eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelec › Przebudowa drogi gminnej nr 497018P w m. Ruszków Pierwszy poprzez utwardzenie pobocza



Ogłoszenie z dnia 2022-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 497018P w m. Ruszków Pierwszy poprzez utwardzenie pobocza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019266

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Turecka 7/3

1.5.2.) Miejscowość: Kościelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-604

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2716222

1.5.8.) Numer faksu: 63 2716282

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koscielec.ug.gov

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielec.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koscielec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 497018P w m. Ruszków Pierwszy poprzez utwardzenie pobocza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19baca1e-ebc1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016221/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 497018P w m. Ruszków Pierwszy poprzez utwardzenie pobocza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208273/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224531,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednostronne utwardzenie pobocza drogi gminnej w miejscowości Ruszków Pierwszy polegającą na wykonaniu nawierzchni pobocza z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm w dwóch odcinkach:
- Odcinek I na długości 400,00 mb
- Odcinek II na długości 64,00 mb
oraz przedłużenie chodnika na włączeniu do drogi powiatowej 3400P (przejście dla pieszych) – 36 m2 i wykonanie peronu przy wejściu do szkoły podstawowej (przejście dla pieszych) - 43m2. Ponadto zakres zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenia LED przejść dla pieszych.

ZAKRES OBEJMUJE :
- rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe
- wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem istniejącego podłoża gruntowego
- wbudowanie obrzeży betonowych
- wykonanie w-wy podbudowy z betonu cementowego
- uzupełnienie nawierzchni z betonu asfaltowego (szczelina krawędziowa)
- ułożenie nawierzchni pobocza z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo piaskowej
- wykonanie opaski poboczy gruntowych
- roboty wykończeniowe

W związku z przebudową drogi gminnej w miejscowości Ruszków Pierwszy polegającej na wykonaniu utwardzonego pobocza zaprojektowano zmianę stałej organizacji ruchu. W celu spełnienia obowiązujących wymagań prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych zaprojektowano również oświetlenie LED z zasilaniem solarnym na przejściach dla pieszych, wg. opisu zamieszczonego w Projekcie zmiany stałej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294400,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468340,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294400,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Via Leonia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681963196

7.3.3) Ulica: Leonia 2a

7.3.4) Miejscowość: Władysławów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-710

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294400,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.