eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dominów › Asfaltowanie dróg gminnych w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Asfaltowanie dróg gminnych w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dominów

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760

1.5.8.) Numer faksu: 81-75-18-650

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-619bafc3-c0e9-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Asfaltowanie dróg gminnych w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-619bafc3-c0e9-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028015/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Asfaltowanie dróg gminnych w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086176

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Wólce Abramowickiej ul. Mieczykowa.
1.Zakres robót w szczególności polega na wykonaniu następujących robót drogowych:
- robót pomiarowych w tym: geodezyjnego wskazania granicy pasa drogowego o konstrukcji jak niżej:
Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni bitumicznej na długości 233 mb, szerokości 3,0 m i grubości 6 cm oraz wzmocnienie istniejącej w-wy podbudowy poprzez wykonanie w-wy podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem lub wapnem metodą na miejscu o grubości 25 cm na szerokości 4,0 m i wytrzymałości Rm = 2,5 MPa oraz górnej w-wy podbudowy z kruszywa 0/31,5 mm i gr.10 cm.
- oznakowanie pionowe drogi zgodnie z projektem SOR (projekt zostanie przedstawiony wybranemu
Wykonawcy robót w dniu podpisania umowy);
- inwentaryzację geodezyjną.
2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.przedmiary robót budowlanych na poszczególne odcinki dróg wymienione w Części 1 i 2 zamówienia.
3. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże wykonawcy projekty stałej organizacji ruchu na poszczególne odcinki dróg.
4. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.
Część 1 zamówienia jest planowana do dofinansowania przy udziale ze środków celowych budżetu Województwa Lubelskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 236634,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Asfaltowanie dróg na odcinkach w poszczególnych miejscowościach:
1) Ćmiłów - droga gminna nr 112475L przy ul. Rumiankowej (w kierunku ks. Wachowskiego ) na odcinku o dł. 192mb , szerokość nawierzchni 3,0 m;
2) Dominów - droga dojazdowa (od ul. Wichrowej do dr. powiatowej , dz., ew. 126/11 i 127/1) na odcinku dł. 272mb, szerokość nawierzchni 3,5 m oraz 1 próg zwalniający asfaltowy wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym;
3) Dominów - droga dojazdowa przy ulicy Brylantowej – odcinek dł. 275mb, szerokość nawierzchni 3,5 m;
4) Kalinówka - droga dojazdowa przy ul. Różanej na odcinku o dł. 371mb, szerokość nawierzchni 4,0 m;
5) Kazimierzówka –droga dojazdowa przy ulicy Cienistej na odcinku o długości 349 mb, szerokość nawierzchni 3 m;
6) Wilczopole – droga dojazdowa nad polami w kierunku Dominowa na działkach nr 172, 166, 115/18 na odcinku dł. 120 mb szerokość nawierzchni 3,0 m.
2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.przedmiary robót budowlanych na poszczególne odcinki dróg wymienione w Części 1 i 2 zamówienia.
3. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże wykonawcy projekty stałej organizacji ruchu na poszczególne odcinki dróg.
4. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.
Część 2 zamówienia będzie finansowana z środków własnych gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1503015,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238960,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415462,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238960,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJTAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641789136

7.3.3) Ulica: Siennica Nadolna 49

7.3.4) Miejscowość: Siennica Nadolna

7.3.5) Kod pocztowy: 22-302

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238960,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1502781,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2078539,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1502781,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJTAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641789136

7.3.3) Ulica: Siennica Nadolna 49

7.3.4) Miejscowość: Siennica Nadolna

7.3.5) Kod pocztowy: 22-302

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1502781,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.