockie do zębów przednich
Kliny drewniane ( asortyment)
Sączki papierowe do osuszania kanałów korzeniowych(rozmiar od 15 do
Tacki stomatologiczne jednorazowe 190 x 150 x 17 mm
Pasek metalowy ścierny 4 mm.
Wkłady do spluwaczki
Nić dentystyczna woskowana dł. 50m.
Kompresy z celulozy 4 x 5 cm odwijane z rolki typu Pur-Zellin
Ssaki chirurgiczne dł. 165 mm, śr. 11 mm
Ssaki chirurgiczne dł. 165 mm, śr. 2,5 mm
Kształtki poliestrowe (siekacze górne)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 10300 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wosk różowy miękki
Knoty do lampki denaturatowej
Linijka endodontyczna
Lusterka stomatologiczne zwykłe
Lusterka stomatologiczne powiększające 4x
Olej do konserwacji końcówek (nie gorszy niż NSK)
Szczotka metalowa do wierteł
Płyn do dezynfekcji systemu ssącego ( nie gorszy niż Orotol )
Pojemnik na odpady chemiczne (amalgamaty)
Łańcuszek do serwet ( 50 cm)
Formówka nowego typu
Łyżki protetyczne perforowane całkowite górne rozm. 2
Łyżki protetyczne perforowane całkowite górne rozm. 3
Łyżki protetyczne perforowane całkowite dolne rozm. 2
Łyżki protetyczne perforowane całkowite dolne rozm. 3
Łyżki protetyczne perforowane częściowe górne rozm. 2
Łyżki protetyczne perforowane częściowe górne rozm. 3
Łyżki protetyczne perforowane częściowe dolne rozm. 2
Nici refrakcyjne 00
Nici refrakcyjne 1
Nici refrakcyjne 2
Nici refrakcyjne 3
Płytki Petriego 6 cm
Płytki Petriego 5 cm
Płytki Petriego 3,7 cm
Płytki Petriego 3cm
Palniki gazowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ćwieki ( pozłacane wkłady koronowo – korzeniowe asortyment)
Ćwieki okołomiazgowe typu Pin – lock
Ćwieki Gutta Percha .WDW rozm. ASS 15-40 wypeł. kanałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1100 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Igły do karpuli do znieczuleń przewodowych rozmiar 27 G 0,4x38mm
Igły do karpuli do znieczuleń nasiękowych 0,30 x 21
Igły do karpuli do znieczuleń śródwięzadłowych 30 G 0,3x12mm
Igły do przemywań z otworem bocznym
Igły Lentullo ze sprężynką Nr 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1300 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31541,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33004,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31541,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o.o. sp. k. ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze Śląskie NIP: 648-19-97-718

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31541,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

• Zamawiający unieważnia zadania nr: 2, 3, 5, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 na podstawie art. 255. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa” to jest: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postepowaniu w wymaganym terminie do 19 października 2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty, w związku z powyższym została spełniona przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, o której mowa w art. 255.1) ustawy PZP.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

• Zamawiający unieważnia zadania nr: 2, 3, 5, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 na podstawie art. 255. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa” to jest: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postepowaniu w wymaganym terminie do 19 października 2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty, w związku z powyższym została spełniona przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, o której mowa w art. 255.1) ustawy PZP.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1455,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1455,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1455,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o.o. sp. k. ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze Śląskie NIP: 648-19-97-718

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 64819997718

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1455,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

• Zamawiający unieważnia zadania nr: 2, 3, 5, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 na podstawie art. 255. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa” to jest: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postepowaniu w wymaganym terminie do 19 października 2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty, w związku z powyższym została spełniona przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, o której mowa w art. 255.1) ustawy PZP.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113975,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113975,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113975,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDITECH X-REY SPÓŁKA Z O.O. ul. Wirowska 6 , 62-082 Komorniki NIP: 7773289638

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773289638

7.3.4) Miejscowość: KOMORNIKI

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113975,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 712,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 712,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDITECH X-REY SPÓŁKA Z O.O. ul. Wirowska 6 , 62-082 Komorniki NIP: 7773289638

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773289638

7.3.4) Miejscowość: KOMORNIKI

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 712,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1382,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1382,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1382,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDITECH X-REY SPÓŁKA Z O.O. ul. Wirowska 6 , 62-082 Komorniki NIP: 7773289638

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773289638

7.3.4) Miejscowość: KOMORNIKI

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1382,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicavera Sp. z o.o. DAHLAUSEN GROUP Ul. Majowa 2, 71-374 Szczecin, zachodniopomorskie, NIP: 8522606088

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522606088

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

• Zamawiający unieważnia zadania nr: 2, 3, 5, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 na podstawie art. 255. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa” to jest: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postepowaniu w wymaganym terminie do 19 października 2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty, w związku z powyższym została spełniona przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, o której mowa w art. 255.1) ustawy PZP.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5791,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6715,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5791,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIALMED SP. Z O.O. UL. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa, mazowieckie, NIP: 8490000039

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5791,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 451,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o.o. sp. k. ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze Śląskie NIP: 648-19-97-718

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 64819997718

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o.o. sp. k. ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze Śląskie NIP: 648-19-97-718

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 64819997718

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

• Zamawiający unieważnia zadania nr: 2, 3, 5, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 na podstawie art. 255. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa” to jest: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postepowaniu w wymaganym terminie do 19 października 2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty, w związku z powyższym została spełniona przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, o której mowa w art. 255.1) ustawy PZP.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

• Zamawiający unieważnia zadania nr: 2, 3, 5, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 na podstawie art. 255. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa” to jest: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postepowaniu w wymaganym terminie do 19 października 2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty, w związku z powyższym została spełniona przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, o której mowa w art. 255.1) ustawy PZP.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

• Zamawiający unieważnia zadania nr: 2, 3, 5, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 na podstawie art. 255. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa” to jest: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postepowaniu w wymaganym terminie do 19 października 2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty, w związku z powyższym została spełniona przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, o której mowa w art. 255.1) ustawy PZP.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

• Zamawiający unieważnia zadania nr: 2, 3, 5, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 na podstawie art. 255. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa” to jest: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postepowaniu w wymaganym terminie do 19 października 2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty, w związku z powyższym została spełniona przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, o której mowa w art. 255.1) ustawy PZP.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

• Zamawiający unieważnia zadania nr: 2, 3, 5, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 na podstawie art. 255. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa” to jest: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postepowaniu w wymaganym terminie do 19 października 2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty, w związku z powyższym została spełniona przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, o której mowa w art. 255.1) ustawy PZP.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

• Zamawiający unieważnia zadania nr: 2, 3, 5, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 na podstawie art. 255. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa” to jest: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postepowaniu w wymaganym terminie do 19 października 2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty, w związku z powyższym została spełniona przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, o której mowa w art. 255.1) ustawy PZP.

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

• Zamawiający unieważnia zadania nr: 2, 3, 5, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 na podstawie art. 255. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa” to jest: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postepowaniu w wymaganym terminie do 19 października 2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty, w związku z powyższym została spełniona przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, o której mowa w art. 255.1) ustawy PZP.

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

• Zamawiający unieważnia zadania nr: 2, 3, 5, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 na podstawie art. 255. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa” to jest: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postepowaniu w wymaganym terminie do 19 października 2021 r. do godziny 9:00 nie złożono żadnej oferty, w związku z powyższym została spełniona przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, o której mowa w art. 255.1) ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.