eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Gminie Jerzmanowice-Przeginia -PROW - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Gminie Jerzmanowice-Przeginia -PROW – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jerzmanowice-Przeginia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6772019451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rajska 22

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-048

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123895247

1.5.8.) Numer faksu: 123895521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jerzmanowice-przeginia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Gminie Jerzmanowice-Przeginia -PROW – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef38b876-0523-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050645/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Gminie Jerzmanowice-Przeginia (inwestycja dofinansowana w ramach PROW na lata 2014-2020)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie dla operacji typu „Gospodarka wodno – ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252318

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.9.2023.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
„Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Gminie Jerzmanowice-Przeginia”-PROW”
Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane związane z wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej. W skład
przedsięwzięcia wchodzi również budowa lokalnych i sieciowych przepompowni ścieków wraz z ich zasilaniem
energetycznym, których zadaniem będzie odprowadzenie ścieków z tej części obszaru objętego inwestycją, która
dotychczas nie została skanalizowana.
2. Szczegółowy opis zamówienia:
Planowane przedsięwzięcie w ramach zadania obejmie w swoim zakresie:
- budowę ok. 6,321 km sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej – kolektory główne,
- budowę ok. 0,380 km sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej – kolektory boczne,
- Studnie kanalizacyjne:
• betonowe Ø 1000 około 160 szt,
• PE/PCV Ø 600 około 150 szt,
• PE/PCV Ø 415 około 20 szt,
- budowę ok.2,388 km sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej w tym:
• Ø 125 około 800 mb,
• Ø 110 około 1588 mb,
- budowę Ø 90 ok. 1,452 km sieci wodociągowej,
- budowę pompowni ścieków 4 szt.
Ścieki zebrane siecią kanalizacji sanitarnej będą doprowadzane do istniejącej oczyszczalni ścieków w msc Żary.
Zamówieniem objęte są odcinki nie posiadające projektu budowlanego i aktualnego pozwolenia na budowę dla których
wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu w oparciu o załączony do SWZ program funkcjonalno – użytkowy
(Załącznik nr 4 PFU).
Planowana do wykonania sieć należy wykonać metodą wykopu otwartego oraz miejscami metodą bezwykopową.
Ze względu na ukształtowanie terenu i brak możliwości grawitacyjnego odprowadzenia ścieków z gospodarstw w ramach
przedsięwzięcia należy wykonać sieciowe oraz lokalne przepompownie ścieków z odprowadzeniem kolektorem tłocznym do
kanalizacji grawitacyjnej lub włączenia dotłoczenia do kanalizacji tłocznej. Kolektory boczne w kierunku budynków należy
wykonać z rur PVC 160mm. Zbiorniki przepompowni należy wykonać zgodnie z opisem w PFU.
Zakres rzeczowy określony został w projektach budowlanych wraz z załącznikami, opiniach i uzgodnieniach, Specyfikacji
Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
Zamówienie przewidziane do realizacji w ramach dofinansowania dla operacji typu „Gospodarka wodno – ściekowa” w
ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów
małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe
usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014 – 2020. W związku z powyższym informujemy,
że w razie wystąpienia opóźnień lub innych okoliczności zawinionych przez Wykonawcę, a skutkujących utratą
dofinansowania przedmiotowego zadania przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w
stosunku do Wykonawcy z roszczeniem o zapłatę utraconego dofinansowania.
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót budowanych zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia zarządcy
drogi na zajęcie pasa drogowego, dotyczącego prowadzenia robót w pasie drogowym oraz na umieszczenie w nim
urządzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia robót na czas ich
prowadzenia.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką
budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji oraz projektu wykonanego wg
zaleceń PFU
Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z
dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi
obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem
atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy,
w przypadku wymogu dopuszczenia przedmiotu umowy do użytkowania dopełnienie wszelkich przewidzianych prawem
czynności z tym związanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego
zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przekazanie wraz z kompletem
dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu.
Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy,
podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego
opracowanego wg zaleceń opisanych w OPZ nie później niż na dzień podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty:
Oferta nr 1 na kwotę 7 015 329,60 zł brutto
Oferta nr 2 na kwotę 6 980 000,00 zł brutto

W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 5 953 200,00 zł brutto. Mając na uwadze, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postanowiono jak na wstępie.
Wobec powyższego uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.