eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potęgowo › Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Potęgowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Potęgowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@potegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ffa424f-e5be-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ffa424f-e5be-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037742/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249740

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6026002 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: „Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie”


I. Stan istniejący:
Przedmiotowy budynek Szkoły Podstawowej w Skórowie objęty opracowaniem zlokalizowany jest na działce nr 72, położonej w miejscowości Skórowo 13a, przy głównej drodze publicznej przebiegającej przez daną miejscowość. Przedmiotowy budynek jest budynkiem o dwóch kondygnacjach nadziemnych + poddasze użytkowe. Budynek jest całkowicie podpiwniczony. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej. Ściany murowane, stropy betonowe, dach o konstrukcji drewnianej – krokwiowej, kryty blachą trapezową.
Parametry istniejącego budynku SP:
• powierzchnia użytkowa - 900m2
• powierzchnia zabudowy – 327 m2
• kubatura – 3180 m3

II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na budowie w systemie zaprojektuj i wybuduj przebudowy z rozbudową Szkoły Podstawowej w miejscowości Skórowo. Zamówienie dotyczy również zagospodarowania terenu obejmującego budowę dojść do przedmiotowego budynku i niezbędnej infrastruktury technicznej towarzyszącej.
Podstawowym celem niniejszej inwestycji jest rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Skórowie o dodatkowe pomieszczenia związane z funkcją przedszkolną, a także wykonanie przebudowy istniejącego budynku szkoły. Dodatkowo w ramach przedmiotowej inwestycji zakłada się dostosowanie budynku do obowiązujących warunków związanych z izolacyjnością termiczną, przepisami p.poż, dostępnością dla osób niepełnosprawnych oraz modernizacją systemu ogrzewania oraz oświetlenia budynku wraz z wykonaniem dodatkowych instalacji technicznych- użytkowych (drenaż odwadniający, wymiana instalacji elektrycznych, monitoring wizyjny, instalacja fotowoltaiczna).
Zaprojektowany w oparciu o sporządzony Program Funkcjonalno-Użytkowy budynek po rozbudowie i przebudowie ma być obiektem o wysokich walorach architektoniczno-użytkowych, o optymalnych właściwościach funkcjonalnych, wizualnych, technicznych i ekonomicznych z zastosowaniem nowych technologii w połączeniu z racjonalnymi kosztami budowy w stosunku do kosztów eksploatacji.

III. Opis planowanego zakresu zadania inwestycyjnego:
a) etap dokumentacji projektowej:
• wykonanie dokumentacji koncepcyjnej oraz uzgodnienie projektowanych rozwiązań projektowych z Zamawiającym;
• wykonanie szczegółowych badań geotechnicznych podłoża gruntowego oraz odkrywek istniejących fundamentów budynku w obszarze rozbudowy/przebudowy budynku;
• wykonanie mapy do celów projektowych;
• uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego;
• uzyskanie niezbędnych warunków przyłączeniowych do mediów eksploatacyjnych w zakresie nowych przyłączy lub zmiany istniejących warunków przyłączeniowych przyłącze kanalizacji deszczowej, przyłącze wod-kan, przyłącze energetyczne, inne wymagane);
• uzyskanie niezbędnych uzgodnień/ekspertyz/opinii/odstępstw od obowiązujących przepisów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania
• sporządzenie pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem akceptacji ze strony Zamawiającego;
• uzyskanie pełnomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
b) etap realizacji robót budowlanych:
• rozbudowa budynku w części parterowej o dodatkowe skrzydło użytkowe budynku (stanowiące odrębną strefę użytkową i pożarową), w którym zlokalizowane zostaną pomieszczenia użytkowe przedszkola (zgodnie z opisem w PFU);
• częściowa przebudowa kondygnacji piwnicznej i parterowej budynku SP;
• dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż. wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień (w tym ewentualnych odstępstw) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych;
• rozbiórka istniejącego poddasza oraz wykonanie nadbudowy wraz z nowym podziałem funkcjonalno-użytkowym pomieszczeń;
• wykonanie/ wymiana instalacji:
- elektrycznej zasilającej,
-elektrycznej oświetleniowej (z częściowym wykorzystaniem opraw oświetleniowych, które zostały wymienione w niedalekiej przeszłości i mogą zostać ponownie wykorzystane),
- grzewczej, wraz z wymianą źródła ciepła (pompa ciepła),
- teletechnicznej(internetowej oraz telefonicznej),
- alarmowej,
- wentylacji mechanicznej(kondygnacja piwniczna oraz II piętra),
• wykonanie instalacji monitoringu zewnętrznego wraz z systemem zapisu
i archiwizacji;
• termomodernizacja budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej;
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian oraz posadzek części piwnic;
• wykonanie drenażu odwadniającego;
• wykonanie remontu pomieszczeń (wraz z wymianą stolarki okiennej wewnętrznej);
• rozbudowa instalacji fotowoltaicznej (istniejąca instalacja fotowoltaiczna posiada moc 7,56 kW) ;
• wykonanie zagospodarowania terenu;
• uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
• opracowanie dokumentacji powykonawczej.

IV. Podstawa opracowania dokumentacji projektowej:
• Ekspertyza techniczna rzeczoznawcy budowlanego oraz rzeczoznawcy ds spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych z grudnia 2021 r.
• Postanowienie z dnia 31.03.2022 r Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiej PSP w sprawie uzgodnienia rozwiązań zamiennych dla budynku Szkoły Podstawowej
z przedszkolem w Skórowie;
• Postanowienie z dnia 31.03.2022 r. Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiej PSP w sprawie uzgodnienia rozwiązań zamiennych dla przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę do zewnętrznego gaszenia pożaru dla budynku Szkoły Podstawowej z przedszkolem w Skórowie;
• Pismo z dnia 27.04.2022 r. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku w sprawie wydania opinii o zlokalizowanych na poddaszu i w piwnicy budynku Szkoły Podstawowej w Skórowie pomieszczeń, w związku z planowanym przeznaczeniem tych pomieszczeń na cele dydaktyczne;
• Dokumentacja projektowa z roku 2022 opracowana dla zadania pn.: „Dostosowanie Szkoły Podstawowej w Skórowie do warunków ochrony przeciwpożarowej”;
• Dokumentacja projektowa dotycząca rozbudowy budynku o salę gimnastyczną;
• Program Funkcjonalno-Użytkowy z 2024r. (rozbudowa z przebudową Szkoły Podstawowej w Skórowie)

V. Obowiązkiem Wykonawcy opracowania projektowego jest terminowe wykonanie dokumentacji dla przedmiotowej inwestycji w skład której wchodzi(szczegółowy zakres opisany został w PFU):
- koncepcja rozwiązań projektowych,
- projekt budowlany,
- projekty wykonawcze dla poszczególnych branż,
- przedmiary robót i kosztorysy dla wszystkich branż,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
Przedmiot zamówienia obejmuje również sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów.
Szczegółowe ustalenia i obowiązki Wykonawcy zostały opisane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.

Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.


Ponadto do zadań Wykonawcy robót budowlanych należy:
- obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza,
- uzgodnienia z gestorami sieci infrastruktury podziemnej wg potrzeb,
- uzgodnienie wejścia na teren właścicieli nieruchomości,
- wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie;
- wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt wymaganych czynności sprawdzających, badań i pomiarów i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z tych czynności przy odbiorze;
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją placu budowy (np.: koszty energii elektrycznej, zaopatrzenia w wodę, wygrodzenia placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalnego i tymczasowych dróg dojazdowych - koniecznych do organizacji placu budowy oraz prowadzenia robót budowlanych);
- Wykonawca zapewni ochronę placu budowy i znajdującego się na nim mienia;
- Wykonawca zapewni we własnym zakresie stosowne pomieszczenie magazynowe do składowania materiałów, urządzeń i narzędzi;
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących instalacji, szkód wyrządzonych Zamawiającemu oraz ewentualnego naruszenia praw osób trzecich - powstałych w trakcie i w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz z tytułu nienależytego jego wykonania;
- na Wykonawcy spoczywa obowiązek uporządkowania terenu po zakończeniu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45262700-8 - Przebudowa budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8404383,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10541100,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.