eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wyry realizujących w roku szkolnym 2023/2024 obowiązek szkolny/ obowiązek nauki wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wyry realizujących w roku szkolnym 2023/2024 obowiązek szkolny/ obowiązek nauki wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 3256831

1.5.8.) Numer faksu: 032 3256809

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wyry realizujących w roku szkolnym 2023/2024 obowiązek szkolny/ obowiązek nauki wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f60a880-1410-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039267/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wyry realizujących obowiązek szkolny/obowiązek nauki do szkół

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f60a880-1410-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wyry.pl (nie dotyczy składnia ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem:
1) formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
2) poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl.
Podczas komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiający lub Wykonawca na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości. W przypadku niepotwierdzenia ze strony Wykonawcy odbioru przesłanych wiadomości (pomimo takiego żądania ze strony Zamawiającego) Zamawiający uzna, że wiadomość została skutecznie przekazana Wykonawcy.
UWAGA:
W celu skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania, przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji sugeruje się, aby Wykonawcy kierowali korespondencję do Zamawiającego na adres: przetargi@wyry.pl.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom wezwania, zawiadomienia i informacje na adres e-mail Wykonawcy, wskazany przez niego w Formularzu Oferty.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania poczty elektronicznej wskazanej przez niego w Formularzu Oferty, gdyż korespondencja od Zamawiającego może trafić do folderu SPAM.
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/regulamin/#regulamin-serwisu.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w:
1) rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452),
2) rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.2020.2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy z siedzibą przy ul. Głównej 133, 43-175 Wyry, reprezentowany przez Wójta Gminy Wyry, email: urzad@wyry.pl; 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych można uzyskać pod adresem e-mail: inspektorodo@wyry.pl lub pod nr telefonu: (32) 325 68 00; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wyry realizujących w roku szkolnym 2023/2024 obowiązek szkolny/ obowiązek nauki wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu”, Nr postępowania IZP.271.8.2023, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz gwarancji i rękojmi udzielonych przez Wykonawcę. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjne, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna została zawarta jak wyżej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.8.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia jest przewóz uczniów niepełnosprawnych, wraz zapewnieniem opieki w czasie przewozu, realizujących w roku szkolnym 2023/2024 obowiązek szkolny/ obowiązek nauki w:
1. Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie przy ul. Pokoju 4A, 43-190 Mikołów oraz Szkole Podstawowej nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Łaziskach Górnych przy ul. Wyrskiej 4, 43-173 Łaziska Górne – trasa 1,
2. Zespole Szkół Specjalnych Nr 8 w Tychach przy ul. Edukacji 21, 43-100 Tychy oraz Niepublicznej Szkole Podstawowej „Otwarte Okno” przy ul. Paprocańskiej 84, 43-100 Tychy, – trasa 2,
3. Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Wyrach przy ul. ks. F. Bojdoła 3a, 43-175 Wyry oraz Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym przy ul. Słowackiego 21C, 43-190 Mikołów – trasa 3.
B. Termin i czas realizacji usługi:
1. Termin realizacji usługi:
a) od dnia 05.09.2023 r. do dnia 20.06.2024 r. (przewidywana liczba dni na realizację usługi wynosi 184 dni) dla trasy nr 1,
b) od dnia 05.09.2023 r. do dnia 28.06.2024 r. (przewidywana liczba dni na realizację usługi wynosi 206 dni) dla trasy nr 2,
c) od dnia 05.09.2023 r. do dnia 31.08.2024 r. (przewidywana liczba dni na realizację usługi wynosi 221 dni) dla trasy nr 3.
2. Przewozy uczniów będą się odbywać w dni robocze, wynikające z zajęć szkolnych.
3. Przewozy będą się odbywać 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku oprócz dni zatwierdzonych przez ministra właściwego ds. oświaty oraz dyrektora szkoły/placówki jako dni wolne od zajęć szkolnych.
4. Przewozy nie będą się odbywać w czasie ferii, przerw świątecznych oraz w dni wolne od zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych. W przypadku odrabiania zajęć w soboty lub inne dni – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy także w sobotę lub inne wskazane dni.
C. Przewidywana liczba uczniów oraz przewidywana liczba kilometrów:
1. Przewóz obejmuje łącznie 20 uczniów niepełnosprawnych, w tym:
a) 8 uczniów do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie i 1 ucznia do Szkoły Podstawowej nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Łaziskach Górnych oraz odwóz do domu po zakończonych zajęciach – trasa 1, tj. ok. 42 km dziennie, czyli rocznie ok. 7 728 km,
b) 2 uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 8 w Tychach i 4 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Otwarte Okno” w Tychach oraz odwóz do domu po zakończonych zajęciach – trasa 2, tj. ok. 32 km dziennie, czyli rocznie ok. 6 592 km,
c) 4 uczniów do OREW w Wyrach przy ul. ks. F. Bojdoła 3a w Wyrach i 1 ucznia do OREW w Mikołowie przy ul. Słowackiego 21C w Mikołowie – trasa 3, tj. ok. 38 km dziennie, czyli rocznie ok. 8 398 km.
D. Ogólne warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca winien posiadać aktualną licencję na prowadzenie zarobkowego przewozu osób na terenie kraju.
2. Wykonawca winieni się wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty wykonywał min. 2 usługi w zakresie dowozu osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych. Okres wykonywania każdej usługi nie może być krótszy niż 9 miesięcy,
3. Wykonawca winien zatrudnić minimum 3 kierowców do realizacji przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, wymaganych przepisami prawa.
4. Wykonawca winien zatrudnić minimum 3 pełnoletnie posiadające zaświadczenie lekarskie potwierdzające zdolność do sprawowania opieki nad dziećmi w czasie realizacji zamówienia.
5. Wykonawca winien dysponować co najmniej 3 samochodami osobowymi:
a) wyprodukowanymi nie później niż w 2013 roku, o liczbie miejsc umożliwiających realizację zamówienia wraz z zabezpieczeniem ilości miejsc rezerwowych określonych dla każdej z tras,
b) spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób - ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
c) wyposażonymi w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa oraz foteliki bezpieczeństwa lub inne urządzenia dostosowane do potrzeb uczniów,
d) samochód przewożący uczniów na trasie nr 3 będzie przystosowany do przewozu wózka inwalidzkiego poprzez: podjazd na wózek inwalidzki, specjalistyczne mocowanie wózka inwalidzkiego do podłogi pojazdu, trzypunktowy pas bezpieczeństwa dla osoby przewożonej na wózku inwalidzkim, wciągarkę elektryczną do wózka inwalidzkiego. W pojeździe musi być stały dostęp opiekuna do ucznia przewożonego na wózku. Na powyższe wyposażenie Wykonawca musi posiadać stosowne homologacje i atesty,
e) każdy z samochodów winien posiadać w całym czasie trwania umowy aktualne ubezpieczenia pojazdów w zakresie ubezpieczenia OC zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i NNW, a nadto zobowiązuje się, iż tymi pojazdami będzie realizował przewozy.
f) Wykonawca winien zapewnić minimum 3 miejsca rezerwowe w pojeździe użytkowanym na każdej trasie.
6. Koszty dojazdu do pierwszego punktu na każdej trasie oraz koszty powrotu z ostatniego punktu na każdej trasie nie będą opłacane przez Zamawiającego,
7. Wykonawca zobowiązany jest raz dziennie:
a) rano zawieźć uczniów do szkoły/placówki,
b) po południu przywieźć uczniów ze szkoły/placówki.
8. Przewiduje się możliwość zwiększenia ilości przewożonych uczniów, zmianę trasy na terenie Gminy Wyry oraz zmianę adresów szkół, do których dowożeni są uczniowie. Zwiększenie liczby dowożonych uczniów będzie miało zastosowanie w przypadkach zgłoszenia przez rodziców/opiekunów prawnych nowych uczniów do dowozu lub zmiany szkoły przez ucznia (w przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów oraz wyznaczenia innej trasy przewozu niż wyznaczona niniejszej SWZ, kwota wynagrodzenia za przewóz dodatkowych uczniów ulegnie zmianie. W wymienionym przypadku podstawą wyliczenia kosztu przewozu ucznia będzie dodatkowa ilość kilometrów pomnożona przez cenę jednostkową za 1 kilometr podany w ofercie wykonawcy dla jednej z trzech wyznaczonych tras przewozu uczniów).
9. Zamawiający nie wyraża (bez pisemnego zezwolenia) zgody na łączenie dowozu z dowozem realizowanym w innej jednostki samorządu terytorialnego.
10. Zamawiający (na pisemny wniosek Wykonawcy) wyrazi zgodę na łączenie dowozu z dowozem realizowanym w innej jednostce samorządu terytorialnego na następujących warunkach:
a) z chwilą rozpoczęcia dowozu łączonego cena za wozokilometr wynosi 75% ceny oferowanej przez Wykonawcę,
b) dziecko może być odbierane przez kierowcę maksymalnie o 30 minut wcześniej, niż gdyby dowóz był realizowany bez łączenia z innym zamówieniem,
c) dziecko nie może oczekiwać w szkole na odwóz do domu dłużej niż 1 godzinę lekcyjną ponad czas, gdyby dowóz był realizowany bez łączenia z innym zamówieniem.
E. Wymagania dotyczące opiekuna uczniów w czasie przewozu:
1. Wykonawca zapewnia opiekę osoby pełnoletniej nad uczniami podczas ich przewozu.
2. Opiekunem uczniów podczas przewozu może być osoba:
a) pełnoletnia,
b) sprawna fizycznie,
c) nie karana,
d) posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
e) nie widniejąca w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
3. Wymagania dotyczące opiekuna:
a) Wykonawca zapewnia opiekę osoby pełnoletniej nad uczniami podczas ich przewozu, pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, zapięciu pasów oraz doprowadzenie do budynku szkoły/placówki, przekazanie pod opiekę wychowawcom i odebranie po zakończonych zajęciach, przekazanie pod opiekę rodzicom/wyznaczonym opiekunom prawnym,
b) realizacja ewentualnych zaleceń lekarzy, pedagogów lub wskazań rodziców/opiekunów prawnych w czasie całego przewozu (łącznie z odbieraniem i przekazywaniem dzieci),
c) opiekun musi posiadać zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy w charakterze opiekuna uczniów. Wykonawca zobowiązuje się posiadać takie zaświadczenie dla każdego opiekuna, w czasie całego trwania umowy.
F. Wymagania dotyczące kierowcy:
1. Kierowca winien posiadać stosowne uprawnienia do kierowania pojazdem, którym realizowane są przejazdy uczniów.
2. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem uczniów.
3. Kierowca współpracuje z opiekunem w celu zapewnienia bezpieczeństwa w czasie przewozu uczniów.
4. Kierowca nie widnieje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
G. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-05 do 2024-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w dniu składania ofert oraz przez czasokres do dnia zawarcia umowy:
a) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdz. XII i XIII SWZ,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w niniejszym rozdziale.
2. Na podstawie art. 112 Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie),
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie),
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- zrealizował minimum 2 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia polegające na dowozie uczniów niepełnosprawnych do szkół, usługa winna być wykonywana w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 9 miesięcy.
b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- jednym pojazdem wyposażonym: w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na każdym fotelu, o liczbie miejsc siedzących minimum 18 – Trasa nr 1,
- jednym pojazdem wyposażonym: w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na każdym fotelu, o liczbie miejsc siedzących minimum 9 – Trasa nr 2,
- jednym pojazdem wyposażonym: w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na każdym fotelu, podjazd na wózek inwalidzki, specjalistyczne mocowania wózka inwalidzkiego do podłogi pojazdu, trzypunktowy pas bezpieczeństwa dla osoby przewożonej na wózku inwalidzkim, wciągarka elektryczna do wózka inwalidzkiego, o liczbie miejsc siedzących minimum 9 – Trasa nr 3.
c) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia:
- minimum 3 kierowców i minimum 3 opiekunów uczniów, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie wymaga się złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Oświadczenia i dokumenty Wykonawcy składane na wezwanie Zamawiającego:
1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) licencji na wykonywanie krajowego drogowego osób wydanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, lub są wykonywane – załącznik nr 5 do SWZ.
3) dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy.
4) wykaz narzędzi (pojazdów), wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi – załącznik nr 6 do SWZ.
5) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. Wzór wykazu osób stanowi – załącznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zgodnie z art. 58 Pzp podmioty występujące wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. Powinno ono jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika (może to być lider).
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4 i 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
7. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego Pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców.
8. W sytuacji gdyby została wybrana jako najkorzystniejsza oferta podmiotów występujących wspólnie Pełnomocnik zobowiązany jest przed terminem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego dostarczyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów tj.:
a) przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do przedstawienia umowy spółki cywilnej,
b) podmioty występujące wspólnie jako konsorcjum zobowiązane są do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
9. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.
10. W przypadku składania jednej oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełniania umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z warunkami podanymi w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załączniki nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprze Platformę e-Zamówienia, adres: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy do wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego tj. Zamawiający wykluczy z postępowania:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w 11 związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006”, i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.