eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2021 roku w wysokości 3.325.095,69 PLN



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2021 roku w wysokości 3.325.095,69 PLN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 243574111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2021 roku w wysokości 3.325.095,69 PLN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f37c1834-1c9a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010536/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do łącznej kwoty 6.262.143,03 zł z tytułu planowanego deficytu i spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193115/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.18.2021.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 719200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2021 roku w wysokości 3.325.095,69 PLN.
2. Waluta kredytu – złoty polski.
3. Spłata kredytu i odsetek następować będzie miesięcznie, z uwzględnieniem następujących warunków:
1) wypłata kredytu nastąpi w jednej transzy najpóźniej do dnia 30 listopada 2021 roku. Zamawiający ustala, że wypłata kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego (przesłany środkami komunikacji elektronicznej – poczta e-mail) w terminie wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, z zastrzeżeniem że minimalny termin wypłaty kredytu wynosi 3 dni robocze, a maksymalny termin wypłaty kredytu 5 dni roboczych, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert "Termin wypłaty kredytu" (za dni robocze przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy);
2) pierwsza spłata odsetek nastąpi w miesiącu następnym po miesiącu uruchomienia kredytu, a w kolejnych okresach odsetki płatne będą do 28-go dnia każdego miesiąca.;
3) karencja w spłacie kapitału do 31.12.2023 roku (pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi 28.01.2024 rok). Spłata rat kapitałowych zgodnie z poniższym wykazem:
a) rok 2024 - miesięczna rata w kwocie 19.000,00 zł płatna do 28 każdego miesiąca,
b) rok 2025 - miesięczna rata w kwocie 19.000,00 zł płatna do 28 każdego miesiąca,
c) rok 2026 - miesięczna rata w kwocie 19.000,00 zł płatna do 28 każdego miesiąca,
d) rok 2027 - miesięczna rata w kwocie 19.000,00 zł płatna do 28 każdego miesiąca,
e) rok 2028 - miesięczna rata w kwocie 19.000,00 zł płatna do 28 każdego miesiąca,
f) rok 2029 - miesięczna rata w kwocie 19.000,00 zł płatna do 28 każdego miesiąca,
g) rok 2030 - miesięczna rata w kwocie 19.000,00 zł płatna do 28 każdego miesiąca,
h) rok 2031 - miesięczna rata w kwocie 19.000,00 zł płatna do 28 każdego miesiąca,
i) rok 2032 - miesięczna rata w kwocie 19.000,00 zł płatna do 28 każdego miesiąca,
j) rok 2033 - miesięczna rata w kwocie 19.000,00 zł płatna do 28 każdego miesiąca,
k) rok 2034 - miesięczna rata w kwocie 19.000,00 zł płatna do 28 każdego miesiąca,
l) rok 2035 - miesięczna rata w kwocie 19.000,00 zł płatna do 28 każdego miesiąca,
m) rok 2036 - miesięczna rata w kwocie 19.000,00 zł płatna do 28 każdego miesiąca,
n) rok 2037 - jedenaście miesięcznych rat od stycznia do listopada w kwocie 19.000,00 zł płatne do 28 każdego miesiąca oraz jedna rata w m-cu grudniu w kwocie 152.095,69 zł płatna do 28 grudnia;
4) stopa oprocentowania kredytu ustalona będzie w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 3M powiększoną o stałą, w całym okresie obowiązywania umowy, marżę Banku. W skład marży banku wchodzą wszelkie opłaty, prowizje, odsetki i inne świadczenia bankowe;
5) kalendarz rzeczywisty, tj. odpowiednio rok 365 lub 366 dni, a każdy miesiąc rzeczywista liczba dni (tj. z uwzględnieniem faktycznej liczby dni lutego w każdym roku);
6) w przypadku, gdy stawka WIBOR 3M osiągnie poziom poniżej zera, do wyliczenia stopy procentowej przyjęta zostanie stawka WIBOR 3M równa 0 (zero);
7) w przypadku, gdy termin spłaty kredytu, upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, albo niebędącym dniem roboczym (za dni robocze przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), uważa się, że termin spłaty kredytu zostanie zachowany, jeżeli spłata kredytu nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty kredytu;
8) Zamawiający będzie powiadamiany o wysokości raty przypadającej do spłaty w terminie do 10 dni przed terminem zapłaty;
9) o zmianie oprocentowania Wykonawca będzie każdorazowo zawiadamiał Zamawiającego w formie pisemnej, podając jednocześnie wysokość obowiązującej w danym miesiącu wysokości odsetek;
10) odsetki od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów, prowizji i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania części lub całości kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu;
2) renegocjacji kwot i terminów spłat kapitału;
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu;
4) w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania;
6. Wykonawca zobowiązany będzie do zagwarantowania przyjęcia przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego, w terminie 7 dni przed dniem dokonania spłaty, o zamiarze dokonania takiej spłaty.
7. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi Zamawiającego oraz od ubezpieczenia kredytu przez Zamawiającego. Wykonawca do obsługi kredytu, winien otworzyć rachunek techniczny – bez opłat i prowizji.
8. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową (weksel in blanco bez kontrasygnaty Skarbnika Powiatu; deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Powiatu).
9. Celem zbadania zdolności kredytowej Zamawiający udostępnia w załączniku nr 1 do SWZ dokumenty dotyczące sytuacji finansowej Zamawiającego.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.

Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potrzeb Wykonawców danych i informacji w postaci przetworzonej wg wzorów i wytycznych wynikających z wewnętrznych uregulowań wykonawców (w tym formularzy oceny zdolności kredytowej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221980,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400189,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221980,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK SPÓŁDZIELCZY W ANDRESPOLU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000502664

7.3.3) Ulica: ROKICIŃSKA

7.3.4) Miejscowość: ANDRESPOL

7.3.5) Kod pocztowy: 95-020

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221980,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2037-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.