eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria › "Budowa kulturalnej ścieżki rowerowej Etap I"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kulturalnej ścieżki rowerowej Etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 224843300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorakalwaria.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa kulturalnej ścieżki rowerowej Etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdbd4076-d042-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017995/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa kulturalnej ścieżki rowerowej Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152228/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.10.2022.ASK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie swoim zakresem obejmuje budowę ścieżki rowerowej wzdłuż rzeki Cedron na odcinku od drogi serwisowej [(km 1+829] do ul. Gródź [3+363,15] o łącznej długości 1534,15 m.
W ramach przedmiotowego obiektu przewidziano budowę ścieżki rowerowej o szerokości 2 m, z obustronną opaską wykonaną z kruszywa lub gruntu rodzimego. Ścieżkę maksymalnie odsunięto od skarpy rzeki Cedron.
Zakres robót obejmować będzie:
- karczowanie krzewów i drzew,
- likwidacja istniejących wzdłuż rzeki Cedron ogrodzeń,
- wykonanie konstrukcji ścieżki rowerowej;
- wykonanie przepustów;
- wykonanie oznakowania pionowego ścieżki rowerowej.
W ramach zadania należy jednocześnie wykonać budowę dwóch miejsc czynnego wypoczynku dla rowerzystów zawierających elementy małej architektury. W km około 2+846,00 przewidziano ustawienie stolików piknikowych z ławkami, stojaków rowerowych i koszy na śmieci. Natomiast w km około 3+208,00 przewidziano ustawienie ławek z oparciem i kosza na śmieci. Nawierzchnię pod miejsca czynnego wypoczynku przewidziano do wykonania
o konstrukcji analogicznej jak konstrukcja ścieżki rowerowej.
Zakres robót obejmować będzie:
- wykonanie nawierzchni pod ławki;
- montaż ławek z oparciem – 2 szt.;
- montaż stolików piknikowych z ławkami – 2 szt.;
- montaż stojaków rowerowych – 4 szt.;
- montaż koszy na śmieci – 4 szt.
ŁAWKA Z OPARCIEM
Dane techniczne:
Materiał: drewno iglaste lub liściaste, beton płukany
Kolorystyka drewna: dąb średni nr 5071
Kolorystyka betonu: kamień rzeczny
Kształt siedziska i podstawy wg załączonego zdjęcia.
Długość 180cm;
Wysokość całkowita 84 cm;
Wysokość siedziska 43 cm;
Waga ok. 240 kg
STOLIK PIKNIKOWY Z OPARCIEM
Dane techniczne:
Materiał: drewno iglaste lub liściaste, beton płukany
Kolorystyka drewna: dąb średni nr 5071
Kolorystyka betonu: kamień rzeczny
Kształt siedziska i podstawy wg załączonego zdjęcia.
Wymiary blatu 200 x 85 cm
Wysokość stołu 78 cm;
Wysokość siedziska 44 cm;
Waga ok. 300 kg
STOJAK NA ROWERY
Kształt elementów stojaka wg załączonego rysunku i zdjęcia.
Wymiary:
- wysokość: 84cm,
- szerokość: 21cm
- długość: 116cm
-waga: ok. 12,5kg
- ilość miejsc: 1
Materiały: stal ocynkowana malowana proszkowo
Kolorystyka: RAL 7016 (ciemny grafit)
Montaż: osadzenie w fundamencie betonowym.
KOSZ NA ŚMIECI
Dane techniczne:
Materiał: beton płukany, wkład stalowy
Kolorystyka betonu: kamień rzeczny
Kształt kosza wg załączonego zdjęcia.
Średnica 52,60 cm;
Wysokość 72 cm;
Waga ok. 180 kg
Po zakończeniu budowy teren zostanie doprowadzony do stanu pierwotnego,
zrekultywowany, obsiany trawą, w razie jakichkolwiek uszkodzeń należy naprawić szkody,
drzewa i krzewy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem.
W zakres wchodzi kompleksowa obsługa geodezyjna, opracowanie kompletnej
dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjna inwentaryzacją powykonawcza w 2 egz.
i jeśli to będzie konieczne z wcześniejszym naniesieniem zmian w ZUD. Wykonawca złoży
w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Warszawie (zgodnie z decyzją 106/SAAB/2021) i Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Piasecznie (zgodnie z decyzją 80/2021).
Wykonawca we własnym zakresie organizuje plac budowy, zorganizuje wywóz i utylizacje ziemi z wykopów, po zakończonych robotach doprowadzi teren do porządku.
Przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy. Wykonawca w ofercie powinien
przewidzieć wszystkie koszty związane z wykonaniem zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 952609,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1463700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 952609,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERMAT-PRODBET sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230938526

7.3.3) Ulica: Piaseczyńska 19

7.3.4) Miejscowość: Prace Duże

7.3.5) Kod pocztowy: 05-504

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 952609,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.