eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNE PUBLICZNE POGOTOWIE RATUNKOWE W KROŚNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370441499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grodzka 45

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 134366113

1.5.8.) Numer faksu: +48 134323082

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pogotowie.ratunkowe@999krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.999krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://999krosno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28ff8716-4204-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00121468/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup leków dla SPPR w Krośnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPPR/ZP/4/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 324074,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

określono w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443154,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443154,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 443154,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230

7.3.3) Ulica: Hubska 44

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 443154,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie zostało wycenione na kwotę 350 000,00 PLN brutto i 324074,08 PLN netto. Złożono jedną ofertę o wartości 443154,13 PLN netto i 478606, 48 PLN brutto. Różnica wynosi 128 606, 48 zł na okres 2 lat.
Wartość leków została oszacowana przez Zamawiającego na podstawie Umowy na dostawę leków z dnia 23. 11. 2020. Z uwagi na dynamicznie zmieniające się ceny (wyższe niż obowiązujące w ww. umowie) Zamawiający nie był w stanie oszacować dokładnie wartości zamówienia.
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp z 11 września 2019 r., (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129) w przypadku gdy wartość najniższej oferty złożonej przez Wykonawców przekracza wartość kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – postępowanie można unieważnić chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Aby zabezpieczyć ciągłość dostaw leków, Komisja przetargowa wnioskuje o zapewnienie dodatkowej kwoty 128 606, 48 zł, stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą jaka Zamawiający zapanował na realizację zamówienia, a kwotą faktyczną zaproponowaną przez Wykonawcę.
Wniosek Komisji został zaakceptowany przez p.o. Głównego Księgowego oraz p.o. Dyrektora SPPR w Krośnie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.