eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów i NNW dla Miasta Radomsko oraz wybranych jednostek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów i NNW dla Miasta Radomsko oraz wybranych jednostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: PWS Konstanta S.A.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9370006146

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Warszawska 153

1.11.4.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.11.5.) Kod pocztowy: 43-300

1.11.6.) Województwo: śląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: z.nowak@pwskonstanta.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów i NNW dla Miasta Radomsko oraz wybranych jednostek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b2701a2-f594-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040113/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia odpowiedzialości cywilnej, pojazdów i NNW dla Miasta Radomska i wyranych jednostek w okresie 1.12.2024-30.11.2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b2701a2-f594-11ee-b016-82aaee56c84c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ:
2.1.za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, lub
2.2. poczty elektronicznej z.nowak@pwskonstanta.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Oferty należy złożyć za pomocą platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/ Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: z.nowak@pwskonstanta.pl
6. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwane „RODO”, zamawiający, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, telefon: 44 685 45 00, 44 685 45 10, 44 685 45 20; e-mail: um@radomsko.pl,
2) z inspektorem ochrony danych osobowych lub zastępcą inspektora danych w Gminie Miasto Radomsko można się kontaktować pod adresem e-mail: abi@radomsko.pl, telefonicznie pod numerem telefonu 44 685 44 72 lub pisemnie na adres siedziby.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem pod nazwą „Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów i NNW dla Miasta Radomsko oraz wybranych jednostek”, numer PZP.271.1.7.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
1) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ust. 1 PZP, lub dokumentacja z realizacji zadania, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa w tym ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej lub na podstawie umów zawartych z administratorem.
2) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 lub ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy ubezpieczenia przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane osobowe będą archiwizowane również zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w tym przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń.
3. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
4. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
5. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
6. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP.
*** Wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.1.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Ubezpieczenia mienia i OC
1 Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych.
2 Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.
3 Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu.
4 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz z tytułu posiadania mienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Postanowienia dotyczące opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy dla tej części zamówienia.
Opcja zwiększająca (doubezpieczenia) - 10% składki za zamówienie podstawowe.
Opcja zmniejszająca - 20% składki za zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający w Części 1 przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, dotychczasowemu wykonawcy usług (wykonawcy któremu zostanie udzielone zamówienie), zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do usług objętych przedmiotowym zamówieniem, o całkowitej wartości wynoszącej 5% wartości zamówienia (zamówienia podstawowego). Zakres usług obejmuje ubezpieczenia podobne do ubezpieczeń wchodzących w skład przedmiotowego zamówienia. Warunkiem udzielania tego zamówienia będą uzasadnione potrzeby zamawiającego wynikające z jego bieżącej działalności.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo.
Oferty (ważne, niepodlegające odrzuceniu) zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria przypisując im odpowiednią wagę:
Kryterium nr 1: Cena - 60 pkt /waga 60%
Kryterium nr 2: Warunki dodatkowe – 40 pkt / waga 40%
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczonych w sposób następujący:
P = Pc + Pk
gdzie:
P – ogólna liczba punktów
Pc - punkty otrzymane w kryterium „Cena”
Pk - punkty otrzymane w kryterium „Warunki dodatkowe”
Kryterium nr 1 „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym ceny za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie objętym SWZ. Punkty, które otrzyma oferta w kryterium „Cena” będą liczone według wzoru:
Pc = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert ważnych niepodlegających odrzuceniu/cena oferty badanej)*0,6 (60%)*100
P_c – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 1.

Kryterium nr 2 „Warunki dodatkowe” punkty za to kryterium zostaną przyznane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu oferty. Ocena dokonana zostanie na podstawie sumy uzyskanych punktów za warunki dodatkowe. Brak oświadczenia wykonawcy (pozostawienie niewypełnionego miejsca) przy warunkach dodatkowych, zostanie uznany przez zamawiającego za „bez zmian” i akceptacje wyłączenie warunku minimalnego z OPZ – oraz przyznanie 0 punków. Zaakceptowanie (podanie TAK) oznacza akceptacje wybranych klauzul fakultatywnych i będzie tożsame z zastosowaniem treści tych klauzul w umowie ubezpieczenia. Treść klauzul fakultatywnych stanowiących warunki dodatkowe została podana w opisie ubezpieczanych ryzyk w odpowiednim załączniku do SWZ: dla Części 1: w załączniku A do SWZ, dla Części 2: w załączniku B do SWZ, dla Części 3: w załączniku C do SWZ, dla Części 4: w załączniku D do SWZ, dla Części 5: w załączniku E do SWZ.

Wyliczenie liczby przyznanych punktów w kryterium nr 2: warunki dodatkowe:
P_k=F_o/F_n x W_k x 100
Pk - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 2
Fo - łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę za zaakceptowanie wybranych klauzul fakultatywnych
Fn - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów za zaakceptowanie wszystkich klauzul fakultatywnych
Wk - waga kryterium nr 2 (40%) w postaci ułamka dziesiętnego (0,40)

Szczegółowy sposób oceny ofert opisany został w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki dodatkowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej
1 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej z tytułu prowadzenia działalności oraz z tytułu posiadania mienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo.
Oferty (ważne, niepodlegające odrzuceniu) zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria przypisując im odpowiednią wagę:
Kryterium nr 1: Cena - 60 pkt /waga 60%
Kryterium nr 2: Warunki dodatkowe – 40 pkt / waga 40%
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczonych w sposób następujący:
P = Pc + Pk
gdzie:
P – ogólna liczba punktów
Pc - punkty otrzymane w kryterium „Cena”
Pk - punkty otrzymane w kryterium „Warunki dodatkowe”
Kryterium nr 1 „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym ceny za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie objętym SWZ. Punkty, które otrzyma oferta w kryterium „Cena” będą liczone według wzoru:
Pc = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert ważnych niepodlegających odrzuceniu/cena oferty badanej)*0,6 (60%)*100
P_c – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 1.

Kryterium nr 2 „Warunki dodatkowe” punkty za to kryterium zostaną przyznane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu oferty. Ocena dokonana zostanie na podstawie sumy uzyskanych punktów za warunki dodatkowe. Brak oświadczenia wykonawcy (pozostawienie niewypełnionego miejsca) przy warunkach dodatkowych, zostanie uznany przez zamawiającego za „bez zmian” i akceptacje wyłączenie warunku minimalnego z OPZ – oraz przyznanie 0 punków. Zaakceptowanie (podanie TAK) oznacza akceptacje wybranych klauzul fakultatywnych i będzie tożsame z zastosowaniem treści tych klauzul w umowie ubezpieczenia. Treść klauzul fakultatywnych stanowiących warunki dodatkowe została podana w opisie ubezpieczanych ryzyk w odpowiednim załączniku do SWZ: dla Części 1: w załączniku A do SWZ, dla Części 2: w załączniku B do SWZ, dla Części 3: w załączniku C do SWZ, dla Części 4: w załączniku D do SWZ, dla Części 5: w załączniku E do SWZ.

Wyliczenie liczby przyznanych punktów w kryterium nr 2: warunki dodatkowe:
P_k=F_o/F_n x W_k x 100
Pk - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 2
Fo - łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę za zaakceptowanie wybranych klauzul fakultatywnych
Fn - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów za zaakceptowanie wszystkich klauzul fakultatywnych
Wk - waga kryterium nr 2 (40%) w postaci ułamka dziesiętnego (0,40)

Szczegółowy sposób oceny ofert opisany został w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki dodatkowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Ubezpieczenie NNW strażaków
1 Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych.
2 Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Postanowienia dotyczące opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy dla tej części zamówienia.
Opcja zwiększająca (doubezpieczenia) - 10% składki za zamówienie podstawowe.
Opcja zmniejszająca - 20% składki za zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo.
Oferty (ważne, niepodlegające odrzuceniu) zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria przypisując im odpowiednią wagę:
Kryterium nr 1: Cena - 60 pkt /waga 60%
Kryterium nr 2: Warunki dodatkowe – 40 pkt / waga 40%
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczonych w sposób następujący:
P = Pc + Pk
gdzie:
P – ogólna liczba punktów
Pc - punkty otrzymane w kryterium „Cena”
Pk - punkty otrzymane w kryterium „Warunki dodatkowe”
Kryterium nr 1 „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym ceny za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie objętym SWZ. Punkty, które otrzyma oferta w kryterium „Cena” będą liczone według wzoru:
Pc = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert ważnych niepodlegających odrzuceniu/cena oferty badanej)*0,6 (60%)*100
P_c – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 1.

Kryterium nr 2 „Warunki dodatkowe” punkty za to kryterium zostaną przyznane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu oferty. Ocena dokonana zostanie na podstawie sumy uzyskanych punktów za warunki dodatkowe. Brak oświadczenia wykonawcy (pozostawienie niewypełnionego miejsca) przy warunkach dodatkowych, zostanie uznany przez zamawiającego za „bez zmian” i akceptacje wyłączenie warunku minimalnego z OPZ – oraz przyznanie 0 punków. Zaakceptowanie (podanie TAK) oznacza akceptacje wybranych klauzul fakultatywnych i będzie tożsame z zastosowaniem treści tych klauzul w umowie ubezpieczenia. Treść klauzul fakultatywnych stanowiących warunki dodatkowe została podana w opisie ubezpieczanych ryzyk w odpowiednim załączniku do SWZ: dla Części 1: w załączniku A do SWZ, dla Części 2: w załączniku B do SWZ, dla Części 3: w załączniku C do SWZ, dla Części 4: w załączniku D do SWZ, dla Części 5: w załączniku E do SWZ.

Wyliczenie liczby przyznanych punktów w kryterium nr 2: warunki dodatkowe:
P_k=F_o/F_n x W_k x 100
Pk - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 2
Fo - łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę za zaakceptowanie wybranych klauzul fakultatywnych
Fn - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów za zaakceptowanie wszystkich klauzul fakultatywnych
Wk - waga kryterium nr 2 (40%) w postaci ułamka dziesiętnego (0,40)

Szczegółowy sposób oceny ofert opisany został w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki dodatkowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Ubezpieczenie pojazdów
1 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów.
2 Ubezpieczenie AUTO-CASCO.
3 Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów.
4 Ubezpieczenie Assistance.
5 Ubezpieczenie szyb samochodowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Postanowienia dotyczące opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy dla tej części zamówienia.
Opcja zwiększająca (doubezpieczenia) - 10% składki za zamówienie podstawowe.
Opcja zmniejszająca - 30% składki za zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo.
Oferty (ważne, niepodlegające odrzuceniu) zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria przypisując im odpowiednią wagę:
Kryterium nr 1: Cena - 60 pkt /waga 60%
Kryterium nr 2: Warunki dodatkowe – 40 pkt / waga 40%
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczonych w sposób następujący:
P = Pc + Pk
gdzie:
P – ogólna liczba punktów
Pc - punkty otrzymane w kryterium „Cena”
Pk - punkty otrzymane w kryterium „Warunki dodatkowe”
Kryterium nr 1 „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym ceny za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie objętym SWZ. Punkty, które otrzyma oferta w kryterium „Cena” będą liczone według wzoru:
Pc = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert ważnych niepodlegających odrzuceniu/cena oferty badanej)*0,6 (60%)*100
P_c – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 1.

Kryterium nr 2 „Warunki dodatkowe” punkty za to kryterium zostaną przyznane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu oferty. Ocena dokonana zostanie na podstawie sumy uzyskanych punktów za warunki dodatkowe. Brak oświadczenia wykonawcy (pozostawienie niewypełnionego miejsca) przy warunkach dodatkowych, zostanie uznany przez zamawiającego za „bez zmian” i akceptacje wyłączenie warunku minimalnego z OPZ – oraz przyznanie 0 punków. Zaakceptowanie (podanie TAK) oznacza akceptacje wybranych klauzul fakultatywnych i będzie tożsame z zastosowaniem treści tych klauzul w umowie ubezpieczenia. Treść klauzul fakultatywnych stanowiących warunki dodatkowe została podana w opisie ubezpieczanych ryzyk w odpowiednim załączniku do SWZ: dla Części 1: w załączniku A do SWZ, dla Części 2: w załączniku B do SWZ, dla Części 3: w załączniku C do SWZ, dla Części 4: w załączniku D do SWZ, dla Części 5: w załączniku E do SWZ.

Wyliczenie liczby przyznanych punktów w kryterium nr 2: warunki dodatkowe:
P_k=F_o/F_n x W_k x 100
Pk - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 2
Fo - łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę za zaakceptowanie wybranych klauzul fakultatywnych
Fn - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów za zaakceptowanie wszystkich klauzul fakultatywnych
Wk - waga kryterium nr 2 (40%) w postaci ułamka dziesiętnego (0,40)

Szczegółowy sposób oceny ofert opisany został w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki dodatkowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 Ubezpieczenie pojazdów OSP
1 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów.
2 Ubezpieczenie AUTO-CASCO.
3 Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Postanowienia dotyczące opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy dla tej części zamówienia.
Opcja zwiększająca (doubezpieczenia) - 10% składki za zamówienie podstawowe.
Opcja zmniejszająca - 30% składki za zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo.
Oferty (ważne, niepodlegające odrzuceniu) zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria przypisując im odpowiednią wagę:
Kryterium nr 1: Cena - 60 pkt /waga 60%
Kryterium nr 2: Warunki dodatkowe – 40 pkt / waga 40%
Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczonych w sposób następujący:
P = Pc + Pk
gdzie:
P – ogólna liczba punktów
Pc - punkty otrzymane w kryterium „Cena”
Pk - punkty otrzymane w kryterium „Warunki dodatkowe”
Kryterium nr 1 „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym ceny za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie objętym SWZ. Punkty, które otrzyma oferta w kryterium „Cena” będą liczone według wzoru:
Pc = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert ważnych niepodlegających odrzuceniu/cena oferty badanej)*0,6 (60%)*100
P_c – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 1.

Kryterium nr 2 „Warunki dodatkowe” punkty za to kryterium zostaną przyznane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu oferty. Ocena dokonana zostanie na podstawie sumy uzyskanych punktów za warunki dodatkowe. Brak oświadczenia wykonawcy (pozostawienie niewypełnionego miejsca) przy warunkach dodatkowych, zostanie uznany przez zamawiającego za „bez zmian” i akceptacje wyłączenie warunku minimalnego z OPZ – oraz przyznanie 0 punków. Zaakceptowanie (podanie TAK) oznacza akceptacje wybranych klauzul fakultatywnych i będzie tożsame z zastosowaniem treści tych klauzul w umowie ubezpieczenia. Treść klauzul fakultatywnych stanowiących warunki dodatkowe została podana w opisie ubezpieczanych ryzyk w odpowiednim załączniku do SWZ: dla Części 1: w załączniku A do SWZ, dla Części 2: w załączniku B do SWZ, dla Części 3: w załączniku C do SWZ, dla Części 4: w załączniku D do SWZ, dla Części 5: w załączniku E do SWZ.

Wyliczenie liczby przyznanych punktów w kryterium nr 2: warunki dodatkowe:
P_k=F_o/F_n x W_k x 100
Pk - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 2
Fo - łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę za zaakceptowanie wybranych klauzul fakultatywnych
Fn - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów za zaakceptowanie wszystkich klauzul fakultatywnych
Wk - waga kryterium nr 2 (40%) w postaci ułamka dziesiętnego (0,40)

Szczegółowy sposób oceny ofert opisany został w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki dodatkowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące;
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, posiadał zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w grupie ubezpieczeń:
1 w Części 1: 8, 9 i 13 Działu II Załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
2 w Części 2: 13 Działu II Załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
3 w Części 3: 1 i 2 Działu II Załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
4 w Części 4: 1, 2, 3, 10 i 18 Działu II Załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
5 w Części 5: 1, 2, 3 i 10 Działu II Załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenie składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Ponieważ zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych, ww. oświadczenie stanowi jedyny dowód brany pod uwagę podczas weryfikacji sytuacji podmiotowej wykonawcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Należy złożyć:
1. Formularz oferty - właściwy dla danej części zamówienia
2. Pełnomocnictwo - o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
3. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiający wymaga, aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia, przedstawili zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców (np. umowę
konsorcjum, poolu lub inną umowę o podobnym charakterze, w szczególności umowę o współpracy).
6. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiada
uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w wymaganym zakresie.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się:
w projekcie umowy:
1. załącznik nr 3.1. do SWZ (dla Części 1),
2. załącznik nr 3.2 do SWZ (dla Części 2),
3. załącznik nr 3.3. do SWZ (dla Części 3),
4. załącznik nr 3.4. do SWZ (dla Części 4)
5. załącznik nr 3.5. do SWZ (dla Części 5).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Miasto Radomsko dnia 5 marca 2024 r. zostało na podstawie „Porozumienia w zakresie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego” jako zamawiający wyznaczony, upoważnione do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu i na rzecz wszystkich zamawiających (wskazani w Rozdział 2 pkt 2.1. – 2.4 SWZ), włącznie z prawem do udzielenia zamówienia publicznego. Szczegółowe dane znajdują się w dokumentach zamówienia.
2 W odniesieniu do umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku niniejszego postępowania, czynności brokerskie, związane z doradzaniem, proponowaniem lub wykonywaniem innych czynności przygotowawczych zmierzających do zawarcia umowy, w tym udzielaniem pomocy w administrowaniu umową i jej wykonywaniu, także w sprawach o odszkodowanie, wykonuje broker ubezpieczeniowy PWS Konstanta S.A.
3 Termin wykonania zamówienia
3.1 Umowa zostanie zawarty na okres wynoszący 24 miesięcy, w Części 1, 2, 4 i 5 nie wcześniej niż od dnia 1 grudnia 2024 r. do dnia 30 listopada 2026 r., a w Części 3 nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
3.2 Sumy ubezpieczenia (gwarancyjne) wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, dotyczą każdego dwunastomiesięcznego okresu ubezpieczenia (okresu rozliczeniowego) z zastrzeżeniem możliwości zmiany (aktualizacji) podanych sum ubezpieczenia zgodnie z SWZ.
3.3 Szczegółowe okresy ubezpieczenia opisano w projektowanych postanowieniach umowy oraz opisie przedmiotu zamówienia.
4. Podstawy wykluczenia z postępowania określono w SWZ:
4.1. art. 108 ustawy PZP
4.2. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, z postępowania wyklucza się: wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy e-Zamówienia, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert . Taka oferta zostanie uznana przez
zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.