eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małdyty › Poprawa gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Małdyty



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Małdyty

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Małdyty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 10

1.5.2.) Miejscowość: Małdyty

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-330

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 0897586124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maldyty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maldyty.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fa0e303-ea3f-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Małdyty

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fa0e303-ea3f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012007/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa Gospodarki sieci wodociągowej w Gminie Małdyty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu „Gospodarka wodno - ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKMiR.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2929501,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody na działkach nr 199, 200 i 201 ob. Małdyty, gmina Małdyty.
2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień, decyzji administracyjnych i zatwierdzeń opracowanej dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, a następnie wykonanie robót w ramach realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody na działkach nr 199, 200 i 201 ob. Małdyty, gmina Małdyty”.
3. Prace budowlane i instalacyjne będą prowadzone na funkcjonującym obiekcie. Nie ma możliwości na czas prowadzenia robót wyłączenia obiektów z użytkowania, dlatego też wykonawca powinien zaplanować i zorganizować swoje prace w taki sposób, aby były one możliwie najmniej uciążliwy dla użytkownika obiektu.
4. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w programie funkcjonalno-użytkowym i stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
5. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków jakie można wpisać w tym polu, informujemy iż opis przedmiotu zamówienia
znajduje się w rozdziale 3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45259900-6 - Modernizacja zakładów

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.5.) Wartość części: 2429759,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II – Przebudowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepięciami na terenie gminy Małdyty.
2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień, decyzji administracyjnych i zatwierdzeń opracowanej dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, a następnie wykonanie robót w ramach realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego „Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przepięciami istniejących przyłączy wodociągowych oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepięciami istniejących przyłączy na terenie gminy Małdyty” z podziałem na poszczególne odcinki:
1) w zakresie sieci wodociągowej:
a) w ul. Szkolnej ok. 152 mb sieci Ø160mm na działce nr 67 obręb Małdyty;
b) w ul. Kopernika ok. 280 mb sieci Ø160mm oraz ok. 15 mb przepięcia sieci Ø110mm, infrastruktura zlokalizowana na działkach stanowiących własność prywatną właścicieli nieruchomości przylegających do drogi gminnej;
2) w zakresie przepięć przyłączy wodociągowych:
a) na odcinku sieci w ul. Szkolnej do przebudowy łącznie ok. 170 mb istniejących przyłączy wodociągowych w zakresie średnic Ø40-50mm;
b) na odcinku sieci w ul. Kopernika do przebudowy łącznie ok. 250 mb istniejących przyłączy wodociągowych w zakresie średnic Ø40-63mm;
c) przejścia poprzeczne przyłączy wodociągowych przez drogi gminne przewidziano
w rurze ochronnej dostosowanej wymiarem do zewnętrznego wymiaru średnicy przyłącza;
3) w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej przewidziano do przebudowy odcinek długości 45m między blokami wielorodzinnymi w miejscowości Dobrocin – zwiększenie wymiaru średnicy sieci pomiędzy studniami zlokalizowanymi na działkach 6/30 i 6/31 obręb Stare Kiełkuty do wartości Ø200mm.
3. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w programie funkcjonalno-użytkowym i stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków jakie można wpisać w tym polu, informujemy iż opis przedmiotu zamówienia
znajduje się w rozdziale 3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 499741,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3935726,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3935726,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3935726,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana UNIB Daniel Wygonowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411681100

7.3.3) Ulica: ul. Wyspiańskiego 44

7.3.4) Miejscowość: Ostróda

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3935726,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570378,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800300,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Betsan Dominika Michalkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412055215

7.3.3) Ulica: ul. M. Zientary - Malewskiej 1/9

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-301

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

dotyczy terminu realizacji dla części I i II

do dnia 30 września 2024 r. przy czym opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień, decyzji administracyjnych i zatwierdzeń opracowanej dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z wnioskiem o wydanie decyzji w przedmiocie pozwolenia na budowę powinno nastąpić w terminie 7 miesięcy od dnia podpisania umowy;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.