eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Opracowanie projektu i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Opracowanie projektu i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390999441

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital.legnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59d34de4-afac-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007406/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ "ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040733

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSzSL/FZ-03/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego wraz z realizacją na jego podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy” (dalej: inwestycja)

2. Inwestycja zrealizowana będzie w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz niezbędne informacje służące zaprojektowaniu i wykonaniu robót zawiera program funkcjonalno - użytkowy pn. „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja SOR w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy” (dalej: PFU), który stanowi Załącznik do SWZ z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w ust. 4.

4. Dokonane przez Zamawiającego zmiany w zakresie PFU oraz dodatkowe wytyczne w zakresie realizacji inwestycji określone zostały w Rozdziale XXXII SWZ.

5. Do obowiązków Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia należy również dostarczenie, zamontowanie i uruchomienie takich elementów wyposażenia, jak: umywalki, umywalki dla osób niepełnosprawnych, miski ustępowe, pisuary, siedziska prysznicowe, zasłony prysznicowe, wieszaki zasłon prysznicowych, baterie umywalkowe, baterie prysznicowe, poręcze dla osób niepełnosprawnych, zlewy, brodziki, kabiny prysznicowe, odbojnice, osłony naroży, itp. – zgodnie z PFU. Uwaga: Ceny za ww. wyposażenie należy wliczyć w cenę robót budowlanych.

6. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac, czynności, dostaw związanych z wykonaniem robót budowlanych a także dostawy i montażu (wbudowaniu) medycznych jednostek zasilających - niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
Całe pozostałe wyposażenie meblowe oraz urządzenia medyczne, opisane w PFU, inne niż wymienione w zdaniu poprzedzającym, oraz w ust. 5, nie stanowi przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

7. Przed przystąpieniem do prac projektowych oraz na każdym etapie ich realizacji Wykonawca zobowiązany jest do:
a) uzgadniania z Zamawiającym wszelkich kwestii w zakresie przyjętych rozwiązań i technologii, rozwiązań materiałowych i wyposażenia oraz wszelkich innych celem zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU z uwzględnieniem informacji zawartych w Rozdziale XXXII SWZ, SWZ, dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz potrzebami i wytycznymi Zamawiającego,
b) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac będących przedmiotem zamówienia oraz o zaistniałych problemach mających wpływ na wykonanie umowy, w tym w szczególności na termin realizacji.

8. Do obowiązków Wykonawcy należy również:
a) dokonywanie wszelkich uzgodnień z odpowiednimi organami oraz służbami na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy,
b) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji administracyjnych, w tym w szczególności pozwolenia na budowę w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji, jak i dokonywanie wszelkich niezbędnych zgłoszeń do organów administracji publicznej,
c) wykonanie wszelkiego rodzaju ekspertyz, jeśli takie będą konieczne,
d) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, bądź jeśli nie będzie wymagane - zaświadczenia po zakończeniu realizacji,

9. Wykonawca i/lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Kwestie dotyczące zatrudnienia wynikające z udzielenia zamówienia publicznego opisane zostały w § 17 projektu umowy.
10. Wynagrodzenie Wykonawcy zapłacone fakturami częściowymi nie może przekroczyć 70% sumy wynagrodzenia całościowego.

11. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale VII SWZ oraz w Załącznikach Nr 1 i 2 do tegoż projektu umowy, w którym określono kwestie gwarancji i rękojmi.

12. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonaną dokumentację projektową na okres do dnia upływu terminu gwarancji i rękojmi udzielonej na wykonane na jej podstawie roboty budowlane.

13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane.

14. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji i rękojmi na wbudowane urządzenia i sprzęt (zarówno medyczne, jak i niemedyczne).

15. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej. W przypadku wątpliwości - wskazanym jest, aby Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego w celu udzielenia wyjaśnień, przyjmując, że brak takich zgłoszeń skutkować będzie obowiązkiem wykonania wszystkich niezbędnych robót do zrealizowania całości przedmiotu zamówienia również tych, które nie zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia. O zamiarze przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego w za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w rozdziale VIII SWZ. Zamawiający określi termin wskazując go bezpośrednio zainteresowanemu. Ustalanie terminów winno odbywać się z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby umożliwić Zamawiającemu wyznaczenie terminu wizji co najmniej na 4 dni robocze przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45313100-5 - Instalowanie wind

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

33100000-1 - Urządzenia medyczne

24111500-0 - Gazy medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12792000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31555650 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12792000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUW Urbex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922450499

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Wykonanie dokumentacji projektowej - BP. Niebudek 2Sp. zo.o. S.K. ul. Orkana 3, 59-220 Legnica;
2) Wykonanie instalacji gazów medycznych - podwykonawca nie znany na etapie składania ofert.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12792000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.