Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00200661/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Małdyty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Małdyty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 10
1.5.2.) Miejscowość: Małdyty
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-330
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 0897586124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maldyty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maldyty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fa0e303-ea3f-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Małdyty2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fa0e303-ea3f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012007/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa Gospodarki sieci wodociągowej w Gminie Małdyty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu „Gospodarka wodno - ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200661
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKMiR.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2929501,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody na działkach nr 199, 200 i 201 ob. Małdyty, gmina Małdyty.2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień, decyzji administracyjnych i zatwierdzeń opracowanej dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, a następnie wykonanie robót w ramach realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody na działkach nr 199, 200 i 201 ob. Małdyty, gmina Małdyty”.
3. Prace budowlane i instalacyjne będą prowadzone na funkcjonującym obiekcie. Nie ma możliwości na czas prowadzenia robót wyłączenia obiektów z użytkowania, dlatego też wykonawca powinien zaplanować i zorganizować swoje prace w taki sposób, aby były one możliwie najmniej uciążliwy dla użytkownika obiektu.
4. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w programie funkcjonalno-użytkowym i stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
5. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków jakie można wpisać w tym polu, informujemy iż opis przedmiotu zamówienia
znajduje się w rozdziale 3. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45259900-6 - Modernizacja zakładów
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.5.) Wartość części: 2429759,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II – Przebudowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepięciami na terenie gminy Małdyty.2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień, decyzji administracyjnych i zatwierdzeń opracowanej dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, a następnie wykonanie robót w ramach realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego „Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przepięciami istniejących przyłączy wodociągowych oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepięciami istniejących przyłączy na terenie gminy Małdyty” z podziałem na poszczególne odcinki:
1) w zakresie sieci wodociągowej:
a) w ul. Szkolnej ok. 152 mb sieci Ø160mm na działce nr 67 obręb Małdyty;
b) w ul. Kopernika ok. 280 mb sieci Ø160mm oraz ok. 15 mb przepięcia sieci Ø110mm, infrastruktura zlokalizowana na działkach stanowiących własność prywatną właścicieli nieruchomości przylegających do drogi gminnej;
2) w zakresie przepięć przyłączy wodociągowych:
a) na odcinku sieci w ul. Szkolnej do przebudowy łącznie ok. 170 mb istniejących przyłączy wodociągowych w zakresie średnic Ø40-50mm;
b) na odcinku sieci w ul. Kopernika do przebudowy łącznie ok. 250 mb istniejących przyłączy wodociągowych w zakresie średnic Ø40-63mm;
c) przejścia poprzeczne przyłączy wodociągowych przez drogi gminne przewidziano
w rurze ochronnej dostosowanej wymiarem do zewnętrznego wymiaru średnicy przyłącza;
3) w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej przewidziano do przebudowy odcinek długości 45m między blokami wielorodzinnymi w miejscowości Dobrocin – zwiększenie wymiaru średnicy sieci pomiędzy studniami zlokalizowanymi na działkach 6/30 i 6/31 obręb Stare Kiełkuty do wartości Ø200mm.
3. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w programie funkcjonalno-użytkowym i stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków jakie można wpisać w tym polu, informujemy iż opis przedmiotu zamówienia
znajduje się w rozdziale 3. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 499741,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3935726,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3935726,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3935726,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana UNIB Daniel Wygonowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411681100
7.3.3) Ulica: ul. Wyspiańskiego 44
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WYGONOWSKI DANIEL FIRMA BUDOWLANA "UNIB"
jakie przetargi wygrała firma
WYGONOWSKI DANIEL FIRMA BUDOWLANA "UNIB"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3935726,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570378,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800300,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Betsan Dominika Michalkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412055215
7.3.3) Ulica: ul. M. Zientary - Malewskiej 1/9
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-301
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BETSAN" Dominika Michalkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
"BETSAN" Dominika Michalkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
do dnia 30 września 2024 r. przy czym opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień, decyzji administracyjnych i zatwierdzeń opracowanej dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z wnioskiem o wydanie decyzji w przedmiocie pozwolenia na budowę powinno nastąpić w terminie 7 miesięcy od dnia podpisania umowy;
INNE PRZETARGI MAŁDYTY
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jarnołtowo, etap I
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Surzyki Wielkie
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
więcej: przetargi MAŁDYTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W w m. Korczew
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
- Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w Sochoniach o świetlicę wiejską
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.