eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Przebudowa wewnętrznych instalacji wodociągowej oraz kanalizacyjnej w budynku Urzędu Miasta Jelenia Góra przy ul. Sudeckiej 29 w Jeleniej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wewnętrznych instalacji wodociągowej oraz kanalizacyjnej w budynku Urzędu Miasta Jelenia Góra przy ul. Sudeckiej 29 w Jeleniej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wewnętrznych instalacji wodociągowej oraz kanalizacyjnej w budynku Urzędu Miasta Jelenia Góra przy ul. Sudeckiej 29 w Jeleniej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1812cec8-c9a0-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088502/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja budynku Urzędu Miasta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102091

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 280051,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie wewnętrznych instalacji wodociągowej oraz kanalizacyjnej w budynku Urzędu Miasta Jelenia Góra przy ul. Sudeckiej 29 w Jeleniej Górze.
Wskazany wyżej budynek jest nieruchomością wolnostojącą, składającą się z dwóch głównych skrzydeł i łącznika, posiadającą 4 wejścia.
Do przedmiotowej nieruchomości przylegają trzy parkingi.
Budynek pełni funkcję usługową, znajdują się w nim czynne wydziały Urzędu Miasta Jelenia Góra.
Na każdej kondygnacji znajdują się pomieszczenia biurowe oraz węzły sanitarne z umywalkami oraz toaletami. W piwnicach znajdują się archiwa oraz pomieszczenia techniczne i magazynowe.
Budynek znajduje się na obszarze układu urbanistycznego południowe przedmieście miasta Jelenia Góra wpisanego do rejestru zabytków, a także jest ujęty w Gminnej ewidencji zabytków.

2. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania budżetowego pn.: „Modernizacja budynku Urzędu Miasta”.

3. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmujący przedmiot niniejszego zamówienia ujęty w Tomie III SWZ został opisany w dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektowe EKO-KARAT, ul. Warszawska 12, 58-500 Jelenia Góra.

4. W ramach zamówienia należy wykonać m.in.:
1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
2) roboty w zakresie wykonania prac instalacyjnych w obrębie wody zimnej i ciepłej,
3) roboty w zakresie wykonania prac instalacyjnych w obrębie kanalizacji sanitarnej,
4) roboty – izolacyjne rur i urządzeń c.o. na poziomie strychów w budynku A i B,
5) wymianę 2 szt. grzejników c.o. na łączniku pomiędzy budynkami A i B.
UWAGA:
Z uwagi na fakt, że zakres zleconych robót jest mniejszy niż ujęty w dokumentacji projektowej załączona dokumentacja jest wiążąca w zakresie wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia – Tom III SWZ.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223692,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223692,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223692,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNERGIS INSTALACJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8863020521

7.3.3) Ulica: Hetmańska 70C

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-316

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223692,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Planowany termin wykonania zamówienia tj. przedmiotu umowy ustala się do 2 miesięcy licząc od daty zawarcia niniejszej umowy, tj. do dnia 10.06.2024 r. (data podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych).
2. Wykonawca zobowiązany jest na co najmniej 7 dni przed terminem wskazanym w ust. 1 tj. do dnia 03.06.2024 r. zakończyć wykonywanie robót budowlanych i zgłosić pisemnie Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.